آشنایی با قهوه گانودرما + خواص و عوارض قهوه گانودرما

راهنمای مطالعه پنهان

آشنایی با قهوه گانودرما و خواص و عوارض جانبی آن این نوشیدنی را پای ثابت خرید و آشامیدنی‌های شما خواهد ساخت. برخلاف انتظار بیخوابی که تمامی ما از خوردن قهوه داریم، قهوه‌ گانودرما در کنار خواص فراوانشان این مشکل را برایتان ایجاد نمی‌کند! ممکن است تصور کنید مزایا و خواص قهوه گانودرما تنها معطوف به بیخواب نساختن شماست در حالی که طرفداران این قهوه آن را به سبب تاثیرش در درمان و بهبود علائم بیماری‎‌ها قبول دارند و به آن علاقه نشان می‌دهند.

هرچند تمامی ما می‌دانیم خوردن یک فنجان قهوه در روز فی نفسه برای بدن سودمند است ولی ترکیب این دانه گیاهی با قارچی موسوم به گانودرما این خاصیت را به توان چند برابر رسانده و گاها موجبات تعجب مصرف کنندگانش را فراهم آورده است. اگر می‌خواهید از طعم دلچسب قهوه لذت ببرید و بدنتان را از خواص آن بهره‌مند سازید ولی از شب زنده داری‌های اجباری آن خوشتان نمی‌آید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که می‌توانید به لطف ترکیب خلاقانه قهوه با گانودرما می‌توانید بدنتان را در برابر برخی بیماری‌ها بیمه نمائید.

قهوه گانودرما چیست؟

قهوه به عنوان محبوبترین نوشیدنی سراسر جهان را تحت فرمانروایی خود درآورده است. هرچند کمتر کسی است که خواص این دانه گیاهی و تاثیر آن را نشناسد اما هنوز بسیاری از افراد نمی‌دانند قهوه گانودرما چیست؟ و چه ترکیبی باعث تغییر نام این قهوه گردیده است. قهوه گانودرما یکی از انواع قهوه غنی شده با قارچی پرخاصیت با نام گانودرماست که از ۲۰۰۰ سال پیش تاکنون به سبب خواص شفا بخشی خود مورد توجه و اقبال اقوام گوناگون قرار داشته است.

 هر چند بسیاری برای بهره بردن از خواص این قارچ در درمان امراضی همچون سرطان، مشکلات دستگاه ایمنی، افسردگی، بیماری‌های قلبی، مشکلات فشار خون، بیماری‌های التهابی، آلرژی، امراض مرتبط با دستگاه گوارش بدن، بیماری‌های کلیوی و کبدی، مشکلات سیستم عصبی و کمک به بهبود خواب دست به دامن استفاده از این گیاه با طعم نه چندان مطلوبش می‌شوند. ولی ترکیب آن با پرطرفدارترین نوشیدنی جهان توانسته قهوه گانودرما را به صدر جدول مفیدترین قهوه‌ها رسانده و طرفداران شفابخشی گانودرما را به سمت استفاده از این قهوه به عنوان نوشیدنی دلچسب و سودمند بکشاند.

قارچ گانودرما در زبان علمی با عنوان لوسیدوم گانودرما شناخته می‌شود. این قارچ در نزد اقوام چینی با نام لینگ زی و در میان ژاپنی‌ها هم با عنوان ری‌شی نامگذاری شده است. آنچه در خصوص این قارچ در نزد چینی تباران جالب توجه است باور و اعتقادی است که آنان نسبت به این قارچ داشته‌اند. چینی‌ها این قارچ را به عنوان نمادی از طول عمر، جاودانگی، زندگی شاد، سلامتی و حتی شانس می‌دانستند. هرچند باور این اقوام چینی اغراق‌گونه به نظر می‌رسد ولی یافته‌‌های علمی جدید نشان داده که این قارچ خواص پرتعدادی داراست و به قولی تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها. اگر علاقه دارید بیشتر نسبت به قارچ گانودرما اطلاعات کسب کنید میتوانید مقاله : قارچ گانودرما چیست؟ آیا خواص گانودرما واقعا جادویی است؟ را مطالعه کنید.

