اکستنشن لیزری مو‌ چیست و چه عوارض و ویژگی‌هایی دارد؟

کم پشت بودن موها یکی از مشکلاتی است که تاثیر زیادی در اعتماد به نفس یک خانم میگذارد. به همین خاطر اغلب کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند ،می‌خواهند بدانند که اکستنشن لیزری مو‌ چیست و چه عوارض و ویژگی‌هایی دارد؟ تا شاید از این طریق راهی برای خلاصی از مشکل کم مویی خود بیابند. اینکه چرا از بین این همه شیوه برای اکستنشن ،به سراغ معرفی اکستنشن لیزری رفتیم را باید در ظاهر غیر طبیعی که سایر شیوه های اکستنشن به موها می‌دهند جستجو کنید .

با این اوصاف باید دریافته باشید که این شیوه، حجم موهایتان را به سبک و سیاقی طبیعی بیشتر میکند، به گونه‌ای که کسی متوجه مصنوعی بودن موهایتان نمی‌شود و نمی‌فهمد این خرمن مو متعلق به خودتان نیست . ممکن است به عنوان یک مخاطب، در انتخاب این روش شگفت انگیز  ، به سبب عوارض و آسیب‌هایی‌ احتمالی آن دچار  تردید باشید . در این مقاله هر آنچه باید در خصوص اکستنشن لیزری مو‌ و عوارض و ویژگی‌هایی آن باید بدانید برایتان آورده‌ایم.

اکستنشن لیزری مو‌ چیست؟

اغلب کسانی که به سبب کم پشت بودن موهایشان نمی‌توانند مدل‌های جدید و مد روز را برای خود انتخاب کنند ، به دنبال آن هستند که بدانند اکستنشن لیزری مو ‌چیست ؟ این شیوه را می‌توان یکی از ابداعات جدید صنعت مد و میک‌آپ دانست، که انجام آن در مقایسه با سایر انواع اکستنشن مو کمتر زمانبر بوده و در دسته اکستنشن های لوکس و درجه یک به شمار می‌رود.

انجام این روش به سبب اتصال نایلون پلیمری به پایه مو ، از ایمنی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که در زیر موها نصب می‌شود ، موهایی رویایی را به صورت طبیعی برایتان به ارمغان می‌آورد. موضوع دیگری که به طبیعی بودن این شیوه دامن می‌زند، همرنگ بودن اتصالات نانویی با رنگ مو می‌باشد، که به موهای اکستنش شده اجازه استتار و مخفی ماندن بیشتر از نگاه بیننده را می‌دهد.

 مزایای اکستنشن لیزری مو

مطمئاً به عنوان مخاطب این مطلب دلتان می‌خواهد مزایای اکستنشن لیزری مو را بدانید. این شیوه در ۴ فاکتور اساسی، نسبت به سایر شیوه‌های حجیم سازی هم رسته خود دارای مزیت می‌باشد.

۱- سرعت انجام اکستنشن و صرفه جویی در زمان

اگر پیشتر سایر شیوه‌های اکستنشن مو را تجربه کرده باشید، مطمنا از زمان بالایی که باید زیر دست اکستنشن کار می‌ماندید ، احساس کلافگی کرده‌اید. این در حالی است که اکستنشن لیزری از این جهت رفع ایراد گردیده و به لطف تفنگ نانویی که اتصالات اکستنشن را بر روی موها سوار میکند، می‌توان همزمان ۵ شاخه جدید را به مو‌ وصل کرد. البته این تفنگ به سیستمی خنک کننده نیز تجهیز گردیده، که به آنی می‌تواند اتصالات جدید را خنک کرده و بر روی مو تثبیت نماید . با این اوصاف انجام اکستنشن لیزری با تراکم کم بیشتر از ۳۰ دقیقه زمان نخواهد برد و یک برنامه اکستنشن تراکم بالا و حجیم نیز زیر ۲ ساعت جمع خواهد شد.

۲- طول عمر و ماندگاری بالا

ماندگاری این اکستنشن به عوامل زیادی همچون سرعت رشد موهای طبیعی شما، حجم آنها، ساختار و حتی مدل موهایتان بستگی دارد. از آنجایی که اکستنشن‌ها به ریشه موهای شما متصل می‌شوند ، به تبع رشد موهایتان، از پوست سر فاصله گرفته و نهایتا بعد از ۴ الی ۶ ماه ،محل اتصال آنها به مو مشخص می‌گردد.

بنابراین پس از گذشت این مدت زمان، شما ناچار به برداشتن اکستنشتان خواهید بود ، اما اگر کیفیت موهای استفاده شده در حد بالایی باشد، می‌توانید مجددا از آنها برای دوره بعدی اکستنشنتان استفاده نمایید. به صورت کلی اگر رشد موهایتان بسیار خوب و سریع باشد، سر ۴ ماه باید به فکر ترمیم اکستنشن خود باشید. موهایی که روند رشد آنها کم یا معمولی می‌باشد، تا ۶ ماه نیازی به ترمیم نخواهند داشت.

۳- ایمنی و مراقبت از موها

مطمئاً دلتان نمی‌خواهد به قیمت زیباتر شدن موهایتان ، همان حجم مویی که دارید را هم از دست بدهید. از آنجایی که اتصالات جدیدی که برای موها رقم میخورد از نوع کراتینه است ، هیچگونه عارضه منفی برای موهای شما در بر ندارد. موضوع بعدی به ریموو اکستنشن لیزری باز‌میگردد، در این مرحله هم به سبب استفاده از ریموورها و‌ حلال‌های کراتین، هیچگونه آسیبی به موهای شما وارد نمی‌آید.

۴- راحتی و ظرافت بالا

یکی از مشکلاتی که اغلب طرفداران اکستنشن با این شیوه دارند احساس ناخوشایندی است که پس از انجام اکستنشن به آنها دست می‌دهد. اما شما با انتخاب شیوه اکستنشن لیزری احساس نمیکنید که چیزی غیر طبیعی به موهایتان اضافه شده ، بلکه خوشه‌های موی اضافه شده بسیار نرم و ظریف هستند و در شما این حس را ایجاد می‌کنند که بخشی از موهای خودتان است. استفاده از موی طبیعی برای اکستنشن لیزری به شما کمک میکند که انواع مختلف مدل مو ، از شینیون تا براشینگ را برای موهایتان انتخاب کرده و حتی برای رنگ کردن موهایتان هم دچار محدودیت نباشید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.