معرفی قدرتمندترین و بهترین تفنگ کلت ساچمه ای فلزی

اگر به دنبال بهترین اسباب بازی پسرانه می‌گردید بی شک نام کلت ساچمه‌ای را در صدر جدول بهترین‌ها خواهید یافت. به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه نسبت به خرید این وسیله اقدام کنید با ویژگی‌های قدرتمندترین و بهترین تفنگ ساچمه ای فلزی آشنا شوید و تفنگ‌های تراز اول‌ این بازار را بشناسید. زیرا برخی از آیتم‌ها استفاده از این محصول را فوق‌العاده مهیج خواهد ساخت که احتمالا شما از آن بی خبرید. آنچه در این مطلب با هم مرور می‌کنیم علاوه بر معیارهای مهم در خرید کلت فلزی و تفنگ ساچمه ای، معرفی یکی از برندهای مطرح این  بازار و محصولات بسیار پر طرفدار آن است.

 این شرکت ایر سافت گان نام دارد و محصولات آن با آمیزه‌ای از قدرت و دقت بالا توانسته‌اند مخاطبان بسیاری به خود جذب کنند. این کلت‌ها در هر جا و هر مکانی قابل استفاده هستند. شما برای مسلح شدن آنها جهت شلیک نیاز به قدرت بدنی و زمان زیادی ندارید، کما اینکه برای کار با آنها هم بجز ساچمه به هیچ سوخت دیگری احتیاج نخواهید داشت. مطمنا پس از یکبار شلیک با این مدل تفنگ ساچمه‌ای فلزی، شیفته قدرت و برد خیره کننده آن می‌شوید. 

با استفاده از کد تخفیف: toy20 میتوانید هنگام خرید هر ۳ کلت معرفی شده از فروشگاه اینچند تخفیف بیست هزارتومانی دریافت کنید.

 

معیارهای انتخاب و معرفی بهترین تفنگ ساچمه ای فلزی

بهترین تفنگ ساچمه ای فلزی

اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای مناسب، سرگرمی بسیار مهیج به جمع دوستانتان ببرید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

۱- قدرت و برد شلیک گلوله کلت ساچمه ای

قدرت و برد گلوله در هر اسلحه‌ای اولین آپشن اهمیت دار در خرید آن است. این ویژگی در یک کلت ساچمه‌ای موجبات مهیج‌تر شدن بازی را فراهم آورده و گاها تا جایی پیش می‌رود که باعث سوراخ شدن هدف‌هایی همچون بطری نوشابه می‌گردد. از آنجایی که یک کلت ساچمه‌ای پر قدرت می‌تواند باعث آسیب به انسان‌ها و حیوانات نیز گردد در برخی از کشورها مانند انگلستان، استرالیا، کانادا، چین، مالزی و سنگاپور خرید و فروش نوعی از کلت ساچمه ای با نام ایرسافت گان ممنوع اعلام گردیده است.

 پاره‌ای کشورهای دیگر هم برای افراد زیر ۱۸ سال قوانین محدودکننده‌ای جهت استفاده از این وسیله وضع کرده‌اند. حتی در آمریکا که در خصوص حمل سلاح‌ گرم کشور سهل‌گیری به شمار می‌رود استفاده از این تفنگ اسباب بازی تنها برای افراد بالای ۱۸ سال و در صورت استفاده از نشانه‌ای نارنجی در سر اسلحه مجاز دانسته شده. مجموع این موارد نشانگر قدرت بسیار بالای اسلحه airsoft gun  در میان سلاح‌های اسباب بازی می‌باشد. اگر به دنبال عدد مشخصی برای معیار قرار دادن قدرت یک اسلحه هستید به برد آن دقت کنید، زیرا عموم سلاح‌‌های اسباب بازی دارای برد ۴۰ متر از قدرت بسیار خوبی برخوردارند.

