آموزش قدم به قدم سایه چشم برای مبتدیان

یک قاعده کلی می‌گوید «هر میزان قادر به برقراری ارتباط چشمی بیشتری با افراد باشید، به زبان بی زبانی به آنها می‌گوئید که از اعتماد به نفس بسیار خوبی برخوردارید.» آموزش قدم به قدم سایه چشم برای مبتدیان به شما کمک می‌کند تا نه تنها از برقراری ارتباط چشمی تنگاتنگ اجتناب نکنید، بلکه چشمانتان را که اولین مرکز توجه افراد به چهره شماست به بهترین شکل ممکن آراسته و بر نفوذ نگاهتان بی‌افزایید. چه کسی است که از داشتن نگاهی نافذ خوشش نیاید؟ در این ویدیو تنها در ۲ دقیقه شما را با بخش‌ها مختلف پلک آشنا ساخته و به شما می‌گوئیم در کدام قسمت‌ها از رنگ تیره‌تر استفاده کنید و در کدام قسمت‌ها رنگ‌های لایت به کار گیرید تا به چشمانی خوش حالت و گیرا برسید. اگر می‌خواهید از نگاهتان به عنوان دریچه‌ای جهت رسوخ به قلب افراد بهرمند شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را تا انتها دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع خط چشم به همراه ۸ مدل آموزش خط چشم

فیلم آموزش سایه چشم

شما برای آموزش کشیدن سایه چشم به ۴ رنگ قهوه‌ای بسیار تیره، تیره، روشن و آجری نیاز دارید. برای زدن سایه باید حدفاصل میان چشم و ابروی خود را به ۴ قسمت تقسیم کنید. این قسمت‌ها عبارتند از گوشه داخلی پلک، گوشه خارجی پلک، ناحیه بین خط پلک و خط ابرو (کریس) و در نهایت قسمت استخوان ابرو که دقیقا در زیر ابرو قرار دارد.

۱- کار سایه زنی را با رنگ کمی تیره‌تر از پوستتان (آجری) و از قسمت مابین خط پلک و خط ابرو آغاز کنید.

۲-  برای قسمت بعدی که گوشه خارجی پلکتان است از سایه قهوه‌ای تیره استفاده کنید.

۳- مطمنا مابین این دو محدوده خطی با تضاد رنگی ایجاد شده، برای محو کردن و در اصطلاح فید کردن این خط مجددا از رنگ آجری استفاده کنید.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

۴- قسمت بعدی ناحیه داخلی پلک شماست که رنگی متوسط در محدوده قهوه‌ای روشن برای آن مناسب است.

۵- برای آنکه به آرایش چشمانتان جان بیشتری ببخشید با رنگی قهوه تیره سعی در ایجاد تضاد رنگی و تیره‌تر کردن ناحیه خارجی پلکتان کنید.

۶- در نهایت با رنگ قهوه‌ای بسیار تیره بن مژه یا خط مژه خود را سایه بزنید. اینکار را برای هر دو قسمت پلک بالا و پایین انجام دهید تا تناسب در آرایش چهره شما رعایت گردد.

در آخر

اغلب خانم ها تصور می‌کنند که از پس سایه زدن و آرایش چشمانشان به خوبی بر نمی‌آیند و این کار را مختص میکاپ آرتیست‌ها می‌دانند. واقعیت این است که اگر آموزش قدم به قدم سایه چشم برای مبتدیان را دنبال کنید به زودی در می‌یابید که این کار بسیار ساده بوده و پس از مدتی حتی در آن استعداد خود را کشف می‌کنید. فراموش نکنید افراد با کمی توجه می‌توانند رموز چهره خود را بهتر از هر کسی یافته و به تجربه شیرین «هیچکس نمی‌تواند مانند خودم مرا خوب آرایش کند» برسند.

۴.۳/۵ - (۱۰ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مینو بیوتی می گوید

    خیلی عالی

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.