معرفی بهترین مارک کرم دور چشم جهت رفع تیرگی، پف و خطوط

آشنایی با بهترین مارک‌های کرم دور چشم جهت رفع تیرگی، پف و خطوط  و خواندن راهنمای خرید کرم دور چشم به شما کمک می‌کند تا از پوست ظریف و حساس‌ دور چشمتان به بهترین نحو مراقبت نمائید. به دلیل حساسیت بالای پوست در این ناحیه، استفاده از کرم دور چشم جهت مراقبت از آن امری ضروری است. اغلب افراد به کرات از کرم‌های گوناگونی جهت مراقبت از دور چشم خود استفاده کرده‌اند، در حالی که هیچ نتیجه‌ای از این مصرف عایدشان نگردیده. عدم تاثیر این کرم‌ها برای برخی افراد، باعث ایجاد بدبینی نسبت به این دسته از محصولات مراقبت از پوست گردیده است. ریشه این بد بینی را می‎‌توان در بی اطلاعی، انتخاب ناصحیح، نحوه استفاده نادرست و عدم آشنایی با برندهای موفق در زمینه کرم‌های مراقبت از پوست دانست.

قبل از خرید کرم دور چشم شما نیاز دارید تا به چند سوال اساسی پاسخ دهید تا در نهایت خریدی تاثیر‌گذار داشته باشید. در ابتدا علت تمایلتان به خرید این محصول را مشخص نمائید. چه نیاز و مشکلی دارید که قرار است با این کرم رفع گردد ؟ دور چشمتان بیش از حد معمول تیره است؟ با خطوط پرتعداد و عمیق خود شما را آزار می‌دهد؟ یا هیچ یک از این عوامل نبوده بلکه تنها پف داشته و این پف چهره شما را خسته نشان می‌دهد و دوستش ندارید؟ با انتخاب هدفتان شما پاره‌ای از کرم‌ها را که به صورت تخصصی روی یک مشکل خاص تمرکز دارند از سبد خریدتان دور می نمائید .

در گام بعدی به عدد سنتان دقت کنید، در جوانی به سر میبرید یا دوران میانسالی و پیری را از سر می‌گذارنید. پوست ما به فراخور سنی که در آن قرار داریم نیازمند یک سری از ویتامین‌ها و پروتئین‌های خاص می‌باشد، ضمن اینکه میزان مشخصی از مواد مغذی خود را هم از دست می‌دهد. پوست با به نمایش گذاشتن چین و چروک به ما می‌گوید که نیازمند تغذیه در چه زمینه‌ای است. پس از خواندن راهنمای خرید کرم دور چشم، شما می‌توانید در نقش مشاور برای پوستتان عمل کرده و ضمن جواب به سئوالات ذکر گردیده کرم دور چشمی مناسب برای خود انتخاب نمائید.

کرم دور چشم را چطور استفاده نمائیم ؟

درست مصرف کردن کرم دور چشم به حدی مهم است که اگر شما بهترین مارک این کرم‌ها را به شیوه نادرست استفاده کنید، تنها پول خود را هدر داده و شاهد تاثیری نخواهید بود. برای زدن کرم از انگشت چهارم دستتان مرسوم به انگشت حلقه کمک گرفته و به صورت ضربه‌ای محصول را بر روی پوستتان قرار دهید. به هیچ عنوان کرم را بر روی پوست ماساژ ندهید و از زدن آن به صورت دورانی خودداری کنید. دقت داشته باشید، کرم باید بر روی استخوان زیر چشم قرار گیرد. نیازی نیست کرم را به پلک بالایی خود بزنید مگر اینکه پزشک اینطور تشخیص داده یا بر روی بسته‌بندی کرم توصیه‌ای در این زمینه نوشته شده باشد .

