پرطرفدارترین رنگ مو امسال + معرفی زیباترین رنگ مو

هر رنگ مو زیبایی و جذابیت خاص خود را داراست ولی برخی از رنگ‌ها به واسطه جلوه زیبای خود پرطرفدارتر از سایرین هستند، به همین خاطر در این متن ۶ رنگ پرطرفدار ۲۰۲۱ را به شما معرفی خواهیم کرد. این رنگ‌ها براساس میزان تقاضای خود نزد مخاطبانشان از شماره یک با بیشترین میزان محبوبیت تا شماره ششم معرفی شده و در نهایت مجموعه‌ای از پرطرفدارترین رنگ موها را تشکیل داده‌اند. در این مطلب علاوه بر معرفی رنگ‌های ترند سری هم به دنیای سلبریتی‌ها خواهیم زد تا دریابیم از میان افراد مشهور چه کسانی دست به انتخاب این ۶ رنگ زده‌اند و اینکه شما باید دارای چه رنگ پوست و مویی باشید تا بتوانید این رنگ‌ها را انتخاب کنید. مطمنا در این لیست ۶ تایی رنگ‌های محبوب شما هم آمده، ولی برای تنوع هم که شده چرا رنگ‌های ترند و پرطرفدار دیگر را امتحان نکنید؟

رنگ مو مارک مارال

۱- رنگ موی نسکافه‌ای

رنگ مو نسکافه ای

رنگ مو نسکافه‌ای پرطرفدارترین رنگ مویی است که توانسته در میان هر قشری با هر سن و سالی جایی برای خود دست و پا کند. میزان طرفداران این رنگ مو به حدی است که می‌توان آنرا انقلابی در میان ترکیب رنگ‌های ترند دانست. پس اگر شما هم بدنبال خاص‌ترین و در عین حال جذابترین رنگ مو می‌گردید، رنگ موی نسکافه‌ای را با اولویت ویژه در نظرتان داشته باشید.

یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب رنگ موی جذاب نگاه به موی سلبریتی‌ها و هنرمندان است. از آنجایی که عموما هنرمندان و خوانندگان پیشقدم در انتخاب رنگ موهای ترند و جدید هستند نگاه به انتخاب آنها در این زمینه کمک خوبی برای انتخاب رنگ‌ موی سال خواهد بود. با این اوصاف اگر بخواهیم به دنبال سلبریتی بگردیم که رنگ موی کاراملی را برای خود انتخاب کرده با نام جنیفر لوپز مواجه خواهیم شد، این خواننده رنگ کاراملی را با هایلایت‌های عسلی بارها مورد استفاده قرار داده است. انتخاب رنگ موی کاراملی را از جی جی حدید مدل مشهور آمریکایی هم احتمالا بارها دیده‌‌اید. او از طرفداران پرو پا قرص این رنگ است و در عکس‌های مختلفی که از خود انتشار داده هم تناژهای گوناگونی از کاراملی را بر روی موهای خود به نمایش گذارده است. شما هم می‌توانید برای زیباتر شدن موهایتان مانند جی لو یا جی جی حدید به زیبایی‌های رنگ موی کاراملی متوسل شوید.

اگر بخواهیم رمز موفقیت این رنگ را بیابیم مطمنا علاوه بر گرم و هیجان‌انگیز بودن آن به حس شادابی و طراوتی که به افراد می‌بخشد هم باید اشاره‌ای داشته باشیم. ممکن است به خوبی ندانید رنگ موی نسکافه‌ای چه طیف رنگی را شامل می‌شود این رنگ طیف متنوعی از رنگ‌های شکلاتی و قهوه‌ای روشن را در خود جای داده و آنچه خانم‌های مشکل پسند را مشتاق و علاقمند به استفاده از این رنگ ساخته هایلایت‌های گوناگونی است که می‌توانند بر روی این رنگ مو پیاده سازند.

