معرفی بهترین خط چشم ها بهمراه آموزش کشیدن ۸ مدل خط چشم

مهم نیست چقدر چشمانتان بی‌حالت است با کمک خط چشم می‌توانید به راحتی این مشکل را رفع کنید به شرط آنکه با انواع خط چشم آشنایی داشته و طرز کشیدن خط چشم را بلد باشید. اگر هم بلد نیستید باز هم جای نگرانی نیست چون با یادگیری ترفندهایی در آموزش خط چشم می‌توانید چهرتان را به طرزی عجیب دستخوش تغییرات اساسی کنید. چنانچه به معجزه خط چشم باور ندارید بهتر است به فیلم‌های آموزش خط چشم کشیدن آسیای جنوب شرقی نگاهی بیاندازید و ببنید چطور با کمک این محصول به چشمان فوق‌العاده ریز و بادامیشان جلوه‌ای بی‌نظیر می‌بخشند. حتی در میان اطرافیانتان هم هستند کسانی که از این افسون برخوردارند تنها کافیست بخت با شما یار بوده و بتوانید چهره بی‌آرایششان را ببینید. به خاطر دارم در زمان دانشجویی یکی از بچه‌های خوابگاه به داشتن چشمانی زیبا معروف بود. یک روز صبح به صورت اتفاقی با حالت بی‌آرایش چشمانش مواجه شدم و آنچنان بهت‌زده شدم که تا مدت‌ها باور نمی‌کردم این شخص با آن چشمان گرد و بی‌حالت همان هم کلاسی چشم خوشگل من است. بهتر است وقت را از دست ندهیم و با هم به دنیای اسرارآمیز خط چشم‌ها سری بزنیم و علاوه بر شناخت انواع مختلف خط چشم یاد بگیریم چطور می‌توانیم از افسون خط چشم‌ها برخوردار شده و به چشمانمان حالتی زیبا ببخشیم .

برای رسیدن به اوج افسونگری علاوه بر خط چشم به این اقلام آرایشی نیاز دارید: لیست لوازم آرایشی ؛۲۱ قلم لوازم‌آرایش برای به اوج رساندن زیبایی شما

آشنایی با انواع خط چشم

در میان انواع خط چشم تنها برخی از مدل‌ها با عنوان خط چشم برای ما جا افتاده‌اند. به عنوان مثال ما مداد چشم را اصولا با عنوان خط چشم نمی‌شناسیم در حالی که مدادها در این خانواده قرار دارند یا برخی از انواع خط چشم های رنگی برای ما حکم سایه چشم را دارند که این هم تصور اشتباهی است. با این تفسیر به سراغ ادامه مطلب برویم تا اطلاعاتمان را بیشتر کنیم .

خط چشم ماژیکی 

خط چشم ماژیکی نوعی از خط چشم مایع با نوک نمدی است که به سبب شباهت بسیار زیادش با ماژیک به این نام مشهور شده. چنانچه در کشیدن خط چشم مبتدی هستید و برایتان کشیدن خطی صاف و حرفه‌ای امری دشوار است این مدل خط چشم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. نکته مثبت دیگر در خصوص خط چشم ماژیکی ماندگاری و دوام خوب آن نسبت به سایر خط چشم‌هاست، این موضوع را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت این خط چشم در میان هوادارانش عنوان کرد. اگر از پخش شدن و در اصطلاح ریزش خط چشمتان کلافه‌اید بهتر است بدانید با انتخاب خط چشم ماژیکی دیگر این کلافگی را تجربه نخواهید کرد. قشر وسیعی از افراد می‌توانند از مزایای خط چشم ماژیکی بهره‌مند گردند و در این گروه نوجوانان بی‌تجربه و افراد مسن که قادر به کنترل لرزش‌ دست خود نیستند هم قرار دارند.