قهوه گانودرما چیست؟

 

مزایا و خواص قهوه گانودرما

 اینک که زمان صحبت از تأثیرات شگفت‌انگیز و مزایا و خواص قهوه گانودرما رسیده است بهتر است بدانید در طب سنتی به ویژه طب شرقی قارچ گانودرما را آنچنان قبول داشتند و به قولی تحویل می‌گرفتند که به آن القابی همچون جان افزا و اکسیر جوانی داده بودند. قهوه گانودرما را می‌توان ترکیبی فرآوری شده از دو گیاه سودمند دانست که تحقیقات آنها را در کنار هم قرار داده تا معایب یکدیگر را هم پوشانی کرده و به همگان اجازه استفاده از فواید آن دو گیاه را بدهد.

منظور از هم پوشانی معایب ترکیب طعم نه چندان مطلوب قارچ گانودرما با قهوه است که تلخی قهوه به خوبی توانسته زهر طعم این قارچ را خنثی نماید. عیبی که در قهوه همواره وجود داشته و ترکیب آن با گانودرما به داد آن رسیده مشکلات خوابی است که عموم دلباختگان قهوه را از مصرف آن منصرف می‌ساخت. البته مهم‌ترین مزایا و خواص قهوه گانودرما را هنوز برایتان نگفته‌ایم این موارد عبارتند از:

۱- کمک به درمان و کاهش خطر ابتلا به سرطان با قهوه گانودرما

قهوه گانودرما در ترکیبات خود درصدی پلی ساکارید و تری ترپنوئید دارد که هر دو این ترکیبات دارای خواص ضد سرطانی هستند. عصاره‌های موجود در قهوه گانودرما در جلوگیری از رشد تومورهای سرطانی موثر است زیرا در ترکیبات اصلی آن درصد بالایی آنتی اکسیدان وجود دارد. در حقیقت این قهوه باعث تولید ماده‌ای به نام سیتوکین می‌شود که از طریق تحریک سیستم ایمنی بدن ترشح می‌گردد. یکی دیگر از ترکیبات قابل توجه این قهوه حضور مقادیر قابل توجهی آسیدهای آمینه دار در فرمولاسیون آن است. ترکیب این اسیدها با آنتی اکسیدان‌ها باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان در افراد می‌گردد.

۲- خلاصی از بیماری مقاربتی زگیل تناسلی با کمک قهوه گانودرما

براساس تحقیقات صورت گرفته توسط یکی از استادیاران دانشگاه تگزاس با نام  دکتر جودیت اسمیت نشانه‌های مثبتی از تاثیر قهوه گانودرما بر روی بیماری مقاربتی زگیل تناسلی یافت شد. در حدود ۱۰ زن مبتلا به این ویروس موسوم به HPV یا زگیل تناسلی در این تحقیق حضور داشتند که پس از اتمام دوره آزمایش HPV نیمی از آنان منفی درآمد.

۳- تاثیر گانودرما بر روی لاغری، کاهش چربی و تقویت انرژی

همانگونه که از نام این محصول پیداست یکی از عناصر اصلی قهوه گانودرما را کافئین تشکیل می‌دهد. این ماده در کاهش چربی بدن و لاغری موثر بوده و با کمک خاصیت دفع سموم گانودرما باعث ایجاد احساس رضایت و شادی در فرد می‌گردد. اگر ورزشکار هستید و برای تقویت خود، عضله سازی و بالابردن سطح انرژی و توان حرکتیتان به دنبال مصرف مکمل می‌گردید می‌توانید از این قهوه استفاده کنید.

عموم مکمل‌های ورزشی علاوه بر تاثیرات مثبت، آثار سوئی هم بر جای می‌گذارد. استفاده از این قهوه علاوه بر انرژی و نشاطی که در زمان ورزش به فرد می‌بخشد از عوارض احتمالی جلوگیری کرده و آثار تمرینات ورزشی را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. در حقیقت با مصرف قهوه گانودرما متوجه می‌شوید هیچ چیزی برای آغاز یک روز پرانرژی و داشتن یک ورزش مفرح کم نداشتید جز یک فنجان قهوه گانودرما.

 ۴- بهبود علائم پارکینسون با نوشیدن قهوه گانودرما

قهوه گانودرما دارای تاثیر مثبت ضد التهابی و تسکین دهنده سیستم عصبی است. آنچه در این قهوه به سیستم عصبی بدن شما کمک می‌کند ماده‌ای با نام لوسیدوم است. براساس تحقیقات هم تاثیر قهوه گانودرما در محافظت نورونی و در نهایت کاهش التهابات به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش ابتلا به پارکینسون به اثبات رسیده است.

