ویژگی‌های بهترین کرم‌ ضد لک صورت به همراه معرفی ۴ ضد لک قوی

اگر می‌خواهید علاوه بر از بین بردن لک‌های صورتتان، پوست خود را هم روشن ساخته و با یک تیر دو نشان بزنید استفاده از کرم ضد لک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کرم‌ها قادر به از میان بردن انواع لک‌های پوستی با منشا هورمونی، ناشی از آفتاب سوختگی، بارداری و در نهایت لک‌های ناشی از جای جوش هستند و این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان انجام می‌دهند. برخی افراد به صورت مادرزادی با لک پوستی دست به گریبان هستند و نمی‌دانند یک کرم ضد لک خوب می‌تواند به راحتی مشکل آنها را رفع سازد. هرچند هیچ کرم ضد لکی یک شبه برایتان معجزه نمی‌کند و برای دیدن تاثیر شگفت‌انگیز آنها نیازمند کمی صبوری هستید، ولی علاوه بر صبر باید یک سری فاکتورهای را در زمان خرید کرم ضد لک لحاظ کنید تا شاهد تاثیر فوق‌العاده آنها باشید. در این مطلب نکات لازم برای خرید ضد لک را با هم مرور می‌کنیم و در پایان با معرفی چند کرم ضد لک قوی شما را در خرید بهترین کرم ضد لک همراهی می‌کنیم. اگر برای خداحافظی با لک‌های پوستی خود آماده‌اید این متن را تا پایان بخوانید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با تاثیرات فوق‌العاده لوسیون بدن بهمراه معرفی ۴ محصول

چگونگی شناخت بهترین کرم ضد لک

شما برای خرید بهترین کرم ضد لک نیاز دارید تا به فرمولاسیون تشکیل دهنده این کرم‌ها توجه ویژه‌ای داشته و غلظت هیدروکینون موجود در ضد لک مورد نظرتان را بسنجید. هیدروکینون موجود در یک کرم ضد لک قوی باید عددی برابر با ۴ باشد زیرا ممکن است بالاتر از این میزان نه تنها مشکل پوست شما را بر طرف نسازد بلکه باعث تشدید لک یا سوختگی پوستتان گردد. نکته دیگری که در ترکیبات یک ضد لک بهتر است به دنبال آن باشید عصاره‌ها و ترکیباتی همچون ویتامین C، عصاره توت، شیرین بیان و ترکیباتی همچون آربوتین و نیاسینامید است. این ترکیبات باعث ایجاد هماهنگی در رنگ پوست شده و پوستی زیبا و درخشان برایتان برجای می‌گذارد. اتفاقی که برای پوست شما پس از مصرف ضد لک می‌افتد آن است که پوست فرآیند رنگ‌سازی را به سرعت متوقف ساخته و به سمت رنگ طبیعی خود باز می‌گردد و در نتیجه لک‌های پوستی از روی آن محو می‌گردد. یکی از مهم‌ترین سوالات یا بهتر بگویم درگیری‌های ذهنی افراد علاوه بر خرید بهترین کرم ضد لک، مدت زمانی است که باید از این کرم‌ها استفاده کننده تا شاهد اثربخشی آن باشند. شما به استفاده مداوم از کرم ضد لک برای مدت زمان حداقل ۲ الی ۳ ماه در وعده‌های روز و شب نیاز دارید تا شاهد از بین رفتن لک‌های پوستی خود و خداحافظی با آنها باشید.

۳ نکته مهم برای خرید کرم ضد لک قوی

۱- انتخاب کرم ضد لک براساس نوع پوست

تمامی عارضه‌های پوستی همانند لک برای درمان و برطرف ساختن مشکل خود نیاز به ریشه‌یابی دارند و باید علت پیدایش آنها بررسی  و بر همان اساس کرم مناسب تهیه و مورد استفاده قرار گیرد. کرم‌های ضد لک هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای این منظور باید در وهله اول بدانید که جنس پوستتان خشک، معمولی یا چرب است. دسته‌ای افراد دارای پوست مختلط هستند که تعیین دقیق نوع پوستشان در خرید کرم ضد لک قوی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