 حال که از مزایای این نوع خط چشم گفتیم بهتر است از معایب آن هم بدانید تا با دیدی باز دست به انتخاب و خرید بزنید. اگر از خط چشم ماژیکی استفاده کرده باشید مطمنا متوجه طول عمر کوتاه آن نسبت به سایر خط چشم‌ها شده‌اید. خشک شدن مایع خط چشم در این مدل بسیار شایع بوده و برخلاف خط چشم مویی با راهکارهایی همچون اضافه کردن آب و گلاب هم نتیجه مطلوب را نمی‌دهد. احتمالا پس از دانستن این حقیقت درمورد خط چشم ماژیکی حسابی از این محصول ناامید شدید. اگر می‌خواهید وفاداریتان را به این خط چشم‌ حفظ کنید می‌توانید با کمک راهکارهایی همچون پایین قرار دادن همیشگی سر خط چشم بر طول عمر آن بی‌افزایید. شما با تکان دادن خط چشم ماژیکی پیش از مصرف هم می‌توانید غلظت این خط چشم‌ها را در زمان استفاده بیشتر کنید. نکته آخر در خصوص خط چشم ماژیکی سرعت خشک شدن و تثبیت رنگ آن است. شما می‌توانید با کشیدن خط چشمی بسیار محو و نازک و پر کردن آن با خط چشم ماژیکی بر این مشکل فائق آیید. اگر به کل از مصرف این مدل خط چشم ناامید شدید در گزینه‌های بعدی همراهمان باشید چون هنوز مدل‌های بسیاری برای معرفی باقی مانده‌اند.

خط چشم مویی

اغلب خانم‌ها حس می‌کنند تمام کسانی که به فن خودآرایی تسلط دارند این هنر را به صورت ذاتی داشته‌اند و با دیدن خانم‌های خوش ‌آرایش بلافاصله احساس ناتوانی به آنها دست می‌دهد. تبحر در فنون آرایشی به ویژه زمانی که به استفاده از خط چشم می‌رسد آه و حسرت بیشتری به همراه دارد. جالب است بدانید بعضی از خانم‌ها شدیدا به نزدیک شدن لوازم آرایشی به چشمانشان حساسیت دارند، این موضوع باعث می‌شود در زمان آرایش توسط میکاپ آرتیست حاذق هم آنچنان که باید و شاید آرایش مطلوبی به دست نیاورند. با این ورودی خواستم بگویم اگر شما هم در دسته این افراد قرار دارید می‌توانید از خط چشم مویی استفاده کنید. اگر دلتان می‌خواهد کشیدن خط چشم را یاد بگیرید باید تمرین مدوام داشته باشید و خط چشم مویی یکی از بهترین محصولاتی است که در این راه یاریتان خواهد کرد.

 من یکی از شاگردان مکتب این خط چشم هستم که با کمک آن به مهارت دست یافتم. خوب به خاطر دارم که با یکی از خویشاوندان درباره این مشکل گفتگو کردم و او خط چشم مویی را برای تمرین معرفی کرد. من با کمک این خط چشم آنقدر تمرین کردم تا به اصطلاح دستم راه افتاد و در حال حاضر بدون نیاز به دیگران چشمانم را آرایش می‌کنم. البته من هنوز هم به خط چشم مویی وفادارم زیرا علاوه بر سهولت استفاده و بافت نرم و قابل انعطافش می‌توانم به راحتی آنرا شسته و بدون کوچکترین مشکلی خط چشم را از پلک‌هایم پاک کنم. نکته بعدی که در خصوص خط چشم مویی میپسندم حرکت روان و راحت این خط چشم بر روی پوست نازک پلک است. این محصول هیچگونه آسیب یا فشاری بر روی پلک ایجاد نمی‌کند و در اصطلاح خط چشم خوش رفتاری است . پس اگر شما هم به دنبال یادگیری و آزمون و خطاهای بسیار هستید خط چشم مویی همراه مناسبی برای یادگیریتان بوده کمااینکه ممکن است مثل من گرفتارتان سازد و یار همیشگی ست آرایشتان گردد. اگر شما هم به دنبال یادگیری یا استفاده راحت از خط چشم هستید این مدل بهترین خط چشم برای انجام این قبیل کارها به شمار می‌رود.

