معرفی ۵ لپ‌تاپ محبوب گیمینگ ۲۰۲۲

۵ لپ‌تاپ محبوب سال ۲۰۲۰ با در نظر گرفتن ۵ پارامتر مهم برای یک لپ‌تاپ گیمینگ، معرفی می‌گردد. فرقی ندارد یک گیمر حرفه‌ای هستید یا به تازگی اوقاتتان را با گیم‌های رایانه‌ای پر می‌کنید، انتخاب سیستم مطمنا به این تفریح مهیج شما رنگ و جلایی ویژه می‌بخشد. پارامترهایی که در انتخاب لپ‌تاپ‌های مختص گیم باید بدانید با سایر لپ‌تاپ‌های معمولی با مصارف روزانه و دانشجویی متفاوت است. این لپ‌تاپ‌ها باید از حیث CPU که در حکم قلب رایانه نقش بازی می‌کند قابلیت‌های ارزنده‌ای دارا باشند. پردازنده یا CPU همان سخت‌افزاری است که به مدد آن می‌توانید بازی مهیج را با سرعت و کارایی بالاتری تجربه کنید.

از کارت گرافیک که نقشی موثر و مهم در بازی ایفا می‌‌نمایند هم نباید غافل باشید. به لطف کارت گرافیک می‌توانید بازی‌های به روز و به قولی خفن بازار را دانلود کرده و حتی فراتر از آن خود را در محیط بازی تصور نمائید. مطمنا از اهمیت صفحه نمایش به عنوان دریچه ورودتان به دنیای گیم بخوبی مطلعید. هر میزان نمایشگر شما بزرگتر و دارای رزولیشن تصویر بیشتری باشد، شما را با طعم خوش پیروزی در هر بازی نزدیکتر خواهد ساخت. نمایشگر باکیفیت شما را در نمایش تصویری بدور از هرگونه تاری یاری خواهد رساند. از تمام اینها گذشته شما نیاز به فضایی وسیع برای ذخیره بازی‌های محبوبتان دارید، بدون داشتن این فضا تمامی قابلیت‌های یک دستگاه زیر سئوال می‌رود.

فضای مورد نیاز برای ذخیره‌‌سازی اطلاعات در لپ تاپ های گیمینگ را ذخیره سازهای پرسرعت SSD در اختیارتان قرار می‌دهد. در نهایت برای فشردن گزینه خرید شما باید به جیبتان مراجعه کنید، در غیر این صورت و بدون در نظر گرفتن پارامتر قیمت انتخاب لپ‌تاپی ایده‌آل کار چندان دشواری نیست. در این مطلب با تلفیق ۵ پارامتر مهم انتخاب لپ‌تاپ گیمینگ از نگاه فنی و  کاربران، به سراغ معرفی ۵ مدل لپ‌تاپ محبوب سال ۲۰۲۰ می‌رویم. این لپ‌تاپ‌ها توانسته‌اند از گیمرها امتیاز خوبی کسب نموده و در تجربه بازی نقشی خوب ایفا نمایند. پس از خواندن این مطلب شما هم به گزینه مطلوب خود با قیمتی معقول خواهید رسید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

۱- لپ‌تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515

لپ‌تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515 به لطف سرعت، کارت گرافیک رده بالا و صفحه نمایش باکیفیت خود به صدر جدول ۵ لپ‌تاپ برتر سال ۲۰۲۰ پیوسته است. گرافیک این دستگاه مجهز به معماری خاصی است که بسیاری آنرا کولاکی در میان پردازنده‌های گرافیکی می‌دانند. صفحه نمایش در این لپ‌تاپ با تقویت آپشن‌ها، رقم قابل توجهی از کیفیت را در میان سایر هم نوعان خود پیدا کرده است. این رایانه از حیث RAM قابلیت ارتقا داشته که ویژگی چشمگیری برای یک رایانه همراه محسوب می‌گردد و در نهایت مجموعی از آپشن‌ها Nitro 5 را به رده لپ‌تاپ‌های محبوب بازار رسانده است. با نگاهی به جدول زیر در خواهید یافت چرا این دستگاه توانسته امتیاز خوبی از جامعه گیمرها دریافت نماید.

 

پردازنده Intel Core i7 9750H 2.6 Up to 4.5 GHz
RAM ۱۶GB DDR4
حافظه داخلی GB SSD256
پردازنده گرافیکی NVIDIA GEFORCE RTX 2060 6GB
بازه قیمت ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان

۲- لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GU502LW

لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus GU502LW دستگاهی فوق قابل حمل و پر‌قدرت برای اجرای بازی‌های سنگین رایانه‌ای است. اگر بگوئیم این دستگاه از اغلب رایانه‌های گیمنگی کم وزنتر است سخنی به گزاف نگفته‌ایم. المان‌هایی همچون رزولیشن تصویر بسیار بالا، سرعت پاسخ دهی قابل توجه نمایشگر در کنار کیبورد نرم و خوش‌دست، این لپ‌تاپ را به گزینه‌ای محبوب برای طرفداران رقابت‌های چند نفره مبدل ساخته است .هرچند ممکن است جذابیت‌های ظاهری قابلیتی برای انجام گیم نباشد ولی تم مینیمال این دستگاه دل شما را گرفتار خواهد ساخت. این لپ‌تاپ از حیث طول عمر باتری هم توانسته از سایر هم نوعان خود پیشی گرفته و با ۸ ساعت کارکرد پیوسته، لبخند رضایت را بر لبانتان خواهد آورد . دیدن ریز جزئیات Zephyrus M15  شما را هم متقاعد خواهد ساخت که این دستگاه لایق عنوان بهترین و قرار گرفتن در لیست برترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۰ بوده است .