احتمالا بعد از آشنایی با تناژ این رنگ مو شما هم به جمع مشتاقان این رنگ خواستنی پیوسته‌اید، ولی نمی‌دانید که آیا با رنگ پوستتان همخوانی لازم را دارد یا خیر؟ خوشبختانه طیف گرم و گیرای این رنگ مو با اغلب پوست‌ها از روشن تا تیره همخوانی داشته و فراتر از آن با داشتن انواع رنگ چشم از روشن تا تیره، قهوه‌ای، فندقی یا حتی سبز هم می‌توانید نسکافه‌ای را انتخاب و تلفیقی بی‌نظیر از چهره و موهای خود بر جای بگذارید. اگر بخواهید در این طیف رنگ بسیار پرطرفدار تناژ رنگی که محبوبتر است را بشناسید بهتر است به سراغ رنگ مو دودی نسکافه‌ای بروید. اگر دودی نسکافه‌ای به مذاقتان خوش نمی‌آید، رنگ موی عسلی نسکافه‌ای را امتحان کنید که در رتبه دوم از لحاظ محبوبیت قرار دارد.

۲- رنگ موی عسلی

رنگ مو عسلی

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که تا مدت‌ها از آن خسته نشده و همچنان استایلتان را جذاب نگه دارد رنگ موی عسلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای اینکه تناژ رنگ موی عسلی را بیشتر بشناسید باید بگویم این رنگ مو برگرفته از رنگ عسل طبیعی در تناژهای گرم و سرد بوده و تفاوت آن با رنگ مسی در میزان طلایی بودن آنهاست.

رنگ موی عسلی با دنیای سلبریتی‌ها هم بیگانه نبوده و همانطور که پیشتر گفتیم جی لو طرفدار این رنگ مو به صورت هایلایتی بوده و از طرفی دیگر سارا جسیکا پارکر هم تلاش داشته تا با ترکیب عسلی و کاراملی با هایلایت‌هایی از طلایی بر جذابیت چهره‌اش بی‌افزاید. جنیفر لارنس و ریس ویترسپون هم از اعجاز عسلی برای موهای خود بی بهره نمانده‌اند و از ترکیب بلوند کره‌ای با عسلی بدنبال راهی برای جذابتر به نظر رسیدن خود بودند.

رنگ موی عسلی تناژی بسیار گرم یا سرد ندارد و به همین علت با اغلب رنگ پوست‌ها همخوانی خوبی داشته و می‌توان گفت با هر درجه پوستی این رنگ کار خود را به خوبی بلد است و رمز جذابیت در چهره‌های گوناگون را می‌داند. حال که می‌دانید در انتخاب این رنگ براساس پوستتان محدودیت خاصی ندارید بهتر است با هم به بررسی همخوانی آن با رنگ چشمانتان هم بپردازیم.

اگر در دسته افرادی با رنگ چشم قهوه‌ای یا تیره هستید بهتر است رنگ موی بلوند عسلی را به لیستتان اضافه کنید و در صورتی که می‌خواهید چشمانتان درخشانتر به نظر برسد رنگ موی عسلی با تناژ طلایی اینکار را برایتان انجام خواهد داد.

اگر تا اینجای کار به عسلی علاقمند شده‌اید و تنها سوالتان پرطرفدارترین طیف رنگی آن است پس مطمنا رنگ موی عسلی شکلاتی مانند اغلب افرادی که آنرا انتخاب کرده‌ و راضی بوده‌ا‌ند، لبخند رضایت را به لبان شما هم خواهد نشاند. شما برای رسیدن به پایه رنگ عسلی نیاز به دکلره کردن موهایتان دارید ولی اگر در دسته افرادی هستید که از دکلره کردن هراس دارند می‌توانید ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره را امتحان کنید. در آخر اگر کاراملی و عسلی آنچنان نظرتان را جلب نکرده در ادامه متن پیشنهادات جذاب و متفاوت دیگری را خواهید دید .