چه مواد و ترکیباتی در کرم‌های دور چشم به کار رفته؟

مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم بسته به تاثیری که بر روی پوست می‌گذارند دارای ترکیبات متفاوتی هستند. کرمی که به رفع تخصصی چین و چروک اطرف چشم می‌پردازد آمیزه‌ای از کافئین، آلفا هیدروکسی اسید، آنزیمQ10 و ویتامین C را در درون خود خواهد داشت. پپتیدها (Peptides) هم در دسته ترکیبات عالی و البته گران قیمتی هستند که باعث تحریک کلاژن‌سازی گردیده و بر روی کاهش خطوط به صورت تخصصی تمرکز دارند. رتینول هم در تقویت و بازسازی پوست و کاهش خطوط ریز نقش مهمی ایفا می‌نماید. کرم‌های دور چشم با خاصیت رفع کبودی و سیاهی دور چشم در فرمولاسیون خود ویتامین k یا هیدروکیتون، کافئین، عصاره چای سبز و رتینول را دارا هستند. کرم‌های دور چشم کافئین‌دار علاوه بر کبودی، به کاهش پف چشم به ویژه در صبح کمک می‌نمایند. وجود مقادیری ویتامین C در کرم می‌تواند دور چشمی روشن و شاداب را برایتان به ارمغان آورد.

عموما ویتامین‌های قرار گرفته در دسته E، C و A در کرم‌های دور چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی پاره‌ای از کرم‌های دور چشم به لایه برداری ضعیف پوست می‌پردازند. در زمان انتخاب کرم دور چشم با لحاظ کردن آیتم‌های ذکر گردیده، موردی را انتخاب نمائید که حاوی آنتی اکسیدان، مواد تقویت‌کننده و ترمیم‌کننده پوستتان باشد. بسیار مهم است که کرم دور چشمی را انتخاب نمائید که فاقد عطر، الکل و پارابن باشد و از سوی دیگر با PH پوستتان همخوانی داشته باشد .

کرم دور چشم برای مصرف روزانه یا شبانه؟

بسته به اینکه کرم دور چشم را در چه زمانی از شبانه روز استفاده مینمائید انتخاب‌های متفاوتی پیش رویتان قرار می‌گیرد. ممکن است به دنبال کرمی باشید که علاوه بر حالت آرایشی خاصیت ضد پیری هم داراست. چنانچه قرار است در زیر آفتاب قرار گیرید بالطبع این قسمت از پوست مانند سایر نقاط صورت نیاز به ضد آفتاب مختص به خود دارد. عموما زمانی که صحبت از ضد آفتاب می‌شود کلمه SPF در ذهن ما نقش می‌بندد. علاوه بر SPF وجود دی اکساید تیتانیوم یا زینک اکساید هم در ترکیبات کرم دور چشم می‌تواند پوست این قسمت را در برابر اشعه آسیب‌زای خورشید مراقبت نماید.

شناخت انواع گوناگون کرم‌های دور چشم با مصارف خاص

انواع کرم‌های دور چشم

بازسازی پوست وابستگی به علائمی دارد که بر روی پوستتان ایجاد گردیده است. بسته به اینکه علائمی که از چین و چروک و خطوط ریز بر روی پوستتان ایجاد گردیده، حلقه سیاهی دور چشمتان را احاطه کرده یا اینکه وجود پف در زیر چشمانتان باعث جلب توجه می‌گردد، انتخاب‌های گوناگونی پیش روی شما قرار دارد .

کرم دور چشم مختص چشم‌های پف دار

بالا رفتن سن با علائمی همچون شکننده شدن پوست و از دست دادن حالت سفتی خود را نشان می‌دهد. تاثیر این شکنندگی بر پوست ظریف زیر چشم‌ با از دست دادن کلاژن و برآمده شدن چربی‌های این ناحیه به صورت پف جلب توجه می‌نماید. برای از بین بردن این حالت شما نیاز به کرمی دارید که در ترکیبات آن پپتید و رتینول وجود داشته باشد. وجود این ترکیبات فرآیند کلاژن‌سازی را تحریک کرده و به پف زدایی در اطراف چشم می‌پردازد .