خط چشم رنگی   

حال که به خط چشم رنگی رسیدیم باز هم یاد خاطرهای از دوران دانشجوییم افتادم. به خاطر دارم یکی از همکلاسی‌های سال بالایی‌ام همیشه از خط چشم آبی استفاده می‌کرد و چشمانش به طرز عجیبی با این رنگ جذاب می‌شد. دیدن این میزان جذابیت در آرایش چشمانش مرا بر آن داشت تا این رنگ را برای چشمان خودم هم انتخاب کنم، ولی نتیجه به هیچ عنوان با آنچه در همکلاسیم میدیدم سنخیت نداشت و بهتر است بگویم اصلا جالب نبود. البته هیچگاه از این انتخاب پشیمان نشدم چون پس از آن دریافتم که خط چشم آبی برای من نیست. در حال حاضر هر بار کسی را با این رنگ خط چشم می‌بینم به خوبی می‌دانم این گزینه‌ای نیست که برای من بر روی میز قرار داشته باشد.

با این خاطره به سراغ معرفی خط چشم رنگی آمدم تا بگویم واقعا بعضی از خط چشم‌های رنگی می‌توانند رمز افسونگری شما باشند که از آن غافلید. در انتخاب این خط چشم باید به رنگ چشمنتان هم دقت داشته باشید البته این موضوعی است که من پس از سالها تجربه دریافتم و هنر آرایشگری هم این موضوع را تایید می‌کند. اگر از طرفداران مد و فشن هستید و از استایل‌های خاص و به روز تبعیت می‌کنید استفاده از خط چشم رنگی علاوه بر تاییدی بر جسارت شما می‌تواند کردیت و امضایی بر خاص بودنتان هم باشد. این خط چشم‌های جذاب بیشتر برای فصول تابستان و پاییز ترند هستند. فکر میکنم کم کم باید از دنیای میکاپ‌های کلاسیک خداحافظی کنیم و از تحولات شگرفت دنیای مد که یکی از جذابترین‌های آنها همین خط چشم‌هاست برخوردار شویم. می‌دانم که در انتخاب رنگ خط چشم مردد هستید و دلتان نمی‌خواهد بعد از خرید متوجه شوید که این رنگ مناسب شما نبوده، پس با من به گزینه‌های بعدی بیایید تا برحسب جزئیات چهرتان خط چشم رنگی مناسبتان را پیدا کنید.اگر عاشق تغییر و تنوع هستید از این خط چشم‌ها غافل نشوید زیرا بهترین خط چشم هایی هستند که می‌توانند با کمترین هزینه اینکار را برایتان انجام دهند.

۱- رنگ خط چشم مناسب برای چشمان آبی

برای چشمان آبی خط چشم‌هایی با تضاد رنگی و تناژ مسی، طلایی، قهوه‌ای و برنز انتخابی مناسب هستند و می‌توانند به عمق دریایی این چشمان تاثیر بیشتری بخشند. البته خاکستری و بنفش و حتی آبی هم انتخاب مناسبی برای چشم آبی‌ها قلمداد می‌شوند به شرط آنکه اگر رنگ آبی را انتخاب می‌کنید تیره‌تر از چشمانتان باشد .

۲- رنگ خط چشم مناسب برای چشمان سبز

خط چشم رنگی بنفش، ارغوانی یا حتی یاقوتی با قرار گرفتن در کنار چشمان سبز بر جذابیت این چشم‌ها می‌افزایند. با استفاده از طلایی هم می‌توانید به یکی از رموز جذابیت برای چشمان سبز دست یابید. از آنجایی که قرمز رنگ مکمل سبز به شمار می‌رود انتخاب خط چشم رنگی با پایه قرمز هم می‌تواند به سبزی چشمانتان جلوه‌ای بیشتر بخشد. اگر مشکل پسندید و تا اینجا از هیچ یک از این رنگ‌ها خوشتان نیامده می‌توانید از خانواده رنگ‌های قهوه‌ای، تناژ متمایل به نارنجی انتخاب کنید یا حتی از صورتی و بادمجانی استفاده کنید .