۳- رنگ موی زیتونی

رنگ مو زیتونیاگر در دسته طرفداران استایل‌های شیک هستید و از مد روز پوشیدن و گشتن خوشتان می‌آید رنگ موی زیتونی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آرایشگرها و میکاپ آرتیست‌ها به مشتریان مشکل پسند خود این رنگ را پیشنهاد می‌دهند زیرا به خوبی می‌دانند زیتونی از آن دست رنگ‌هایی که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت. اغلب ما از تناژ قرمز موهایمان در زمان رنگ فراری هستیم و شاید یکی از بدترین اتفاقات برایمان بعد از رنگساژ کردن، دیدن هاله‌ یا سایه‌ای از رنگ قرمز در میان موها باشد. پس اگر دلتان نمی‌خواهد اینگونه با قرمزی موهایتان غافلگیر شوید می‌توانید رنگ موی زیتونی را به عنوان دلیلی برای رهایی از حالت قرمزی موها انتخاب کنید علاوه بر اینکه یکی از نکات مثبت این رنگ مو عدم نیاز آن به دکلره است.

به نظرتان در میان چهره‌های مشهور و محبوب چه کسی این رنگ مو را برای خود انتخاب کرده است؟ تیلور سوئیفت را اغلب میشناسیم اگر هم نمی‌شناسید حتما نامش را سرچ کنید تا علاوه بر دیدن چهره ملیح و زیبایش، از تاثیر رنگ زیتونی بر جذابیت چهره‌اش در مراسم فرش قرمز با خبر شده باشید. تیلور در این مراسم زیتونی روشن را برای موهای خود برگزیده بود که انتخابی بی نظیر برایش به نظر می‌رسید.

انتخاب رنگ موی زیتونی براساس رنگ پوست نسبت به سایر رنگ‌های معرفی شده تاکنون از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیتونی از آن دست رنگ‌هایی است که در صورت انتخاب تناژ تیره و روشن آن بی‌توجه به رنگ پوست ممکن است تیرگی و روشنی پوستتان را بیشتر کرده و تاثیری که دنبالش هستید را نبینید. اگر بدنبال رنگ مویی با تناژ زیتونی و سبز هستید بهتر است بدانید این رنگ برای خانم‌های گندمگون یا افراد دارای پوست‌های برنزه و تیره خود را بیشتر نشان می‌دهد تا پوست‌های روشن. علت اینکه رنگ موی زیتونی را به سفید پوست‌ها پیشنهاد نمی‌کنیم آن است که زیتونی در سرد و بی روح به نظر رسیدن چهره این افراد تاثیرگذار است، مگرآنکه بخواهند با آرایش‌های خاص این موضوع را پوشش دهند.

اگر به دنبال جذابترین رنگ‌ها در میان تناژ رنگ موی زیتونی هستید دانستن این نکته که رنگ مو دودی زیتونی بر روی موهای زیادی امتحان خود را به خوبی پس داده‌ و در دسته جذابترین‌ رنگ‌ها خود را وارد کرده به شما کمک خواهد کرد. علاوه بر رنگ موی دودی زیتونی برخی از افراد هم از ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی برای موهایشان استفاده کرده‌اند، هر چند طرفداران این ترکیب نسبت به زیتونی یا دودی زیتونی بسیار کمتر است.

از آنجایی که اغلب خانم‌ها نسبت به دکلره کردن موهایشان و آسیب احتمالی حساسیت دارند رنگ دودی توانسته پای خود را به صنعت مد و فشن هم وارد کرده و جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند. نکته مثبت دیگر این رنگ عدم تعلق به محدوده سنی خاص است، پس فارغ از اینکه شناسنامه‎تان چه عددی را نشان می‌دهد زیتونی می‌تواند برای شما باشد. فاکتورهای اصلی در انتخاب رنگ موی زیتونی را بررسی کردیم. اگر دارای پوستی روشن هستید و مصرانه زیتونی را می‌خواهید به شما توصیه می‌کنیم زود تصمیم نگیرید و تا پایان متن نگاهی به رنگ‌های پیشنهادی دیگر بی‌اندازید، هنوز سه رنگ پرطرفدار دیگر مانده که مناسب پوست‌های روشن نیز هستند.