۲- دلیل به وجود آمدن لک صورت

شما باید به صورت مشخص بدانید چرا پوستتان رفلکسی تیره از خود نشان داده و به مشکل لک دچار شده است. تشخیص علت به وجود آمدن لک در درمان و از بین بردن آثار آن بسیار مهم و تاثیرگذار است. آیا این عارضه در اثر قرارگیری مستمر در معرض آفتاب بوده یا سوختگی خفیف و بارداری (ملاسما) باعث ایجاد لک‌هایی بر روی پوستتان گردیده؟ اگر سابقا با مشکل جوش و التهاب اگزمایی صورت دست به گریبان بوده‌اید و لک‌ها یادگاری از آن دوران هستند هم باید این علت را در نظر داشته باشید. اگر در میان تمامی عوامل یاد شده علت لک زدن صورتتان را نیافتید سری به رژیم غذاییتان بزنید زیرا ممکن است مصرف خوراکی خاص یا دارویی تجویزی با بدن شما سازگاری نداشته و باعث ایجاد عارضه پوستی لک برایتان گردیده باشد. داروهایی همچون کلرپرومازین، دی پنیسیلامین، هیدانتوئین، داروهای ضد مالاریا و داروهای ضد سرطان از جمله مواردی هستند که عارضه پوستی لک را برای مصرف کنندگان خود دربر دارند. استفاده از قرص ماینوسیکلین که یکی از داروهای تجویزی برای درمان جوش غرور جوانی است هم در صورت استمرار مصرف باعث تیرگی پوست می‌گردد. شدیدترین عارضه‌های پوستی عموما پس از آکنه بر روی پوست باقی می‌مانند و تا مدت‌ها اثرات خود را به شکل لک بر روی پوست حفظ می‌کنند. 

۳- تعیین سطحی و عمقی بودن لک‌ها

لک‌های پوستی سطحی باعث ایجاد رنگدانه‌هایی کم رنگ در زیر پوست می‌گردند در حالیکه لک‌های عمیق با رنگ آبی مایل به خاکستری قابل تشخیص هستند. البته این مورد را در نظر داشته باشید که شدت و ماندگاری لک‌ها به رنگ پوست هم وابستگی دارند و هر چه پوست به سمت روشنی متمایل باشد لک‌ها کم رنگ‌تر و ماندگاری آنها نیز کمتر است. این قاعده در پوست‌های تیره بالعکس است و این پوست‌ها عموما لک‌های تیره‌تر و ماندگارتری را تجربه می‌کنند و به طبع درمان آن هم زمان بیشتری می‌طلبد.

۱۳ مزیت استفاده از کرم ضد لک قوی

یک کرم ضد لک قوی و استاندارد کرمی است که پس از قطع مصرف آن شاهد برگشتن عارضه و مشکل پوستیتان نباشید. در برخی موارد افراد پس از قطع مصرف شاهد لک‌هایی با شدت بیشتر هستند. مورد دیگری که باید در زمان خرید یک کرم ضد لک لحاظ کنید در نظر داشتن یک کرم ضد آفتاب خوب برای محافظت از پوست در دوره درمان با ضد لک و پس از آن است. زیرا این کرم‌ها به گونه‌ای پوست را احیا می‌کنند و بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری در زمان درمان دارند. در ادامه مزیت استفاده از این کرم‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  1. از بین برنده قوی لک‌های ناشی از ملاسما (لکه‌هایی قهوه‌ای رنگ مایل به قرمز یا آبی – خاکستری ناشی از بارداری)
  2. برطرف کننده لک‌های ناشی از تابش آفتاب
  3. رفع لک‌های ایجاد شده در اثر کهولت سن
  4. از بین بردن لک‌های برجای مانده از جای جوش و کک و مک
  5. روشن‌سازی و شفاف کردن پوست‌های تیره و سبزه
  6. عدم ایجاد نشانه‌های التهاب بر روی پوست و قرمزی در فرآیند درمان و بهبودی
  7. ایجاد شادابی و طراوت بر روی پوست بدون نازک شدن لایه‌های بیرونی آن
  8. ایجاد تغییرات اساسی بر روی پوست و شفاف‌تر کردن آن
  9. دربردارنده ویژگی جوانسازی و شاداب کنندگی برای پوست و افزایش درخشندگی آن
  10. دارای خاصیت اکسیژن‌رسانی بیشتر به پوست علاوه بر درمان لک‌های قدیمی
  11. مانع از ایجاد و بروز لک‌های پوستی جدید و افزایش انرژی پوست
  12. بدون عوارض جانبی بر روی پوست
  13. از بین بردن لک‌ها و رسیدن به نتیجه دلخواه در کمتر از ۳ ماه