۳- خط چشم برای چشمان قهوه‌ای و مشکی

اگر دارای چشمانی مشکی یا قهوه‌‌‌ای هستید در انتخاب خط چشم رنگی از هفت دولت آزادید چون خوشبختانه اغلب رنگ‌ها به این چشمان می‌آیند. البته می‌دانم حالا که تا اینجای مطلب آمده‌اید دوست دارید رنگی را بشناسید که بیشترین جلوه را به چشمتانتان می‌بخشد، این جلوه را مطلمنا خطی نازک از زرد تیره با رگه‌هایی از رنگ پرتقالی به چشمانتان خواهد بخشید. برای آنکه آوانگارد به نظر برسید هم بهتر است دور رنگ‌های تیره و تند را خط بکشید و به سراغ آبی یا سرمه‌ای بروید. اگر باز هم تنوع رنگی می‌خواهید و به دنبال یک ست جذاب خط چشم می‌گردید پس از رنگ‌های طوسی یا همان فیلی، لاجوردی و سبز هم غافل نشوید.

از رنگ چشم که بگذریم برخی از خط چشم‌های رنگی با تناژ زغالی، مشکی و آبی ملوانی به تمامی چشم‌ها می‌آیند و دستتان در انتخاب این رنگ‌ها هم کاملا باز است و اگر به دنبال جذابیت بیشتری هستید کمی نقره‌ای هم به این رنگ‌ها بی‌افزایید تا چشمانی مسحور کننده‌تر پیدا کنید.

۴- خط چشم مدادی

تقریبا تمامی ما با این مدل خط چشم آشنایی داریم و به همین خاطر در رتبه معرفی، پایین‌ترین مورد را به آن اختصاص دادم. من این مدل خط چشم‌ها را مدل نوستالژیک خط چشم می‌نامم، چون مادرم و حتی مادربزرگانم هم از آن استفاده می‌کردند. فرقی نمی‌کند از خط چشم مویی یا ماژیکی برای آرایش پشت پلکتان استفاده می‌کنید یا خیر چون مطمنا برای پر رنگ کردن درون پلکتان باید از این مدل استفاده کنید. ممکن است این را ندانید ولی این مدل خط چشم‌ها انواع گوناگونی داراست و برخی از آنها پایه پودری داشته و به جهت سهولت استفاده، تازه کاران بیشتر از آن بهره‌مند می‌گردند.

 نمونه‌های دیگری از این خط چشم هم با پایه واکسی هستند، اغلب ما در زمان خرید از فروشنده می‌خواهیم روان‌ترین مداد چشمش را به ما دهد و در اصل به همین مدل اشاره داریم بی آنکه نامش را بدانیم. این نوع مداد چشم‌ها در مقایسه با سایر مدادها روانتر هستند. نمونه دیگری از مداد چشم‌ها هم با پایه سرمه بوده که علی‌رغم زود پاک شدن جذابیت بسیاری به چشم‌ها بخشیده و در مهمانی‌ها چشمانتان را در هاله بسیار مشکی و جذابی غرق می‌کند. اگر جایی نام سرمه‌ مدادی به گوشتان خورد منظور همین مدل است. دست آخر هم به مدلی از خط چشم مدادی پیچی می‌رسیم که شبیه به سرمه هستند ولی باید تراش شوند.

