راهنمای خرید و معرفی محصولات نانوسان

اگر به دنبال تمیزکاری با کمترین زحمت، هزینه و نتیجه‌ای خیره کننده هستید خواندن راهنمای خرید و معرفی محصولات نانوسان را به ما پیشنهاد می‌کنیم. چنانچه دارای دغدغه‌های محیط زیستی نیز هستید، احتمالا پس از خواندن این مطلب یکی از طرفداران پر و پا قرص محصولات نانوسان خواهید شد. محصولات این برند متعلق به کمپانی آلمانی است که توسط شرکتی با نام بازاریابان ایرانیان زمین (دکتر بیز) در ایران وارد و توزیع می‌گردد. در این مطلب ضمن مروری کوتاه بر نماینده انحصاری محصولات نانوسان در ایران، شما را با محصولاتی آشنا خواهیم ساخت که در حدی غیر قابل باور تمیزی و تغییر را در وسایلتان رقم می‌زنند. اگر از لکه گیری‌های طاقت فرسا و تمیزکاری‌های دائمی کلافه‌اید و به دنبال راه حلی ساده و بی دردسر برای رفع کلافگیتان می‌گردید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آشنایی با نماینده انحصاری محصولات نانوسان

محصولات نانوسان ابتکاری از شرکت آلمانی الاصل با نام Global Prefer هستند. این شرکت پس از عرضه محصولاتش در جغرافیای بومی خود یعنی آلمان و استقبال گسترده‌ای که از محصولاتش دریافت کرد به فکر توسعه بازار و برندسازی افتاد. یکی از اقدامات کمپانی گلوبال پریفرم در راستای برندسازی اعطای نمایندگی در قاره‌های گوناگون بود. گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان یکی از شرکت‌هایی است که در این راستا موفق به دریافت نمایندگی انحصاری شده و تنها نماینده فعال Global Prefer در خاورمیانه و آسیای مرکزی به شمار می‌رود. شایان ذکر است گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان تحت نظارت کمپانی دیگری با نام بازاریابان ایرانیان زمین با نام اختصاری دکتر بیز اقدام به توزیع محصولات در ایران می‌کند.


در حال حاضر تنها پنج نماینده اصلی محصولات نانوسان در کشورهای ایران، ایتالیا، هلند، انگلستان و آمریکا مشغول به فعالیتند و برای همه‌گیری و گسترش فناروی ارزشمند نانو و توسعه این تکنولوژی در زمینه‌های علمی و تجاری در تلاشند. حال که به صورت خلاصه با شرکت مادر نانوسان و نمایندگان آن آشنا شدید بهتر است کمی در خصوص فناوری نانو برایتان توضیح دهم، تا با دیدی بازتر و خیالی آسوده‌تر از میان سبد محصولات نانوسان خریدتان را نهایی کنید.


تکنولوژی نانو سبز در حقیقت تلاشی در راستای تولید محصولات محیط زیستی و فاقد هرگونه آسیب برای سلامتی انسان‌ها و طبیعت است. فناوری نانو به دنبال راه‌حل‌هایی بسیار کارآمد در راستای کاهش موارد آلاینده محیطی می‌گردد. اگر تاکنون به نمایشگاه محصولات نانو سر زده باشید مطمنا از راهکارهای ارائه شده توسط شرکت‌های فعال در این زمینه متعجب شده‌اید، به عنوان مثال تهیه ظروف نانویی که بی نیاز از شسته شدن با مواد شیمیایی تنها با یک آبکشی ساده یا دستمال نمدار هرگونه آلودگی از جدار آنها پاک می‌شود نمونه‌ای از ابتکارات نانویی هستند.


