راهنما و نکات مهم جهت خرید ماسک صورت و معرفی محصولات ۷th heaven

اگر به دنبال پوستی شاداب و زیبا هستید یا برای مشکلات پوستی خود به دنبال راهکاری با تاثیر آنی می‌گردید خرید ماسک صورت می‌تواند شما را به هدفتان برساند. تاثیرات شگرف ماسک‌ها بر روی پوست موجب شده تا این بخش در مراکز سلامت و سالن‌های زیبایی به یکی از قسمت‌های شلوغ و پر طرفدار تبدیل گردد. چنانچه از افرادی که دارای پوستی شفاف و بی عیب هستند رمز زیبایی پوستشان را جویا شوید مطمنا به استفاده مداوم آنها از ماسک به عنوان یکی از راهکارها خواهید رسید. از آنجایی که درست کردن ماسک و رسیدن به فرمولی که برای هر پوست مناسب است فرآیندی سخت و وقتگیر است در این مقاله به معرفی محصولات ۷th heaven یکی از برندهای خوش نام در عرصه تولید ماسک‌های گیاهی خواهیم پرداخت. چنانچه اهل استفاده از ماسک باشید حتما برند مونته ژنه را می‌شناسید و احتمال زیاد از محصولات آن استفاده کرده‌اید. ماسک‌‎های این برند به داشتن مواد مغذی و معدنی مورد نیاز برای پوست و کمک به آبرسانی و افزایش جریان خون در پوست معروفند. تا انتهای این متن در خواهید یافت چطور از شر مشکلات پوستیتان به بهترین شکل و به صورتی طبیعی خلاص شوید.

مهمترین نکاتی که در زمان خرید ماسک صورت باید رعایت کرد

چنانچه قصد خرید ماسک صورت دارید در وهله اول باید به نیاز پوستتان توجه کنید. بسته به نوع مشکل ماسک‌های متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. در ادامه براساس ۵ مشکل شایع پوستی ماسک‌ها را دسته‌بندی کرده‌ام که با هم نگاهی بر هر یک از این ماسک‌ها و کاراییشان می‌اندازیم.

ماسک مناسب برای جوش و آکنه

چنانچه از جای جوش و آکنه بر روی پوستتان در رنج هستید بهتر است بدانید این موضوع یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است. برای این منظور انتخاب از گروه ماسک‌های پاکسازی پوست صورت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

ماسک مناسب برای پوست‌های تیره

عواملی بسیاری همچون افزایش سن، تابش اشعه مضر خورشید، جای جوش باعث ایجاد لک بر روی پوست می‌گردند. این مشکل موسوم به هایپرپیگمنتیشن است و برای درمان آن می‌توانید انواع گوناگونی از ماسک‌های روشن کننده پوست را استفاده کنید، البته برخی از نمونه‌های ماسک‌ لایه بردار هم برای رفع تیرگی پوست موثر هستند.

ماسک مختص جای چین و چروک

خرید ماسک صورت برای از میان بردن چین و چروک نیازمند یافتن ماسک‌هایی است که بر جوانسازی پوست تمرکز دارند. برخی از ماسک‌ها باعث جریان هر چه بیشتر خون و کلاژن سازی در پوست می‌گردند که در نهایت به از میان برداشتن چروک‌های پوستی منتهی می‌گردد.

ماسک مخصوص منافذ بسته و مسدود

پوست ما به صورت طبیعی در هر دقیقه سه هزار تا چهار هزار پوست مرده می‌ریزد که برخی از این پوست‌های مرده منافذ پوستی را مسدود کرده و مانع تنفس پوست می‌شوند. لایه برداری از پوست‌های مرده خاصیتی است که تقریبا تمامی ماسک‌های تقویت پوست به آن می‌پردازند و دارای خاصیت بازکردن منافذ پوستی موسوم به اگزفولیاسیون هستند. اگزفولیاسیون باعث از میان براشتن سلول‌های مرده از سطح پوست گشته و منافذ را باز می‌کنند.