۴- رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

رنگ موی کاراملی با رنگ مویی که در شماره بعدی معرفی خواهم کرد از نظر جذابیت و تعداد هوادار در یک سطح قرار دارند. اغلب کسانی که رنگ کاراملی را برای موهای خود برگزیده‌اند آنرا رنگی معجزه‌گر خطاب کرده‌اند و از حق هم نگذریم این رنگ در دسته هیجان‌انگیزترین رنگ‌ها قرار دارد. این رنگ ترکیباتی از کارامل، شکلات و قهوه را در تناژ گرم خود زنده نگه داشته و طیف رنگی آنرا می‌توانید در میان بژ طلایی و بلوند جستجو کنید.

شما در انتخاب رنگ موی کاراملی تا حد زیادی دستتان باز است و می‌توانید به تنهایی یا با ترکیب کردن و هایلایت تیره و روشن کاراملی به موهایتان جلوه‌ای زیبا و جذاب دهید. اگر هنوز برایتان جا نی‌افتاده که کاراملی دقیقا چه رنگی است می‌توانید به موهای جنیفر لوپز نگاهی بی‌اندازید. او از طرافداران رنگ کاراملی است و اغلب در لابه‌لای موهایش می‌توانید لایه‌های پنهان شده کاراملی را بیابید. جنیفر آنیستون هم نمونه سلبریتی دیگری است که در دسته کاراملی دوستان قرار دارد.

اگر دارای پوستی مهتابی یا برنز بوده و به دنبال اغواگری از طریق رنگ‌ موهایتان هستید ترکیب بی نظیر کاراملی را امتحان کنید، این رنگ با این دو رنگ پوست بیشترین همخوانی را داراست. برنزه‌هایی که به دنبال ترکیب  طبیعی کاراملی برای موهایشان هستند بهتر است این رنگ را به صورت هایلایت‌هایی باریک امتحان کنند . البته ناگفته نماند رنگ موی کاراملی به علت گرمی که در رنگدانه‌هایش وجود دارد با اکثر پوست‌ها هماهنگ می‌شود، اما به طور خاص با رنگ پوست‌های سفید مهتابی و همینطور پوست‌های برنزه ترکیب بی‌نظیر و به معنای واقعی اغواکننده‌ای می‌یابد. چشم ‌قهوه‌ای‌ها و افراد دارای چشمان تیره چنانچه می‌خواهند چشمانشان براق‌تر از همیشه به نظر برسد از انتخاب کاراملی برای رنگ مویشان غافل نمانند. اگر دارای چشمانی روشن هستید هم ما کاراملی را به صورت هایلایت شده در میان موهایی تیره به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر چشمتان این رنگ شیرین و گرم را گرفته پس بهتر است بدانید این رنگ با طیف رنگ موی کاراملی نسکافه‌ای و رنگ موی شکلاتی کاراملی پرطرفدارتر از سایر رنگ‌ها بوده و می‌توانید به اعجاز آن ایمان بیاورید.

۵- رنگ مو دودی

رنگ مو دودی

اگر به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در چهره‌تان هستید مطمنا رنگ موی دودی این تغییر را برایتان رقم خواهد زد. یکی از مزیت‌های بسیار خوب این رنگ مو پوشش‌دهی عالی آن بر روی موهای سفید است. رنگ کردن هر هفته موها و در اصطلاح ریشه گیری برای خانم‌هایی که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند هم امر جذابی نیست. رنگ دودی نه تنها شما را از این تکرار آزار دهنده رها خواهد ساخت بلکه باعث می‌شود همواره مد روز و زیبا به نظر برسید و چه انتخابی بهتر از این.