کرم دور چشم مختص چشم‌های دارای خط و خطوط

ایجاد خطوط بر روی پوست به عواملی همچون از دست دادن کلاژن و خشک بودن آن بستگی دارد. هیدارته بودن و استفاده از کلاژن می‌تواند تاثیر جالب توجهی در از میان برداشتن چروک‌ها ایفا نماید. کرم‌های مرطوب کننده نقش بسزایی در از بین بردن خشکی دارند ولی به جهت حساسیت بالای پوست در ناحیه دور چشم باید از کرم‌های ملایم و مختص این قسمت استفاده نمائید.

کرم دور چشم مختص چشم‌های دارای مشکل کبودی

تیرگی زیر چشم به دلیل برجسته شدن رگ‌های خونی در لایه‌های‌ زیرین پوست پدید می‌‌آید. تیرگی می‌تواند به دلیل عوامل وراثتی در زیر چشم ظاهر گردد، بالا رفتن سن هم در دسته عواملی است که می‌تواند باعث ایجاد این حلقه‌های تیره زیر چشم گردد. کرم‌های مراقبت از پوستی که حاوی کافئین هستند می‌توانند در سفت شدن این عروق و در نتیجه کاهش تیرگی تاثیرگذار باشند .

جوانان از چه کرم‌های دور چشمی استفاده نمایند؟

بهترین کرم دور چشم برای دخترهای جوان

هرچند برخی از افراد استفاده از کرمی دور چشم را مختص دوران میانسالی و کهنسالی می‌دانند ولی تحقیقات علم پزشکی ثابت کرده جوانان هم باید از این محصولات استفاده نمایند. براساس یافته‌های علمی روند پیری پوست از ۲۰ سالگی آغاز می‌گردد، استفاده از کرم دور چشم در این سنین روند پیری پوست را به تاخیر انداخته و طراوات و درخشندگی خاصی به پوست می‌بخشد. براین اساس توصیه می‌شود چنانچه در این رده سنی قرار دارید کرم‌های دور چشمی را انتخاب نمائید که حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین‌های A وC می‌باشند تا روند پیری را به تاخیر بی‌اندازید. فراموش نکنید که به مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها جهت تقویت پوستتان نیازمندید .

بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بالای ۳۰ تا ۴۰ سال کدامند؟

بهترین کرم‌های مختص سنین ۳۰ تا ۴۰ سال کرم‌های حاوی ماده رتینول و هیالورونیک اسید می‌باشند. رتینول ترکیب بسیار موثری برای کاهش خطوط و رنگ پوست است. هیالورونیک اسید هم که در کرم‌های شب وجود دارد به حفظ رطوبت اطراف چشم ‌می‌پردازد.

بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بالای چهل سال کدام دسته‌اند؟

زمانی که پا به ۴۰ سالگی می‌گذارید پوستتان به تدریج ضخیم‌تر گردیده و شادابی و کیفیت خود را از دست می‌دهد. برای تقویت و ترمیم پوست در این سن باید علاوه بر رتینول از کرم‌های حاوی کلاژن هیدرولیز و پپتید استفاده نمائید .

معرفی بهترین مارک کرم دور چشم جهت رفع تیرگی، پف و خطوط

در ادامه ۴ مدل کرم دور چشم که توانسته‌اند عنوان بهترین مارک کرم دور چشم جهت رفع تیرگی، پف و خطوط را از آن خود کنند معرفی خواهیم کرد.

کرم دور چشم فوراور

کرم دور چشم فوراور محصولی فوق‌العاده برای کسانی است که با مشکل تیرگی و چین و چروک دور چشم خود دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال محصولی با اثربخشی سریع هستند. تاثیر این محصول به گونه‌ای است که پس از انجام یک دوره ۱۵ روزه مراقبتی، شاهد رفع تیرگی اطراف چشمانتان خواهید بود. این خاصیت و اثر بخشی سریع به سبب برخورداری از عنصری با نام بوتیلن گلیکول است. البته کرم دور چشم فوراور به سبب ویژگی کاهش دهنده چین و چروک خود نیز طرفدارانی بسیاری از آن خود کرده و به این سبب توانسته در صدر معرفی‌های ما برای‌ بهترین مارک کرم دور چشم جهت رفع تیرگی، پف و خطوط قرار گیرد.