۵- خداحافظی با کبد چرب با استفاده از قهوه گانودرما

افرادی که دارای کبدی چرب هستند یکی از طرفداران پروپاقرص قهوه گانودرما به شمار می‌روند زیرا این نوشیدنی دارای خاصیت سم زدایی و پاک کنندگی کبد می‌باشد. البته جانبدارای این عده از قهوه گانودرما به سبب تاثیر فوق‌العاده آن در سم زدایی است تا جایی که عنوان پادشاه سم زدایی را به این گیاه نسبت داده‌اند. هرچند روش‌های نوین سم زدایی بسیاری وجود دارد و هر روز هم بر تعداد این شیوه‌ها افزوده می‌شود ولی طبیعی بودن سم زدایی گانودرما باعث ارجحت آن در انتخاب توسط افراد شده است. اگر شما هم راغب به سم زدایی با قهوه گانودرما هستید تنها کافیست صبح خود را نوشیدن با یک فنجان از این قهوه آغاز کنید.

۶- تمدد اعصاب و رسیدن به آرامش با کافه گانودرما

به نظر می‌رسد بیمارانی که به صورت دائم با سردرد و میگرن آزار می‌بینند قدر کافه گانودرما را بسیار می‌دانند. از آنجایی که گیاه به کار رفته و ماده اصلی قهوه‌های گانودرما آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده است، در بهبود سردرد‌ها عصبی رزومه خوبی برجای گذاشته است. وجود موادی همچون تری ترپن‌ها و آدنوزین مونو فسفات موجود در این گیاه قادر به از میان برداشتن کلسترول ناخواسته، مواد چرب رسوب کرده در رگ‌ها و حتی لخته های خونی است که منجر به انسداد رگ‌های خونی مغز شده‌اند. علاوه بر این سردرد‌های میگرنی هم که یکی از شایع‌ترین عارضه‌ها این ناحیه در افراد هستند هم به کمک مصرف روانه قهوه گانودرما بهبود یافته‌اند.

 این سردردها ناشی از کمبود منیزیم در بدن بوده و این قهوه در صورت مصرف روزانه تا ۱۵ برابر منیزیم بیشتری به بدن می‌ر‌ساند تا حدی که در این زمینه از کلم بروکلی که در زمینه تزریق منیزیم به بدن جایگاه ویژه‌ای داراست پیشی گرفته است. گیاه موجود در این قهوه حاوی اسیدهای آمینه است که این اسید‌ها قادر به تقویت  عملکرد سالم مغز و سیستم عصبی بدن می‌باشند.  البته در نظر داشته باشید که مصرف زیاد کافئین می‌تواند تاثیری مخرب بر روی سیستم عصبی بدن ایفا نماید. پس چنانچه خواستار تمدد اعصاب هستید از مصرف بی رویه این قهوه خودداری کنید و به استفاده در حد متوسط آن بسنده کنید.

۷- خداحافظی با بیماری‌ها تخمدان و قارچ‌های سطحی زنانه با قهوه گانودرما

بیماری‌های ناحیه تناسلی زنان یکی از پرتعدادترین موارد  مراجعه آنان به مراکز پزشکی بوده و متاسفانه مشکلی به شدت برگشت‌پذیر است. زنانی که با این مشکل به صورت روزمره دست و پنجه نرم می‌کنند به وفور از آن آزرده خاطرند و همواره به دنبال راهی برای خلاصی همیشگی از این مشکل می‌گردند. براساس تحقیقات صورت گرفته این قهوه در این قبیل بیماری‌ها تاثیرات مثبتی برجای گذاشته است. از آنجایی قهوه گانودرما شکل و شمایل دارویی ندارد با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگانی مواجه گردیده که با هدف پاکسازی رحمشان و خداحافظی با قارچ‌های ناحیه تناسلی از آن استفاده می‌کنند. البته این قهوه نقشی مکمل جهت کمک به درمان داشته و در خصوص هیچ بیماری از مصرف داروهای خود نگذرید.

۸- کمک کافه گانودرما در بهبود علائم پارکینسون

پارکنسون بیماری است که با علائمی همچون کُندی در حرکت، سخت شدن حرکت عضله‌ها، عدم تعادل و لرزش اندام شناسایی می‌گردد. این بیماری که عملکرد تخریب سلولی داراست به تدریج باعث بروز عوارضی همچون اضطراب، افسردگی، یبوست و در نهایت زوال عقل در بیمار ‌می‌گردد. هرچند شیوه‌های درمانی جهت کاهش علائم پارکینسون وجود دارد اما هیچ یک از این شیو‌ها نتونسته‌اند مسیر پیشروی این بیماری را کند کنند و بعضا عوارض جانبی هم به همراه داشته‌اند.