۵- خط چشم اکلیلی

حال که صحبت از خط چشم اکلیلی به میان آمد می‌خواهم کمی احساساتی شوم و بگویم که من عاشق این مدل خط چشم هستم. به نظرم اگر بخواهیم عنوان جذابترین خط چشم را به یک مدل از این خط چشم‌ها بدهیم، بی شک خط چشم‌های اکلیلی شایسته این عنوان هستند. زمانی که اسم اکلیل به میان می‌آید من سفری به کودکی خود می‌کنم، در آن زمان برایم اکلیل یکی از جذابترین پودرهایی روی زمین بود و هنوز هم از بودن آن بر روی پوستم احساس شادی و جذابیت می‌کنم. مطمنا اگر کمی اکلیل بر روی چشمانم قرار دهم این حس جذابیت برایم چندین برابر می‌شود. شاید به همین خاطر است که استفاده از خط چشم اکلیلی محبوب میک‌آپ آرتیست‌های ران وِی قرار گرفته. احتمالا با خودتان می‌گوئید ما مانکن نیستیم و زندگی هم صحنه ران وی نیست. ولی در کل من هنوز باور دارم برای رسیدن به نقطه اوج جذابیت در آرایش چشم، همه ما یک خط چشم اکلیلی به خودمان بدهکاریم. این مدل خط چشم هم به صورت مایع و هم مدادی موجود است که البته مدل مایع آن بازخورد بهتری دریافت کرده است. ‌

خط چشم‌‌ها با دنیای سلبریتی‌ها چه می‌کنند؟

قبل از اینکه به سراغ آموزش خط چشم کشیدن و بررسی انواع مدل‌های آن برویم، به دنیای سلبریتی‌ها سری بزنیم و ببینیم آنها چطور از جذابیت این محصولات آرایشی بهره‌مند می‌شوند.

ریحانا قسمتی از جذابیت خود را مرهون خط چشم‌هایش است، البته این جذابیت در اثر تضاد رنگ پوست این خواننده سیاه پوست با خط چشم‌های عموما روشنش پدیدار می‌گردد. اگر شما هم مانند ریحانا پوست تیره‌ای دارید می‌توانید با الگو از این خواننده خط چشم‌های متضاد با رنگ پوستتان انتخاب کنید. مورد بعدی کتی پری است که اغلب ما بعد از به یاد آوردن نامش، به یاد جذابیت منحصر به فردش می‌افتیم. همه ما قبول داریم که کتی پری به ذاته زیباست ولی این سلبریتی در انتخاب سایه‌های خود اغلب از ترکیب رنگ‌ها بهره‌مند می‌گردد و اگر کتی اینکار را می‌کند و جذابتر می‌شود پس چرا شما نکنید؟  کایلی جنر را می‌شناسید اگر احتمالا نمی‌شناسید توصیه میکنم حتما اسمش را سرچ کنید و سری به دنیای زیبایی‌های کایلی بزنید. فکر کنم تا حدودی خودم را لو دادم چون من عاشق این مدل زیبا هستم و از سبک آرایشش تا حدی پیروی می‌کنم. البته هنوز جسارت کایلی را در انتخاب خط چشم‌های رنگی برای استفاده روزانه‌ام پیدا نکردم، ولی از استایل چهره و میکاپ این مانکن بسیار خوشم می‌آید. به نظرم شما هم خط چشم‌های رنگی و دنباله‌دار کایلی جنر را امتحان کنید شاید خوشتان آمد.

بهترین خط چشم براساس حالت چشمان

بهترین خط چشم از لحاظ مدل برای همگان یکسان نیست و براساس فرم چشمان شما متغیر است. اغلب افرادی که به تازگی استفاده از این قلم آرایشی را آغاز کرده‌اند به درستی نمی‌دانند بهترین خط چشم مناسب چشمان آنها کدام است. به همین منظور در قسمت بعدی با آموزش خط چشم به شما می‌گوئیم چطور می‌توانید از جادوی جذابیت چشمانتان بهره مند شوید.