به این ترتیب می‌توان گفت محصولات نانو نه تنها توانسته‌اند به راهکاری برای کمک به محیط زیست نائل آیند بلکه زندگی راحت‌تر و راهکارهای ساده‌تری برای رهایی از مشکلات یافته‌اند. اگر بخواهم کمی علمی‌تر به تاثیر نانو تکنولوژی بپردازم باید بگویم، این علم تاکنون موفق شده واکنش‌های شیمیایی را در محصولات و ضایعات گوناگون به حداقل ممکن برساند. به لطف این فناوری تاثیر شیمیایی ارتقا یافته و ضایعات موجود در محصولات به حداقل نزول می‌یابند. در نهایت به لطف نانو ابزارها می‌توان اماکن آلوده و خطرناک را پاک کرده، آب را تصفیه و آلودگی‌های محیطی را مانیتور کرد. در صنعت خودرو و حمل و نقل هم این فناوری بیکار ننشسته و در صرفه‌جویی و کاهش آلودگی سوخت‌های فسیلی و حتی افزایش طول عمر باتری خودرو گام‌های موثری برداشته. با این مقدمه اگر زمانی به تاثیر نامطلوب محصولات نانو اشاره‌ای شد می‌توانید قطع به یقین مطمئن باشید که گوینده اطلاع دقیقی از این تکنولوژی سودمند نداشته یا محصولاتی تقلبی با نام نانو را مورد استفاده قرار داده است. حال اگر مشتاق به آشنایی با محصولات نانوسان شده‌اید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با سبد محصولات نانوسان

محصولات نانوسان در ۷ گروه کالایی مختلف با تاثیر فوق‌العاده قوی و ماندگاری بالا ارائه می‌شوند.

۱- کاربرد عمومی و خانگی محصولات نانوسان

این دسته از محصولات نانوسان را می‌توای به سه گروه تمیز کننده‌ها، بوگیرها و محافظ‌های چرم تقسیم کرد. این محصولات به رغم تاثیرگذاری بالای خود فاقد هرگونه ترکیبات مضر و آسیب زننده به بافت اشیا هستند. به این ترتیب در این سبد از محصولات شوینده سطوح و تمیز کننده نانوسان شاهد کالا‌هایی زیر خواهید بود:

  • شامپو فرش و مبل نانوسان

در زمان استفاده از شامپو فرش مطمنا دو دغدغه اساسی خواهید داشت. این دغدغه‌ها عبارتند از آسیبی که شامپو به بافت فرشتان خواهد زد و مورد دوم خستگی و درد بدنی ناشی از کار با شامپو فرش است. شامپو فرش‌های نانوسان با قدرت پاک‌کنندگی بالا و سریع خود و عدم ‌آسیب‌رسانی به جهت ترکیبات نانویی در زمره بهترین پاک‌کننده‌ها برای فرش، موکت، تابلو فرش، مبلمان و سایر الیاف صنعتی و مصنوعی به شمار می‌روند.

  • لکه بر فرش و مبل نانوسان

این محصولات برای پاک کردن هرگونه آلودگی و لکه برجای مانده از جوهر، واکس، ذغال، روغن و دوده از سطح فرش، کوسن، مبلمان و موکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورت استفاده از این گروه محصول نیاز به استفاده از مواد شوینده و حلال‌های سفید کننده به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

  • بوگیرهای کفش نانوسان

۲- محصولات خودرویی نانوسان

محصولات خودرویی نانوسان در دسته‌بندی محصولات پرطرفدار این برند هستند. این محصولات به جهت تاثیرگذاری بالا، قدرت و سرعت تمیزکنندگی عالی و عدم آسیب به رنگ بدنه و سطح داخلی خودرو مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگر به دنبال محصولی خوشبوکننده و تصفیه کننده هوای خودرو می‌گردید یا نیاز به واکس، پولیش و اسپری تمیزکننده خودرو دارید در این گروه آنرا می‌یابید. خودرویی‌های نانوسان در شش گروه به بازار عرضه می‌شوند و این گروه‌ها عبارتند از:

  • موتورشوی نانوسان

این محصول اگر چه در بین محصولات خودرویی نانوسان قرار دارد ولی به دلیل قابلیت چربی زدایی قوی خود مصرف خانگی یافته و نکته جالب توجه آنکه در میان خانم‌های خانه دار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده. این موتورشوی دارای قدرت چربی‌زدایی بسیار بالایی است و برای پاک کردن و زدودن چربی از قطعات داخلی موتور اتومبیل، موتور سیکلت، گاز، سرامیک، کاشی و هود کارایی دارد. نقطه قوت این محصول را می‌توان در سرعت و قابلیت تمیزکنندگی آسان و بالای آن دانست ضمن آنکه از ترکیبات مضر و فرمالین در فرمول آن خبری نیست.