معرفی ۴ مدل از بهترین کرم‌های ضد لک صورت

۱- کرم ضد لک الکسیس مدل Pilari Pigmente

اگر به دنبال یک کرم ضد لک قوی با تاثیر عالی هستید مطمنا این مدل از ضد لک الکسیس برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. این کرم نه تنها برطرف‌کننده انواع لک‌ با سر منشا گوناگون می‌باشد، بلکه از فرمولاسیون عالی برای از میان برداشتن لک‌ها برخوردار است. از جمله ترکیبات بسیار قوی این کرم هیدروکینون با غلظت ۴% آن است که در کنار اسید آسکوربیک فرمولی بسیار تاثیرگذار برای محو هرگونه آثار تیرگی بر روی پوست، در مدت زمانی نسبتا کوتاه ایجاد کرده است.

کرم ضد لک الکسیس مدل Pilari Pigmente

حجم۳۰میلی لیتر
ترکیبات·   هیدروکینون ۴%
·   اسید آسکوربیک
مناسب برایلک‌های ناشی از کهولت سن، بارداری یا ملاسما، مصرف داروهای هورمونی، آفتاب، جای جوش، بیماری‌های پوستی، جای جوش، لیزر و پیلینگ پوست
دارای ویتامینA
سایر ویژگی ها·   روشن‌کننده و یکنواخت‌کننده رنگ پوست
·   درخشان‌کننده ظاهر پوست و جوان کننده
·   لایه‌بردار قوی پوست و افزایش دهنده بافت آن
·   محافظت کننده از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند


۲- کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution

شما برای درمان لک‌های پوستی خود علاوه بر تهیه یک ضد لک قوی نیاز به خرید ضد آفتاب خوب هم دارید تا از پوستتان که در دوره درمان نازک و حساس شده مراقبت نمایید. الارو با ترکیب ضد آفتاب و کرم ضد لک با هم کارتان را آسان ساخته است. نقاط مثبت این کرم تنها به داشتن خواص درمانی و ضد آفتاب آن ختم نمی‌شود بلکه این محصول با حذف پارابن از میان مواد نگهدارنده خود از هرگونه ترکیب مضر برای پوست مبری بوده و جایی برای تردید در انتخاب خود باقی نگذاشته است. این کرم با داشتن spf50 و فیلترهای پیشرفته UVA و UVB  نه تنها کار خود را به عنوان یک ضد آفتاب به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد بلکه دارای خواص درمانی در از میان بردن انواع لک‌ با ریشه‌ پیدایش گوناگون است. چنانچه می‌خواهید بیشتر از خواص این ضد لک قوی بدانید نگاهی به جدول زیر بی‌اندازید.

حجم۴۰ میلی لیتر
ترکیبات·   Spf 50
·   فیلتر پیشرفته محافظت در برابر آفتاب UVA و UVB
مناسب برای.          انواع پوست و تمام سنین
.          موثر برای لک و کک و مک‌های ناشی از جای جوش، آفتاب، کهولت سن، بارداری
دارای ویتامین
سایر ویژگی ها·   فاقد ماده نگهدارنده و مضر پارابن
·   بدون رنگ و اسانس
·   مناسب برای انواع پوست و تمامی گروه‌های سنی
·   التیام بخش، ضد حساسیت و قرمزی