براساس یافته‌های علمی اخیر التهابات عصبی در ابتلا به این بیماری تاثیرگذارند. از آنجایی که قهوه گانودرما دارای ترکیب گانودرما لوسیدوم با خاصیت ضد التهابی و تعدیل کننده سیستم عصبی در خود است توانسته یکی از راه‌های خلاصی از پارکینسون و کمک به درمان آن شناخته گردد. وجود ترکیبات ضدالتهابی این ماده در آزمایشات بالینی که نشان از تاثیر محافظت نورونی آن است مورد تاییر قرار گرفته است.

۹- رهایی از علائم پیری و رسیدن به جوانی با مصرف روزانه قهوه گانودرما

یکی از مهم‌ترین علائم پیری در کنار شکنندگی و ایجاد خطوط بر روی پوست، سفیدی مو است. مطالعات علمی نشان داده سفیدی و شکنندگی مو در اثر کمبود ویتامین‌ها و عناصری همچون آهن، روی، تیتانیوم، مس و منگنز در بدن است. بر مبنای این تحقیقات در مشتقات قهوه گانودرما هم مواد معدنی و ضد پیری به کار گرفته شده تا به این نوشیدنی خاصیت ضد ریزش و سفیدی مو بخشد. این نوشیدنی همچنین قادر به تقویت پیاز مو است . 

۱۰- رهایی از بیماری‌های پوستی همچون پیسی، برص یا ویتیلیگو با کافه گانودرما

ویتیلیگو بیماری از نوع خود ایمنی است که باعث ایجاد لک‌هایی سفید رنگ بر روی پوست می‌گردد و علت ایجاد این لکه‌ها از بین رفتن رنگدانه‌های پوستی ‌است. جهت درمان بیماری‌های پوستی همچون پیسی، برص یا ویتیلگو می‌توانید قهوه گانودرما را به صورت ماسک بر روی پوست قرار دهید. طریقه مصرف به این صورت است که دو قاشق چایخوری قهوه را در ظرف متوسطی ریخت و به تدریخ آب داغ به آن اضافه کنید تا جایی که خمیر شلی بدست آید .

 فراموش نکنید پیش از مصرف پوست خود را شسته و خشک نمائید. خمیر را به صورت دورانی بر روی پوست قرار داده و حداقل به مدت ۵ ساعت بر روی پوست قرار دهید. بهتر است شب هنگام در زمان استراحت از این ماسک استفاده کرده و صبح روز بعد آنرا بشوئید. فراموش نکنید در طول درمان با قهوه گانودرما از مصرف آب، میوه و سبزیجات غافل نشوید و تا می‌توانید در برنامه روزانه غذایی خود آنها را مورد استفاده قرار دهید.

۱۱- تقویت کبد سالم با کمک خواص کافه گانودرما

اغلب مردم درک چندان درستی از اهمیت کبد در ساز و کار بدن خود ندارند و چندان مراقب این عضو حیاتی بدنشان نیستند. کبد مسئول چک کردن مواد وارد شده به بدن و عاری بودن آنها از هرگونه سموم احتمالی است. این عضو حساس همچنین تضمین کننده گردش خون سالم در بدن است. گیاه گانودرما موجود در این قهوه به تقویت این عضو تاثیرگذار در بدن می‌پردازد .

۱۲- قهوه گانودرما و کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی

خاصیت قهوه گانودرما در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی براساس کارآزمایی‌های بالینی مشخص شد که بر روی خانم‌هایی که روزانه یک فنجان از این قهوه را در رژیم روزانه خود داشتند . نتیجه این یافته احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را در این گروه کاهش یافته تشخیص داد. امراضی همچون حمله قلبی، فشار خون بالا و سکته مغزی در این زنان روندی کاهش را نشان می‌داد و مشاهدات تکمیلی دیگر بر روی مردان هم نشان از نتیجه مشابه برای آنان داشت.