ماسک مخصوص پوست چرب

اگر در دسته افرادی قرار دارید که پوستشان چرب است بهتر است بدانید غده‌ای موسوم به سباسه یا چربی در پوست شما بیش از اندازه فعالیت دارد. نتیجه فعالیت غده چربی ساز در پوست باعث تزریق ماده‌ای موسوم به سبوم یا روغن طبیعی پوست می‌شود که با حضور گسترده بر روی پوست، منافذ را بسته و باعث ایجاد جوش و التهابات پوستی می‌گردد. با توجه به چربی پراکنده و شایعی که پوست‌های چرب با آن مواجهند باید از ماسک‌های پاکسازی منافذ پوست استفاده کنند تا چربی اضافه پوست را گرفته و به پوست اجازه تنفس دهند.

ماسک مخصوص خشکی پوست

 اگر دلیل شما برای خرید ماسک صورت احساس خشکی و کشیدگی است که در  پوستتان دارید ماسک‌هایی که به آبرسانی پوست می‌پردازند انتخاب مناسبی برای شما هستند. پوست زمانی که توانایی نگهداری رطوبت را در خود ندارد به سمت خشک شدن پیش می‌رود. استفاده از ماسک آبرسان نه تنها کمکی به مرطوب شدن پوست‌های خشک است بلکه مانعی در برابر کدر شدن و به خارش افتادی پوست نیز می‌باشد.

طریقه استفاده صحیح از ماسک صورت

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

برای استفاده از ماسک باید در وهله اول طریقه استفاده صحیح از ماسک را بدانید. رعایت نکات زیر تاثیر بخشی ماسک را بیشتر کرده و در رسیدن به پوستی سالم شما را یاری می‌رسانند.

  1. نکته‌ای که پیش از هر چیز در استفاده از ماسک باید مدنظر قرار دهید تمیز بودن پوستتان است. گذاشتن ماسک بر روی پوست آلوده تاثیر آن را عملا خنثی ساخته و زحمت‌هایتان را به باد می‌دهد. جهت شستشوی پوست صورت و آماده سازی آن برای قرار دادن ماسک هم بهتر است از شوینده‌هایی استفاده کنید که ph پوست را تنظیم می‌کنند و با آب گرم پوست را شستشو دهید تا منافذ پوستی به خوبی باز شده و آماده پذیرش ماسک گردند.
  2. در زمان قرار دادن ماسک بر روی صورت دقت داشته باشید که به هیچ عنوان ماسک با پوست حساس و نازک دور چشمتان برخورد نداشته باشد. برای این منظور می‌توانید از لایه‌های نازک خیار بر روی چشمانتان استفاده کنید که تسکین دهنده پوست حساس دور چشم بوده و در از بین بردن خستگی و پف دور چشم هم موثر هستند.
  3. در زمان قرار دادن ماسک بر روی پوست بهتر است کمی ماسک را به صورت دورانی رو به بالا بر روی پوستتان ماساژ دهید و در صورت تمایل کمی از ماسک را بر روی پوست گردن هم بمالید. مدت زمان مورد نیاز برای ماندن ماسک بر روی پوست ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بوده و پس از آن می‌توانید ماسک را از روی پوست بشوئید.
  4. پاکسازی ماسک از روی صورت بهتر است با کمک یک حوله خیس باشد، به آرامی حوله را بر روی پوست قرار داده و لایه‌های ماسک را از روی پوست پاک کنید. بهتر است برای پاک کردن ماسک از فشار و زور استفاده نکنید و اینکار را با صبوری و آرامش انجام دهید.

حال که برحسب نوع پوستتان با چند مدل ماسک آشنا شدید با هم نگاهی به تاریخچه برند ماسک‌سازی مونته ژنه خواهیم انداخت و چند ماسک پرطرفدار این برند را به هم مرور خواهیم کرد.