۳- کرم ضد لک و روشن کننده

برخی از افراد هیچگونه آثاری از لک بر روی پوستشان نیست ولی علاقه دارند که پوست‌شان روشن‌تر و درخشان‌تر از جلوه طبیعی خود باشد. ممکن است شما هم در دسته این افراد قرار داشته باشید یا علاوه بر ضد لک ویژگی روشن کنندگی کرم هم برایتان حائز اهمیت بسیاری باشد. الیوکس با ترکیب این دو ویژگی با هم در یک کرم پکیجی از ویژگی‌های ارزنده را با قیمت مناسب تولید و روانه بازار ساخته است. از حیث خصوصیات ضد لک این کرم قادر به دریافت عنوان بهترین کرم ضد لک بوده و با نفوذپذیری سریع و عمیق خود توانسته اثر بخشی خود را در طول سه هفته اول به اثبات برساند. برخلاف برخی از کرم‌های ضد لک که پس از استفاده آثاری از التهاب و قرمزی بر روی پوست باقی می‌گذارند این کرم با نداشتن هیدروکینون در ترکیبات خود از این قاعده مستثنی است. این کرم در ملانین‌سازی پوست در اثر تابش خورشید که باعث برنزه و تیره شدن پوست می‌گردد موثر بوده و این فرآیند را کنترل می‌نماید. سایر ویژگی‌های این کرم ضد لک قوی را با هم می‌خوانیم:

حجم۴۰میلی لیتر
ترکیباتفاقد  هیدروکینون
مناسب برای.   انواع پوست
.   از بین برنده لک و کک  و مک‌های ناشی از تابش نور خورشید، افزایش سن، ملاسما یا بارداری، جای زخم و آکنه
دارای ویتامین
سایر ویژگی ها·   کنترل کننده ملانین
·   دارای قدرت نفوذ بسیار بالا، سریع و عمیق در پوست
·   کاهش دهنده اندازه و رنگ لک‌های پوستی بهد از سه هفته
·   روشن‌کننده و مرطوب کننده
 

۴- کرم ضد لک و روشن کننده فیس دوکس مدل pigmasome

این کرم ضد لک را می‌توان در دسته کرم‌های بسیار مغذی قرار داد که علاوه بر خصوصیت ضد لک حاوی اثر روشن کنندگی هم بوده و به نوعی می‌توان آنرا چند کاره نامید. آنچه در بررسی ترکیبات این کرم نظرتان را جلب خواهد کرد منبع سرشاری است که از انواع ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی داراست. چنانچه از آثار سو محصولات آرایشی و مراقبت از پوست نگرانید می‌توانید با استفاده از این کرم به تمام نگرانی‌های خود پایان دهید، زیرا ترکیباب آن به زنان باردار یا مادران در دوران شیردهی هم آسیبی وارد نمی‌آورد. اثرات پر تعداد این کرم در کنار قیمت بسیار مناسب آن باعث گردید تا در لیست پیشنهادی ما به شما قرار گیرد.

کرم ضد لک و روشن کننده فیس دوکس مدل pigmasome

حجم۳۰میلی لیتر
ترکیبات·   حاوی موثرترین کمپلکس روشن کننده و آنتی اکسیدان
·   فاقد هیدروکینون و کوجیک اسید
 
مناسب برای·   انواع پوست
·   کاهش‌دهنده لک‌ها و تیرگی‌های ناشی از نور آفتاب، اسکار زخم‌ها یا جوش‌ها و لک‌های ناشی از افزایش سن، بارداری
دارای ویتامینE،B5،C
سایر ویژگی ها·   قابل استفاده در زمان بارداری و حتی شیردهی
·   کمک کننده به جمع شدن منافذ باز پوست
·   مناسب برای زنان باردار
·   ضد آلرژی و دارای PH سازگار با پوست
·   حاوی عصاره ویتگس آگنوس گاستوس (عصاره گیاه پنج انگشت)، عصاره گیاهی شاهی، سویا
 

شما برای خرید بهترین کرم ضد لک مانند تمامی محصولات مراقبت از پوست در وهله اول نیاز به شناخت پوستتان دارید تا بر این اساس بتوانید نسبت به خرید بهترین کرم ضد لک اقدام کنید. نکته بعدی که در زمان خرید ضد لک قوی باید در نظر داشته باشید اجتناب از خرید ضد لک بی‌کیفیت و ارزان است زیرا پوست شما یکی از مهم‌ترین بخش‌های تاثیرگذار در زیبایی و اعتماد به نفس شماست. در آخر برای خرید ضد لک فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان را انتخاب کنید.

آیا تاکنون از کرم ضد لک استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را از استفاده با ما در میان بگذارید.

به نظرتان یک کرم ضد لک خوب باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

۴.۲/۵ - (۱۰ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.