آموزش خط چشم

من فکر میکنم اغلب افرادی که این مقاله را می‌خوانند به آموزش کشیدن خط چشم نیاز دارند. ممکن ست حتی برخی‌ها بلد باشند خط چشم بکشند ولی هنوز به خوبی ترفند‌های اینکار را درنیافته‌اند و نمی‌دانند کجا باید به قلموی خود پیچ و تاب دهند تا شاهده معجزه آن باشند. اگر مبتدی هستید مقدمه قبلی باز برای شما مناسب است تا فکر نکنید هر فردی که قادر به کشیدن خط چشم است لزوما آنرا به نحوی شایسته استفاده نمی‌کند و به عنوان مثال اگر چشمانی ریز داراست با خط چشم‌های درشت چشمانش را ریزتر می‌کند. بیش از این منتظرتان نمی‌گذارم و در آموزش خط چشم کشیدن با کمک تصاویر موضوع را برایتان بازتر می‌کنم.

۱- خط چشم گربه‌ای

اولین مدل را خط چشم گربه‌ای انتخاب کردم، چون پس از کمی بررسی دریافتم این مدل خط چشم نزدیک به ۱۰۰۰۰ بار در گوگل سرچ شده و بالاترین میزان محبوبیت را در میان سایر مدل‌ها داراست !!! به خط چشم گربه‌ای دنباله دار هم می‌گویند و خوشبختانه با مدل‌های مختلف چشم همخوانی دارد، شاید یکی از دلایل محبوبیتش هم همین امر باشد. برای کشیدن خط چشم گربه‌ای کافیست لبه بیرونی پلکتان را بکشید تا پوست از حالت شل خارج گردد. حال از گوشه داخلی چشمانتان همان جایی که نزدیک بینی‌ است شروع کنید به کشیدن خطی صاف و اینکار را تا امتداد مژه‌ها ادامه دهید. جهت تکمیل خط چشم نقطه‌ای دیگر را کمی بالاتر از نقطه انتهایی چشمانتان علامت‌گذاری کنید. این نقطه جایی است که خط چشم تا آنجا ادامه می‌یابد. سپس خط‌ها را به هم متصل کرده و انتهای نقطه را هم تیز کنید. این مدل را می‌توان بهترین خط چشم یا کم ریسک‌ترین مدل خط چشم در میان سایر مدل‌ها به شمار آورد.

۲- آموزش خط چشم مناسب چشم‌های بادامی

اگر دارای چشم‌های بادامی هستید باید به شما تبریک بگویم زیرا این مدل یکی از زیباترین حالت‌های چشم است. علاوه بر این زیبایی ذاتی، در کشیدن خط چشم هم بخت با شما یار بوده زیرا هر مدل خط چشمی برایتان مناسب است و به چشمانتان زیبایی می‌بخشد. اگر می‌خواهید چشمانتان مرکز توجه دیگران قرار گیرند خط چشم را بر روی پلک بالا و پایینتان بزنید. اغلب آرایشگران خط چشم‌های بالدار را برای این مدل خط چشم انتخاب می‌کنند همانگونه که در تصویر می‌بینید.

۳- آموزش خط چشم متناسب چشم‌های ریز

اگر دارای چشمانی ریز هستید باید هدف خود را در کشیدن خط چشم، بزرگتر نشان دادن چشمانتان قرار دهید. برای این منظور از خطوطی باریک بر روی پلک بالاییتان استفاده کنید، سپس با کمک مداد سفید داخل چشمتان را رنگ کنید. این کار با ایجاد خطای دید در بیننده باعث درشت‌تر به نظر رسیدن چشمانتان می‌شود .

۴- آموزش خط چشم کشیدن متناسب چشم‌های درشت

برای چشمان درشت باید بالعکس چشمان ریز عمل کنید، یعنی کاری کنید چشمانتان از اندازه‌ای که هستند کوچکتر به نظر برسند. برای این منظور در داخل پلک بالایی و پایینی‌تان را مداد بکشید. در میان انواع خط چشم، خط چشم گربه‌ای و بالدار برای چشم درشت‌ها مناسب هستند.