۱۳- رسیدن به زیبایی با کمک طبیعت قهوه‌های گانودرما

این قهوه قادر به رفع مشکلات پوستی همچون چین و چروک، آکنه، جای زخم و لکه‌های ایجاد شده در اثر نور خورشید است. این محصول همچنین پوست را مرطوب کرده و به شادابی آن کمک می‌کند.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

عوارض جانبی مصرف قهوه گانودرما

هر چند در خصوص عوارض جانبی مصرف قهوه گانودرما اطلاعات چندانی در دست نیست اما در مواردی عارضه‌هایی همچون حالت تهوع، خشکی بینی و گلو گزارش گردیده است. افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص همچون سرطان هستند و داروی ضد پلاکت مصرف می‌کنند یا از قرص فشار خون یا داروی انعقاد خون استفاده می‌کنند باید پیش از مصرف قهوه گانودرما با پزشک خود مشورت نمایند.

مصرف زیاد کافئین باعث ایجاد مشکلات خواب و در مواردی هم افزایش ضربان قلب می‌گردد پس در استفاده از این محصول اعتدال را رعایت کنید. برخی از افراد هم از مشکلات معده و اختلالات روانی همچون اضطراب در زمان مصرف قهوه گانودرما گلایه داشته‌اند که این مورد هم با استفاده متناسب از این محصول قابل رفع می‌باشد. حال که با عوارض جانبی مصرف قهوه گانودرما آشنا شدیم برویم به سراغ اصل مطلب یعنی نحوه مصرف قارچ گانودرما.

نحوه مصرف قارچ گانودرما

هرچند برخی بهترین نحوه مصرف قارچ گانودرما را به صورت خام و تازه می‌دانند اما قارچ گانودرما بصورت خام بسیار بد بو بوده و طعم مطلوبی ندارد و مصرف آن بصورت خالص برای همه افراد خوشایند نیست. به همین دلیل آن را با قهوه‌های مختلف ترکیب کرده و بصورت نوشیدنی گرم مصرف می کنند. یکی از باورهای اشتباهی که متاسفانه در خصوص اثر بخشی قهوه گانودرما در میان طرفداران این محصول باب شده نوشیدن این قهوه با معده خالی جهت تاثیر بخشی بیشتر محصول است!

اگر شما هم در دسته افرادی هستید که تاکنون این قهوه را به این صورت مورد استفاده قرار می‌دادید بهتر است بدانید که قهوه گانودرما به هیچ وجه نباید با معده خالی مورد استفاده قرار گیرد. بهترین زمان برای مصرف این قهوه زمانی است که معده شما در وضعیتی عادی قرار دارد یعنی نه کاملا پر است و نه خالی. به همین خاطر هم توصیه می‌کنیم که این قهوه را حداقل یک ساعت پس از صرف صبحانه‌تان میل کنید یا اینکه بهمراه آن خوراکی سبک همچون یک تکه کیک استفاده کنید.

انواع محصولات قارچ گانودرما

کمتر کسی است که نام دکتر بیز را به واسطه محصولات آن نشنیده باشد. در حال حاضردر ایران تنها شرکت بیز است که انواع محصولات قارچ گانودرما را تولید و به بازار عرضه می‌کند محصولاتی همچون:

  • قهوه گانودرما
  • صابون گانودرما
  • شامپو گانودرما

در ادامه به بررسی دسته بندی قهوه گانودرما در محصولات دکتر بیز می‌رویم.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز

همانطور که پیشتر گفتیم حتی در گذشته هم قارچ گانودرما به واسطه طعم نامطلوب خود شانسی جهت حضور در سفره‌ها و در کنار غذای پیشینیان نداشته است. توجه داشته باشید که عدم مصرف غذایی این گیاه از سوی چینیان بوده که در فرهنگ غذایی خود به خوردن غذا با طعم‌‌های عجیب و بعضا نامطلوب عادت دارند. چنانچه این ساکنان جنوب شرق آسیا دست رد به طعم تلخ این گیاه زده‌اند پس می توان یقین یافت که گانودرما گیاهی با مزه و طعم بسیار نامطلوب است.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز

اما تعدد ویژگی‌های مثبت در این گیاه موجب شده تا دست اندرکاران تولید محصولات غذایی نتوانند چشمشان را بر روی این خواص ببندند. متولیان صنعت غذا در نهایت با تلفیق فواید و طعم بسیار نزدیک این گیاه با قهوه به بهترین معجون ممکن و مکمل این گیاه یعنی قهوه گانودرما دست یافتند. در ایران هم شرکت دکتر بیز برای اولین بار اقدام به تولید انواع قهوه گانودرما در ۴ طعم مختلف نموده است، این چهار دسته محصول عبارتند از:

۱- قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز ۲۰ عددی

 در این نوع قهوه علاوه بر گانودرما از جینسینگ نیز استفاده شده است. همان طعم تلخ قهوه را دارد و برای کسانی که با تلخی قهوه مشکلی ندارند بسیار مناسب است.