تاریخچه برند مونته ژنه

برند مونته ژنه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۵ توسط فردی انگلیسی تبار با نام Greg Butcher فعالیت خود را در جنوب ولز کشور انگلستان آغاز کرد. Butcher از ابتدا تاکنون فعالیت تخصصی خود را بر تولید ماسک‌های پوست و مو گذاشته و توانسته در این زمینه خوش بدرخشد. اگر بخواهم به ذکر عواملی بپردازم که در موفقیت این برند مراقبت از پوست موثر بوده باید علاوه بر کیفیت محصولات به مواردی همچون بسته بندی زیبا و منحصر به فرد و اهمیتی که این برند به محیط زیست و طبیعت قائل بوده اشاره کنم. مونته ژنه در تولید محصولات خود تلاش داشته تا موفقیت را به قیمت از بین بردن و آزار حیوانات به دست نیاورد و فرهنگ دوستار زمین بودن را توشه راه خود ساخته است. این دیدگاه در نهایت موجب شد تا برند تولید ماسک مونته ژنه در سال ۲۰۰۱ موفق به کسب جایزه محیط زیست ولز گردد. دریافت گواهینامه ISO14001EMS هم از دیگر افتخاراتی است که این کسب و کار سبز از آن خود کرده است. مونته ژنه امروزه نتیجه تلاش مستمر ۳۵ ساله خود را در چندین گروه ماسک طبیعی و مغذی مختص صورت، بدن و پا روانه ۸۲ کشور جهان می‌کند و در حال گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های خود است. معروف‌ترین و پر طرفدارترین ماسک‌های این برند با نام ۷th heaven روانه بازار می‌شوند که به صورت تخصصی بر روی پوست و مو تمرکز دارند.

معرفی محصولات ۷th heaven

محصولات ۷th heaven شامل ماسک‌های مختص صورت ، مو و بدن است که در این مطلب به بررسی چهار دسته ماسک پرطرفدار در گروه ماسک صورت ۷th heaven می‌پردازم.

ماسک صورت ۷th heaven

ماسک‌های صورت مونته ژنه قادر به تغذیه پوست بوده و با افزایش جریان خون در زیر پوست و آبرسانی آن در رفع خستگی و تسکین پوست موثر واقع می‌گردند. در میان ماسک‌های صورت مونته ژنه سری ۷th heaven چهار مدل که دارای تاثیر تسکین دهندگی، لایه برداری و پاکسازی پوست بیشتری هستند را بررسی خواهم کرد.

  • ماسک صورت مونته ژنه سری ۷th Heaven مدل Blemish clay

این ماسک با داشتن عصاره‌ای از گیاهان آلوئه ورا، بید ، پامچال و عنبر دارای خصوصیت تسکین دهندگی، پاک کنندگی، ضد آکنه و آرامش بخش برای پوست است. این سری مناسب برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه و لک می‌باشد .

  • ماسک صورت مونته ژنه سری ۷th Heaven مدل Dead sea & Clay

این سری از ماسک‌های ۷th Heaven حاوی جلبک دریایی و خاک رس بوده و برای انواع پوست‌های مختلط، چرب و معمولی مناسب است. این ماسک حالت لایه بردار داشته و در از میان برداشتن پوست‌های مرده و ایجاد طراوت و شادابی بر روی پوست مناسب است.

  • ماسک صورت مونته ژنه سری ۷th Heaven مدل Charcoal& Black Sugar peel-off

لایه‌برداری عمیق و تخصصی منافذ پوستی کاری است که این مدل ماسک Montage Genuesse به خوبی از عهده آن بر می‌آید. این ماسک قادر به سم زدایی و درخشان‌سازی پوست بوده و با ترکیباتی که از روغن شکر سیاه، زغال و عنبر سائل داراست کمک موثری در ایجاد رطوبت بر روی پوست بوده و برای انواع پوست‌های چرب، مختلط و آسیب دیده مناسب است .  

  • ماسک صورت مونته ژنه سری ۷th Heaven مدل Charcoal Mud

این ماسک از دیگر ماسک‌های مونته ژنه با خاصیت پاکسازی پوست است که علاوه بر سم زدایی قادر به زدودن چربی‌ها و ناخالصی‌ها بر روی پوست بوده تا در نهایت پوستی عاری از هرگونه مواد اضافی برجای بگذارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.