۲- اندازه کالیبر

تفنگ‌های ساچمه ای براساس اندازه کالیبر خود به چند دسته تقسیم می‌شوند. کالیبر اصطلاحی است که برای بیان اندازه و قطر داخلی لوله تفنگ یا قطر خارجی گلوله استفاده می‌شود. عموما از واحد میلی متر برای بیان اندازه کالیبر استفاده می‌شود، اما گاها در کشورهای انگلیسی زبان از واحد اینچ هم برای بیان کالیبر استفاده می‌گردد. در زیر انواع کالیبر گلوله را براساس کسری از اینچ و میلی متر برایتان آورده‌ایم که این اعداد بیانگر قطر گلوله شما هستند. به عنوان مثال گلوله کالیبر ۴.۵ میلی متر دارای قطری با این سایز بوده و با عنوان گلوله ۱۷۷. هم شناخته می‌شود.

کالیبر .۱۷۷ (۴.۵ میلی متر) رایج‌ترین اندازه کالیبری است که در تفنگ ساچمه ‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساچمه‌ها عموما در مسابقات بزرگ و بین المللی همچون المپیک مورد استفاده قرار گرفته و برد آنها ۱۰ متر می‌باشد.

کالیبر  .۲۰ (۵ میلی متر) در ابتدا برای نوعی تفنگ بادی با نام پنوماتیک چند پمپی  Sheridan مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما در حال حاضر این میزان کالیبر برای اغلب تفنگ‌های ساچمه‌ای اسباب بازی به کار می‌رود. 

کالیبر .۲۲  (۵.۵ میلی متر و ۵.۶ میلی متر) به لحاظ اندازه بیشتر مصرف عمومی داشته و اغلب برای شکار و سرگرمی از آن استفاده می‌گردد.

کالیبر .۲۵ (۶.۳۵میلی متر) از لحاظ اندازه بزرگترین کالیبر موجود در قرن بیستم به شمار می‌رود.

کالیبر .۳۰   (۷.۶۲ میلی متر) در دسته بزرگترین کالیبرهای موجود برای تفنگ‌‌های ساچمه ای به شمار می‌رود.

حال که با انواع کالیبرها از نظر اندازه آشنا شدید احتمالا این سوال به ذهنتان خطور کرده که بهترین سایز برای کالیبر یک کلت اسباب بازی چه اندازه‌ای است. از آنجایی که هدف شما سرگرمی است بهترین گزینه آن است که اسلحه‌ای در محدوده کالیبر ۵ میلی متر انتخاب کنید. زیرا بر شتاب اسلحه شما تاثیر نداشته و به عبارتی می‌توانید از این کالیبر انتظار دقت تیر و برد بیشتری داشته باشید. دو نکته مهم در خصوص ساچمه که بهتر است بدانید آنست که، هرگز از ساچمه شلیک شده مجددا استفاده نکنید! زیرا به راحتی تفنگ شما را خراب کرده و از رده خارج می‌کند. دوم آنکه سعی کنید از شلیک کلت ساچمه ای به صورت خالی و بدون ساچمه خودداری کنید، زیرا این موضوع به مرور زمان باعث آسیب پذیری اسلحه شما می‌گردد.

۳- وزن کلت

سنگین بودن تفنگ ساچمه ای مسئله‌ای است که حمل و کار کردن با این وسیله را برای شما مشکل خواهد کرد. به همین سبب برخی از کمپانی‌های ساخت تفنگ اسباب‌ بازی در قسمت‌های درونی محصولات خود از پلاستیک فشرده یا فایبر استفاده می‌کنند، که این امر باعث سبکتر شدن اسلحه می‌گردد. البته این موضوع را هم مد نظر داشته باشید هرچند کم وزن بودن برای یک کلت مزیت محسوب می‌شود ولی به باور بسیاری از کلت بازان و شرکت‌های سازنده این سلاح‌ها، قدری سنگینی در وزن این کلت‌ها بیشتر تداعی‌گر نمونه واقعی آنها خواهد بود. این رویکرد باعث گردیده برخی از شرکت‌ها در تولید محصولات خود کمی سنگینی را لحاظ کنند تا به تجربه سرگرمی مخاطبان خود جلوه واقعی‌تری بخشند.