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز ۲۰ عددی

خرید قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز ۲۰ عددی

۲- قهوه گانودرما لاته ۲۰ عددی دکتر بیز

 این قهوه به دلیل داشتن شیر و کاکائو تقریبا طعم شیرینی دارد و همچون نسکافه می ماند.

قهوه گانودرما لاته ۲۰ عددی دکتر بیز

خرید قهوه گانودرما لاته ۲۰ عددی دکتر بیز

۳- قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ۲۰ عددی

 این نوع از قهوه قارچ گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات کاپوچینو و نسکافه می تواند خوش طعم باشد.

قهوه گانودرما لاته ۲۰ عددی دکتر بیز

خرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ۲۰ عددی

۴- هات چاکلت گانودرما شکلات داغ دکتربیز ۲۰ عددی

این محصول با این که در لیست قهوه‌های گانودرما قرار ندارد ولی به دلیل داشتن طعم و مزه‌ی خوب مورد استقبال مردم واقع شده است

هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز

خرید هات چاکلت گانودرما شکلات داغ دکتربیز ۲۰ عددی

 

تمامی این محصولات دارای سیب سلامت از سازمان غذا و دارو هستند.

قیمت قهوه گانودرما در بازار

شاید شما هم متوجه شده باشید که قیمت قهوه گانودرما در بازار بسیار متفاوت بوده و از حدود ۱۵۵ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر است! با وجود این میزان تفاوت قیمت حقیقت آن است که این محصولات هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. تمامی این محصولات دارای هولوگرام شرکتی اصالت کالا، وزن یکسان و تاریخ مصرف مشابه هستند چرا که تولید کننده اصلی آنها یک شرکت بیشتر نیست  یعنی بازاریابان ایرانیان زمین یا دکتر بیز.

دلیل این تفاوت قیمت در آن است که بازاریابان مختلف این محصول را بصورت عمده از شرکت خریداری می‌کنند. هر چه حجم فروش بیشتر باشد تخفیفات بیشتری می‌گیرند بنابراین قیمت تمام شده برای فروشنده بسیار پایین می‌آِ‌ید و می‎تواند کالا را با قیمت‌های ارزانتری بفروش برساند.

خرید اینترنتی قهوه گانودرما

در بازار اینترنتی «این چند» می‌توانید انواع محصولات قارچ گانودرما را خریداری کنید. کلیه محصولات گانودرما ارائه شده در سایت «اینچند» کاملا اورجینال و اصل بوده و دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می‌باشند. در سایت «این چند» همچنین می‌توانید محصولات گانودرما را با قیمتی پایین از سایر سایت‌ها خریداری کنید. «این چند» به خریداران این ضمانت را می‌دهد که دقیقا کالای مورد نظرشان را  به دست آنها برساند و در غیر اینصورت کلیه وجه پرداختی به همراه هزینه ارسال عودت داده می‌شود.

جهت خرید قهوه و انواع محصولات گانودرما دکتر بیز اینجا کلیک کنید

سخن آخر

با توجه به تبلیغات فراوانی که در خصوص محصولات گانودرما وجود دارد اغلبمان تا حدودی می‌دانیم قهوه گانودرما چیست. هر چند نام این قهوه به گوش اغلب ما آشناست اما کمتر با خواص واقعی نه اغراق‌آمیز این محصول آشنایی داریم. با بررسی قهوه گانودرما می‌توانیم دریابیم این محصول از تو در توی تاریخ آمده و از حدود ۲۰۰۰ سال پیش با خواص خود توانسته در دل چینی تبارها جای باز کند. آنچه قهوه گانودرما را از خانواده قهوه‌ها متمایز ساخته دارا بودن خواص قهوه، در کنار از بین بردن عوارض نامطلوب آن همچون بی‌خوابی و اختلال در خواب است.

این قهوه با قرار گرفتن در کنار گیاه اصلی با نام قارچ گانودرما توانسته خواص خود را به اوج رساند و در نگاه مصرف‌کنندگان خود به نوشیدنی محبوب‌تر از قهوه‌های عادی مبدل گردد. پس اگر شما هم به دنبال یک مکمل درمانی خوب می‌گردید و ترجیح‌تان آن است که این مکمل طبیعی باشد قهوه گانودرما همان گمشده‌ای است که به دنبال آن می‌گردید.

۴.۷/۵ - (۶ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.