۵- آموزش خط چشم متناسب با چشم‌های تک پلکی

احتمال دارد اصطلاح چشم‌های تک پلکی به گوشتان ناآشنا باشد. اغلب ما این مدل چشم‌ها را کره‌ای یا چینی می‌نامیم که به دلیل مشخص نبودن پلک بالایی به آن تک پلکی هم می‌گویند. برای شروع خطی باریک از گوشه داخلی چشمتان بکشید. خط را به مرور با نزدیک شدن به گوشه خارجی چشمانتان پهن‌تر کرده و کمی به آن قوس دهید. همانگونه که در عکس هم پیداست چهره افراد دارای چشم‌های تک پلکی پس ازآرایش تغییرات شگرفی می‌کند.

۶- آموزش خط چشم مناسب چشم‌های پفی

برای کشیدن خط چشم در چشم‌های پفکی باید تلاش کنید تا پلک‌ها را بزرگتر نشان دهید. برای این منظور از قسمت پهن خط چشم‌ کار را آغاز می‌کنیم و توجه داشته باشید که باید خط چشم را میان ریشه مژه‌هایتان بکشید. پس از این مرحله با نزدیکتر شدن به گوشه‌خارجی یا انتهایی چشم تلاش کنید خط چشمتان را پهن‌تر کنید. کشیدن خط چشم برای این مدل چشم‌ها در نظر افراد سخت‌تر از سایر مدل‌ها قلمداد می‌شود،در حالی که کافیست این اصل را رعایت کنید تا خودتان اعجاز خط چشم را ببینید.

۷- آموزش خط چشم برای چشم‌های با پلک افتاده

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا پلکتان افتاده است یا دچار افتادگی شده به پلک‌هایتان دقت کنید، چنانچه انتهای پلکتان کمی پایین‌تر آمده و در این نقطه چروکی هم وجود دارد شما دارای پلک‌های کمی افتاده هستید. برای این منظور باید مدلی از خط چشم را انتخاب کنید که پلک‌های شما را بالاتر نشان داده و در اصطلاح چشمانتان را باز می‌کند. در انتخاب خط چشم هم بهتر است خط چشمی پهن‌تر برگزینید که نسبت به پلک‌هایتان، تاکیدی بیشتری بر روی چشمانتان به وجود آورد. در آغاز کار نقطه‌ای ظریف در انتهای خط چشمتان کشیده و آنرا کمی به سمت بالا هدایت کنید. برای درشت‌تر به نظر رسیدن چشمانتان هم از یک ریمل استفاده کنید .

۸- آموزش خط چشم مناسب چشم‌های گرد

برای کشیدن خط چشم بر روی چشمان گرد کافیست در قسمت خارجی چشمانتان مداد بکشید و این خط را به صورت بالدار یا قوس دار به سمت بالا هدایت کنید. آرایش چشمان گرد نسبت به سایر مدل‌ها کار ساده‌ای ضمن آنکه پس از آرایش تفاوت چشمگیری را شاهد خواهید بود. فکر کنم اصطلاح «با آرایش از این رو به اونورو می‌شود» را برای این افراد می‌توان به کار برد.

در آخر اینکه شما با انتخاب و استفاده صحیح از خط چشم به شگردی جادویی برای رسیدن به چشمانی مسحور کننده دست می‌یابید. حقیقت پس از نوشتن این مطلب به شدت دلم برای خط چشم‌های رنگی تنگ شد و تصمیم گرفتم آرایشی جسورانه‌تر را انتخاب کنم.

 شما طرفدار کدام سبک آرایشی هستید کلاسیک یا فشن و جسورانه؟

کشیدن خط چشم را بلدید یا قرار است پس از این مطلب امتحان کنید و یاد بگیرید؟

سوال آخر حتما برایمان از مارک‌ها و مدل‌های محبوب خط چشمتان بگوئید

فراموش نکنید خط چشم و ریمل مکمل‌ آرایشی هم هستند، این مقاله شما را با بهترین ریمل‌ها آشنا می‌سازد: آشنایی با ریمل و انواع آن به همراه معرفی ۵ مدل از بهترین ریمل های ۲۰۲۰

 

۳.۵/۵ - (۶ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.