پیش ازهر چیز با هم نگاهی به سلیقه سلبریتی‌های دودی پسند بیاندازیم، در میان افراد مشهور کرا خواننده و بازیگر انگلیسی تبار نسبت به رنگ دودی اشتیاق بیشتری نشان داده است. رنگ موی دودی با رنگ پوست و چشمان روشن این بازیگر بسیار همخوانی داشته و بر جذابیت و زیبایی او افزوده است. اگر از دوستداران استایل‌های خاص کیم کارداشیان هستید بهتر است بدانید این عضو خانواده متمول کارداشیان در برهه‌ای طرفدار بلوند دودی بوده و این رنگ را برای موهای خود انتخاب کرده است.

اگر به دنبال همخوانی میان رنگ موی خود با رنگ پوستتان هستید بهتر است بدانید رنگ موی دودی این همخوانی را با رنگ پوست‌های روشن و سرد داراست. شما می‌توانید تناژ سرد پوستتان را با بلوند دودی یا قهوه‌ای دودی به بهترین شکل ممکن پوشش دهید. افرادی که دارای پوست زیتونی هستند هم می‌توانند برای زیباتر شدن خود روی رنگ موی دودی حساب باز کنند. حال که دریافتید این رنگ برای چه تناژ پوستی مناسب است مطمنا همخوانی آن با رنگ چشم هم برایتان حائز اهمیت است، اگر دارای رنگ چشمانی روشن در مایه‌های رنگ آبی یا طوسی هستید می‌توانید برای پوشش موهایتان از رنگ قهوه‌ای دودی استفاده کنید. اگر دارای پوستی تیره با تن طلایی و زیتونی هستید بهتر است ریسک نکرده و از خانواده دودی‌ دست به انتخاب نزنید.

اگر بدنبال پاسخ به این سوال هستید که در میان رنگ مو دودی کدام یک  بیشترین میزان محبوبیت را کسب کرده بهتر است به سراغ رنگ موی دودی زیتونی، رنگ مو دودی نسکافه ای و رنگ مو دودی خاکستری بروید.

۶- رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی

احتمالا از دیدن رنگ موی شرابی در لیست ۶ رنگ موی پرطرفدار ۲۰۲۱ متعجب شده‌اید. انتخاب این رنگ نیازمند شخصیتی جسور است و به دلیل جلب توجه آن اغلب تصور ‌می‌کنیم کمتر کسی به سراغ آن می‌رود. حقیقت پشت پرده رنگ موی شرابی با آنچه اغلب ما در خصوص این رنگ تصور می‌کنیم متفاوت است و گویی با گذر زمان بر خیل طرفداران این رنگ هیجان انگیز افزوده شده است. به اعتراف کسانی که رنگ موی شرابی را امتحان کرده‌اند، کافیست یک بار موهایتان را شرابی کنید تا برای همیشه به این رنگ معتاد شوید.

این رنگ پس از امتحان از سوی بسیاری افراد به انتخاب همیشگی و امضای آنها تبدیل شده و در میان سلبریتی ها هم می‌توانید جولین مور را با رنگ موی شرابی متمایل به قرمز همیشگی‌اش بشناسید. بازیگران ایرانی هم از جذابیت‌‌های این رنگ مو غافل نبوده‌اند، مریلا زارعی و نگار جواهریان در دسته طرفداران رنگ موی شرابی قرار دارند.