 

پردازنده Intel Core i7-10750H
RAM ۱۶GB DDR4
حافظه داخلی ۱TB SSD
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2070 Max-Q
بازه قیمت ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان

۳- لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی Pavilion 15-dk1042nia

لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی Pavilion 15-dk1042nia با داشتن کلکسیونی از ویژگی‌های دلفریب توانسته خود را در جدول محبوبان ۲۰۲۰ جای دهد. سرعت پردازنده در این دستگاه به لطف تکنولوژی BOOST قابلیت افزایش از۵ گیگاهرتز تا ۶/۲ گیگاهرتز را یافته است. حافظه داخلی این دستگاه به انضمام حافظه جانبی به ستاره بخت و اقبال این دستگاه تبدیل گردیده، زیرا گیمرهای بسیاری نمی‌توانند از کنار این قابلیت به راحتی عبور نمایند. انتقال سریع داده‌های از طریق امواج در کنار اسپیکرهای دوقلو ویژگی‌های ارزنده دیگر این دستگاه قلمداد می‌گردد. مطمنا نمی‌توانید از کنار کیفیت صدای تقویت شده این دستگاه با پخش صدای عالی آن به راحتی عبور کنید زیرا به لطف آن می توانید هیجان قرارگیری در فضای بازی را تجربه نمائید. نگاهی به ویژگی های این لپ‌تاپ می اندازیم.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

 

پردازنده Intel Core i7-10750H
RAM ۱۶GB DDR4
حافظه داخلی ۲۵۶GB SSD + 1TB HDD
پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce GTX 1660 Ti Max-Q
بازه قیمت ۳۰تا ۳۵ میلیون تومان

۴- لپ‌تاپ گیمینگ دل مدل G3 3500

لپ‌تاپ گیمینگ دل مدل G3 3500 مجموعی از آپشن‌های تاثیر‌گذار در تجربه یک بازی فوق‌العاده را داراست. به عنوان یک گیمر چه میزان جزئیات بازی برایتان حائز اهمیت است؟ G3 3500 با پرداختن به جزئیات بازی تا حد قابل توجه، غافلگیرتان خواهد ساخت. گرما محدودیتی است که اجازه استفاده طولانی از دستگاه را از شما خواهد گرفت، البته این محدودیت‌ تا پیش از طراحی این لپ‌تاپ موضوعیت داشته زیرا دو فنه بودن G3 3500 دیگر جایی برای داغ شدن دستگاه باقی نگذاشته است. این لپ‌تاپ با داشتن وزن بسیار سبک ویژگی مهیجی یافته که احتمالا شما را به ترس وا خواهد داشت.

همه ما می‌دانیم لپ‌تاپ وسیله‌ای شخصی است، اما شخصی‌سازی فضا و تنظیمات آن قابلیتی است که هر دستگاهی از آن برخوردار نیست ولی خوشبختانه این مدل دارای این قابلیت می‌باشد. اینکه در محیطی قرار داشته باشید که همه چیز باب میل شما تنظیم و پی‌ریزی گردیده به نظر ویژگی دلچسبی می‌آید. نگاهی به جدول زیر به شما می‌گوید چه ویژگی‌هایی در این لپ‌تاپ گیمرها را به این دستگاه مشتاق و علاقمند ساخته است .

 

پردازنده Intel Core i5 10300H
RAM ۸GB DDR4
حافظه داخلی ۲۵۶GB SSD
پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce GTX 1650
بازه قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان

۵- لپ‌تاپ ایسر مدل Predator Triton 300

لپ‌تاپ ایسر مدل Predator Triton 300 در دسته لپ‌تاپ‌هایی قرار دارد که به خوبی می‌تواند شما را در بازی هیجان زده نماید. انجام بازی رایانه‌ای، حاصل فعالیت یک چرخه قدرتمند از توانمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که این چرخه از پردازنده، رم، حافظه داخلی و گرافیک تشکیل شده است. این المان‌های تاثیرگذار در چرخه قدرت به خوبی در Predator Triton 300در نظر گرفته و به کار بسته شده است. نمایشگر این دستگاه با ایجاد شفافیتی خیره کننده به خوبی می‌داند چطور شما را به اوج هیجان در یک بازی برساند، البته این امر بدون در نظر گرفتن CPU  و گرافیک قدرتمند این دستگاه محقق نمی‌گردد. قرار داشتن در دسته باریک‌ترین، سریع‌ترین و کم‌صداترین لپ‌تاپ‌های دنیا توانسته این لپ‌تاپ را در جایگاه دوم محبوب‌ترین لپ‌تاپ سال ۲۰۲۰ قرار دهد. با نگاهی به جدول زیر بیشتر با قابلیت‌های این مدل لپ‌تاپ ایسرآشنا شوید .

 

پردازنده Intel Core i7-10750H
RAM ۱۶GB DDR4
حافظه داخلی ۱TB SSD
پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce GTX1660Ti
بازه قیمت ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان

شما از چه لپ‌تاپی استفاده می‌کنید؟

به نظرتان کدام یک از لپ‌تاپ‌های معرفی شده در این لیست انتخاب شایسته‌تری هستند؟

فاکتورهای شما برای انتخاب یک سیستم قدرتمند چیست؟ (آن را برایمان کامنت کنید)

 

۲/۵ - (۴ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.