 اگر به دنبالی عصاره و اکسیری برای جوانسازی دور چشم خود هستید از این محصول غافل نمانید، ضمن آنکه محصولات فوراور در دسته محصولات وگان قرار دارند که در تولید آنها هیچگونه آزمایش بر روی حیوانات انجام نمی‌شود. با این اوصاف، استفاده از محصولات این کمپانی زیبایی و جوانی را بی هیچگونه آزار و آسیبی به سایر موجودات به شما هدیه می‌کند و احساس بهتری برایتان رقم می‌زند .

کرم دور چشم فوراور

کرم رفع تیرگی و چین و چروک دور چشم فوراور Forever awakening eye cream

ویژگی‌ها و مشخصات کرم دور چشم فوراور

حجم

۲۱ گرم

 

 

مناسب برای

 

– رفع تیرگی و پف اطراف چشم

– روشن کننده پوست حساس اطراف چشم

– دارای تاثیر جوانسازی و ترمیم

– موثر در کاهش و از بین رفتن حلقه سیاهی دور چشم

 

مواد تشکیل دهنده

بوتیلن گلیکول

کشور سازنده

آمریکا

 

کرم دور چشم الکسیس

کرم دور چشم الکسیس مدل PILARI حجم 15 میلی لیتر

کرم دور چشم الکسیس مدل PILARI حجم ۱۵ میلی لیتر

اغلب افرادی که به دنبال راهکاری برای بازسازی مجدد لایه‌های تضعیف شده پوست خود هستند یا قصد تقویت مویرگ‌های شکننده و ضعیف اطراف چشمشان را دارند از کرم دور چشم الکسیس استفاده می‌کنند. این محصول الکسیس سه کاره بوده و شما تنها با یک خرید می‎شاهد سه تاثیر فوق‌العاده رفع تیرگی، از بین رفتن پف و لیفت پوست حساس دور چشم خود خواهید بود. اگر در دسته افرادی قرار دارید که برای درمان و رفع عارضه‌های پوستی خود صبر چندانی ندارند این محصول با تاثیر سریع خود در رفع تیرگی دور چشم گزینه‌ای کاملا مناسب برای شماست.  این محصول حاوی ضد آفتاب بوده و در تقویت مویرگ ‌های شکننده و ضعیف دور چشم هم موثر است و در طی دوره درمان با سبکی، زود جذبی و در نهایت تاثیر سریع شما را مجذوب خود خواهد کرد.

ویژگی‌ها و مشخصات کرم دور چشم الکسیس

حجم

۱۵ میلی لیتر

 

 

مناسب برای

 

– رفع تیرگی و پف اطراف چشم

– روشن کننده پوست حساس اطراف چشم

 

مواد تشکیل دهنده

ویتامین E و B5، عصاره گیاهی شاه بلوط هندی و گل محمدی، عصاره گل ساعتی، حاوی لیپوبل پپتید سویا و برنج، روغن بادام، هیالورونیک اسید

کشور سازنده

فرانسه

 

کرم دور چشم گاتیو

کرم دور چشم گاتیو در دسته محصولات پر طرفدار در میان خانم‌ها قرار دارد که دارای کیفیت و اثر بخشی فوق‌العاده‌ای است. ترکیبات اصلی این کرم را دو ماده با نام‌های پپتاید  (Peptide)و سراماید (Ceramide) تشکیل می‌دهند، که نقش موثری در جوانسازی و رفع نشانه‌های پیری دارند. بسیاری از مصرف کنندگان این کرم تاثیر آن را در کاهش چین و چروک خارق العاده توصیف کرده‌اند. به لطف ویتامین C و مواد اسکرابی موجود در ساختار این کرم شاهد لایه برداری ضعیفی در اطراف چشمتان خواهید بود. وجود عصاره‌های ضد پیری در این کرم باعث می‌شود تا همیشه در اطراف چشمانتان احساس رطوبت و شادابی کنید.