اگر تا اینجا وسوسه شرابی کردن موهایتان شما را هم گرفته و منتظرید تا ببینید آیا این رنگ به پوستتان می‌آید یا خیر باید بگویم اگر دارای پوستی روشن هستید شرابی رنگی است که شما را هم مجذوب خود خواهد کرد. افراد برنزه هم بی نصیب از زیبایی‌‌های این رنگ نخواهند بود به شرطی که شرابی با تناژ قرمز  را امتحان کنند. بهترین قسمت ماجرا شاید این باشد که رنگ شرابی برای سبزه پوست‌ها هم در صورتی که تناژ قرمز تیره آن را رعایت کنند انتخاب بی نظیری خواهد بود.

به عنوان آخرین نکته در خرید رنگ موی شرابی به رنگ چشمانتان دقت کنید زیرا این رنگ با چشمانی به رنگ فندقی، سبز و قهوه ای ترکیب محشری را برایتان رقم خواهد زد. تصور می‌کنم وقتی در میان سلبریتی‌ها به دنبال شرابی دوستان سرچ می‌کنید اغلب ریحانا را با موهای بلند و شرابی‌اش به خاطر می‌آورید. زیرا این خواننده محبوب تمامی فاکتورهای لازم از نظر ست کردن رنگ مو با رنگ پوست و چشمانش را رعایت کرده. اگر شما هم دلتان می‌خواهد مانند ریحانا از زیبایی های رنگ موی شرابی بی نصیب نمانید بهتر است به نکاتی که در خصوص تناسب رنگ پوست با موی شرابی گفتیم دقت کنید.

گالری عکس رنگ موهای پرطرفدار

جهت مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

 

آرایش مو

در میان ۶ رنگ موی پرطرفدار ۲۰۲۱ کدام یک بیشتر نظر شما را به خود جلب کرد؟

آیا  تاکنون رنگ‌های معرفی شده در متن را امتحان کرده‌اید؟ تجربه خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

۴.۲/۵ - (۵۵ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
9 نظرات
  1. روزبه زمانی می گوید

    بسیار مطلب عالی بود . اگر بشه چند مدل از رنگ موهای معروف و پرفروش را هم معرفی کنید ممنون میشم

  2. ریحانه می گوید

    مطلب خوبی بود فقط تو این لیست به نظرم رنگ های رنگ مو مسی، بنفش مایل به ارغوانی، رنگ مو مش، رنگ مو بلوند کره ای هم خالی هست و تصاویر بیشتری از رنگ مو ها اگر قرار بدید خیلی خوب میشه

  3. زهرا نازپرور می گوید

    سلام، من میخوام موهای مادربزرگم رو که کاملا سفید شده رنگ کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ملیحه قاسم نژاد می گوید

      زهرا جون، موی سفید با موی دکلره هیچ تفاوتی نداره (برای تغییر رنگ مو باید رنگ پایه یا همون دکلره بزنیم) به همین خاطر شما هر رنگی که دوست داشته باشی میتونی به موهای مادربزرگ عزیز بزنی
      خدا کنه منم پیر شدم یه نوه مهربون مثل تو داشته باشم عزیزم

  4. ستاره می گوید

    .بهترین مارک رنگ مو که موها رو خشک نکنه چه برندی هستش؟ ایرانی و خارجی لطفا؟

    1. مینا می گوید

      سلام، رنگ موی مارال که در خود مقاله نیز معرفی شده است رنگ موی بی نظیری است و میتوانید با خیال راحت استفاده کنید
      آدرس صفحه فروش : https://www.inchand.com/brand/maral

  5. رزیتا علوی می گوید

    اگر تصاویر رنگ مو ها مخصوصاً رنگ مو دودی رو از زوایای دیگه ای هم قرار بدید عالی میشه
    ممنون

  6. نیلوفر می گوید

    کالرملتینگ هم جدیداً خیلی پرطرفدار شده به لیستتون اضافه کنید

  7. فاطمه نیازی می گوید

    توی عکس ها یک رنگ مو هست که به آبی نفتی نزدیکه- عکس همون خانمی که رنگ لاکش با موهاش ست هست میشه لطفا اسم اون رنگ و کدش رو بگید خیلی خوشکله ??

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.