  • چربی‌زدا‌ی نانوسان مدل سالیدمجیک

هرچند عنوان این محصول چربی‌زدای خودرو است ولی شما می‌‌توانید برای تمیز کردن انواع سطوح کروم، استیل، لعابی و مینایی و زدودن آلودگی از روی روشویی‌، شیرآلات، کاشی، سرامیک و شیشه هم از آن استفاده کنید. یکی از کاربردهای عجیب و عالی این محصول رفع نشانه‌های آفتاب سوختگی از روی بدنه خودرو است!

  • دوراکلین صفرشویی نانوسان

احتمالا از نام این محصول متوجه کارایی آن نشده‌اید. این محصول یک اسپری پاک‌کننده بوده و برای تمیز کردن محفظه داخلی خودرو کارایی دارد. یکی از بهترین کاربردهای این محصول پاکسازی نمد سقف خودرو است که بسیاری قادر به انجام آن نیستند یا هر بار مبادرت به تمیز کردن این قسمت کرده‌اند نتیجه‌ای به مراتب بدتر از قبل شاهد بوده‌اند. علاوه بر سقف می‌توانید تمیز کردن سایر نقاط مانند کنار درب‌ها، داشبورد، کنسول، صندلی‌ها و سایر نقاط داخلی خودرو را به این محصول بسپارید تا در کمترین زمان ممکن با تمیزترین نتیجه غافلگیرتان سازد. با این اوصاف می‌توان دوراکلین را یک صفرشوی خودرو تمام و کمال دانست.

  • شامپو واترلس نانوسان و سوپر شامپو نانوسان

بردن ماشین به کارواش مستلزم صرف وقت و هزینه بالایی است و تمیز کردن خودرو با آب و مواد شوینده هم ضمن خستگی نتیجه مطلوبی دربر ندارد. این مدل شامپو نانوسان می‌تواند حکم یک کارواش سیار را برایتان داشته باشد ضمن آنکه استفاده از آن وقتگیر نبوده و نسبت به هزینه کارواش مقرون به صرفه‌تر است. برای استفاده از شامپو واترلس نیازی به آب نداشته و تنها با کمک یک دستمال در سریعترین زمان ممکن می‌توانید بدنه خودروتان را برق بیاندازید. این محصول قابلیت چربی‌زدایی قوی داشته و قادر به زدودن گرد و غبار از سطوح می‌باشد، ضمن آنکه هیچگونه آسیبی به رنگ بدنه خودرو شما نمی‌زند.

  • پک محافظ شیشه‌ی خودرو نانوسان

این پک را می‌توانید یکی از پک‌های جادویی بدانید که تاکنون با آن مواجه شده‌اید. شما در اثر استفاده از این پک بر روی شیشه خودروتان شاهد تغییرات بسیار غافلگیرکننده‌ای خواهید بود. این محافظ شیشه پس از استفاده قابلیت آبگریزی و خود تمیزشوندگی به شیشه خودروتان می‌بخشد! فضولات پرندگان و حشرات و باران‌های اسیدی که از موارد آزاردهنده به شمار می‌روند به لطف این محصول دیگر قادر به اذیت شما نخواهند بود. در آخر اینکه این محافظ تنها با استفاده از آب و دستمال بی نیاز از هرگونه مواد شوینده شیمیایی بهترین نتیجه را برایتان رقم خواهد زد.