کرم دور چشم گاتیو حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم گاتیو حجم ۲۰ میلی لیتر

ویژگی‌ها و مشخصات کرم دور چشم گاتیو

حجم

۲۰ میلی لیتر

 

 

مناسب برای

 

– رفع سیاهی دور چشم و روشن کننده پوست

– کاهش قابل توجه چین و چروک‌های درشت و ریز  پنجه کلاغی

– آبرسانی پوست اطراف چشم و جلوگیری از خشکی مجدد آن

– تقویت و ترمیم پوست ظریف اطراف چشم

 

مواد تشکیل دهنده

پپتاید ،(Peptide) ، سراماید ( Ceramide)

کشور سازنده

فرانسه

 

کرم دور چشم سینره

در میان برندهای ایرانی سینره به سبب کیفیت محصولات خود توانسته اسم و رسمی پیدا کند. البته مزیت این برند تنها به داشتن کیفیت رقابتی خلاصه نمی‌شود، بلکه از لحاظ قیمت هم محصولات این شرکت مزیت رقابتی بالایی دارند. در میان محصولات این برند، کرم دور چشم سینره به سبب قدرت فوق‌العاده خود در مبارزه با چین و چروک و از بین بردن هاله سیاهی دور چشم، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. وجود عناصری همچون کلاژن و الاستین در این کرم، پوست دور چشم شما را شفاف و شادابتر خواهد ساخت. به همین سبب بسیاری از طرفداران سینره از ۲۵ سالگی به استفاده از این کرم دور چشم مغذی روی می‌آورند. 

کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

کرم دور چشم سینره حجم ۳۰ میلی لیتر

ویژگی‌ها و مشخصات کرم دور چشم سینره

حجم

۳۰ میلی لیتر

 

 

مناسب برای

 

– رفع و از بین بردن چین و چروک اطراف چشم

– تامین اکسیژن مورد نیاز پوست اطراف چشم جهت شادابی پوست

– از بین برنده تیرگی و سیاهی نواحی دور چشم

 

مواد تشکیل دهنده

کلاژن، الاستین

کشور سازنده

ایران

 

هنگام خرید کرم دور چشم چه نکاتی را رعایت کنیم؟

حال که با ترکیبات کرم دور چشم و تاثیر آنها بر روی پوست آشنا شدید نیاز است با برخی از فاکتورها مهم در زمان خرید این محصول آشنا شوید. در وهله اول کرمی را انتخاب کنید که دارای پوشش تیوپی می‌باشد، کرم‌های تیوپی علاوه بر مقرون به صرفه بودن، محصول را از آلودگی و اشعه آسیب‌زای آفتاب محفوظ نگه می‌دارند. کرم‌های تیوپی قادر به حفظ بیشتر خاصیت مواد هستند. در زمان خرید کرم به رده سنی درج گردیده بر روی بسته دقت نمائید و به هیچ عنوان کرمی بالاتر از رده سنیتان خرید نکنید. برخی به غلط برای تاثیر بخشی بیشتر کرم از میان گروه‌های سنی بالاتر خود دست به انتخاب می‌زنند، این امر باعث می‌گردد در سنین بالاتر کرم‌های مراقبتی بر روی پوستشان تاثیر نگذارد.

در آخر دقت داشته باشید به هیچ عنوان از محصولاتی که مختص پوست دور چشم نیست برای پوست ظریف و شکننده دور چشمتان استفاده نکنید. پوست دور چشم دارای حالتی اسفنجی بوده و قدرت بالایی در جذب مواد داراست. قابلیت جذب بالای پوست در ناحیه دور چشم موجب آسیب به آن گردیده که این آسیب با استفاده از کرم‌های مراقبت از پوست هم قابل جبران نمی‌باشد .

پیشنهاد شما برای خرید یک کرم دور چشم خوب چیست؟

۴.۵/۵ - (۱۴ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.