  • واکس لاستیک نانوسان

واکس لاستیک نانوسان علاوه بر قابلیت محافظت کنندگی از لاستیک خودرو از قدرت براق کنندگی و ماندگار بالایی برخورار است و برای لاستیک انواع خودروهای سنگین و سبک و حتی موتورسیکلت کاربرد دارد .

۳- کارایی نانوسان در ساختمان

این گروه در بردارنده محصولاتی عمدتا محافظتی برای سطوح هستند که یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آنها جرم گیر‌های شیرآلات هستند. اگر از رسوب دائمی بر روی شیرآلات منزلتان کلافه شده‌اید این جرم‌گیرها یکی از بهترین محصولاتی است که برای خداحافظی با جرم‌ها و املاح بر جای مانده بر روی شیرآلات می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصولات با قدرت تاثیر گذاری ۴ تا ۶ ماه بوده و برای انواع شیرآلات فلزی و شلنگ‌ها، دوش‌های حمام، کاشی و سرامیک‌ و شیشه‌ها قابل استفاده هستند. دیگر محصولات قرار رفته در گروه ساختمان عبارتند از پک محافظ نانو سرامیک و کاشی، پک محافظ نانو شیرآلات و فلزات ضد زنگ، پک محافظ نانو شیشه ساختمانی، پک محافظ نانو ضد بخار ساختمانی، محافظ نانو فلزات ضد زنگ، محافظ نانو سطوح مصنوعی، محافظ نانو چوب جاذب، محافظ نانو سنگ‌های غیرجاذب، محافظ نانو آجر

۴- تاثیر نانوسان بر منسوجات و چرم

اگر به دنبال راه حلی طبیعی برای مراقبت از منسوجات و مصنوعات چرمی خود هستید این گروه محصول برای شما ساخته شده‌ است. این محافظ‌ها قادر به مراقبت از سطوح چرمی در برابر هرگونه آسیب از قبیل خشک شدن، ترک خوردن و پوسته پوسته شدن هستند. محافظ‌های چرم نانوسان دارای قدرت براق کنندگی و نرم کنندگی بسیار بالایی است و برای مصنوعات چرمی طبیعی و مصنوعی قابل استفاده است. این گروه برای مراقبت کفش و لوازم جانبی قابل استفاده بوده و در بردارنده ۶ محصول است که این محصولات عبارتند از اسپری نانو کت و شلوار، اسپری نانو مبلمان و پرده پارچه‌ای، اسپری نانو کیف و کفش، کرم چرم، اسپری نانو فرش و تابلو فرش، نگهدارنده و مراقب چرم

۵- ضدعفونی کننده‌ها و کاربردهای صنعتی نانوسان

این گروه از محصولات نانوسان به صورت تخصصی در حوزه صنعتی کاربرد دارند و شامل این محصولات می‌شوند: ضد عفونی کننده آب، تمیز کننده با قابلیت عفونی کننده محیط، محصولات ضد حریق، جرمگیر و لکه بر صنعتی و محافظ کشتی و قایق

۶- گروه محصولات مختص حیوانات نانوسان

گروه مراقبت از حیوانات نانوسان در دسته گروه‌های پر و پیمان این برند قرار دارد و با داشتن ۱۲ محصول پاسخگوی خوبی برای نیاز صاحبین حیوانات به شمار می‌روند. به جهت مشخص بودن کارکرد این محصولات از روی نام آنها، تنها به ذکر ۱۲ دسته‌ محصول قرار گرفته در این گروه بسنده می‌کنیم. این محصولات عبارتند از مراقبت از مشکلات سم، محافظ سفلای پای اسب، محافظ برفک سم اسب، محافظ پای سگ، محافظ اگزمای سگ، روغن سم، محافظ اسب در برابر قارچ و کرم، محافظ مخصوص پای سگ، ضد پشه و مگش سیاه، ضد قارچ و کنه سگ، براق کننده پوست و موی سگ، براق کننده پوست و موی اسب

خرید محصولات نانوسان

۴.۹/۵ - (۱۰ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.