۴- جنس کلت و اجزای آن

جنس تفنگ از چند جهت زیبایی، وزن، دوام و طول عمری که به محصول می‌بخشد، حائز اهمیت بسیاری است. کمتر دیده می‌شود که در تفنگی تمامی اجزای تشکیل دهنده آن از یک جنس باشند، ولی به عنوان معیار برای انتخاب جنس بدنه گزینه‌ای را انتخاب کنید که در برابر ضربه مقاوم باشد. البته عموم سلاح‌های قوی بازار دارای بدنه‌ای فلزی یا فولادی ضد ضربه هستند. جنس اجزای دیگر تفنگ از جمله ماشه و لوله تفنگ از این جهت حائز اهمیت است که، بر حساسیت و دقت شلیک شما تاثیر می‌گذارد، به همین خاطر اسلحه‌های دارای ماشه فولادی از دقت بالاتری برخوردارند. به شما توصیه می‌کنیم در خرید تفنگ ساچمه ای برای اسلحه‌ای اولویت قائل شوید که دارای لوله سبکتری است، زیرا هر میزان وزن لوله بالاتر باشد از سرعت خروج گلوله شما کاسته می‌شود.

۵- زیبایی و خوش دست بودن کلت

زیبایی به ویژه خوش دست بودن از جمله آپشن‌هایی است که هیچ فردی به راحتی از کنار آنها عبور نمی‌کند. به همین خاطر میان شرکت‌های اسلحه سازی رقابت فشرده‌ای جهت پیشی گرفتن از یکدیگر در این زمینه وجود دارد. عموم زیبایی در طراحی این تفنگ‌ها به قسمت قنداق آنها باز می‌گردد، که معمولا هم چوبی است. یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در جذابیت یک تفنگ کم صدا بودن آن است، به همین سبب برخی از نمونه‌های کلت به صدا خفه کن تجهیز گردیده‌اند. در نهایت آنکه آپشن زیبایی و حتی خوش دست بودن سلیقه‌ای و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. ممکن است اسلحه‌ای در دست فردی به سبب اندازه و کشیدگی انگشتانش به راحتی قرار گیرد، در حالی که همان اسلحه برای فردی دیگر خوش دست نباشد.

آشنایی با قدرتمندترین و بهترین تفنگ ساچمه ای فلز

کمپانی ایرسافت گان یکی از برندهای موفق ساخت تفنگ اسباب بازی است که محصولات آن توانسته عنوان قدرتمندترین و بهترین تفنگ ساچمه ای فلزی را از آن خود کند. تفنگ ایرسافت گان نوعی کلت بادی به شمار می‌رود، که قادر به شلیک گلوله‌های پلاستیکی از مسافت‌های نسبتا طولانی‌ است. این اسلحه‌ دارای انواع گوناگونی همچون پیستولی، ششلول و تفنگ بوده که در دو جنس فلزی و پلاستیکی روانه بازار می‌گردد. تفنگ ‌های ایرسافت گان در دسته نمونه‌های بدلی بسیار شبیه به نمونه واقعی قرار دارند. شباهت این اسلحه‌ها با نمونه واقعی آن به قدری است که در بسیاری از فیلم‌های سینمایی و برای اجرای نقش‌های اکشن از آن استفاده می‌گردد. ممکن است برایتان سوال باشد که چرا از میان کمپانی‌های پرتعداد اسلحه‌سازی و انواع گوناگون کلت بادی ایرسافت گان را برایتان انتخاب کردیم؟ یکی از ملاک‌های ما برای انتخاب این برند مجهز بودن محصولات آن به سیستم گلنگدن است، زیرا بهترین مکانیزم برای تک تیراندازی تفننی و سرگرمی به شمار می‌رود.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

گلنگدن سبب گردیده که مسلح کردن مجدد این اسلحه‌ها بسیار سریع انجام شود و خشاب خور بودن آنها این سرعت را باز هم افزایش بخشیده است. به این ترتیب شما می‌توانید با همان سرعتی که ماشه را پی در پی می‌کشید، شلیک کنید که این موضوع یکی از ویژگی‌های هیجان انگیز این کلت‌ها به شمار می‌رود. سیستم گلندن در اسلحه‌ها به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. شرکت airsoft gun  از مدل دستی نیمه اتوماتیک آن در محصولات خود استفاده کرده. دلیل این انتخاب آن است که این مدل از گلنگدن‌ها، در القای حس استفاده از تفنگ واقعی تاثیر بیشتری دارند. استفاده از سیستم گلنگدن باعث می‌گردد که اسلحه دقیقا مثل سلاح جنگی عمل کند. همین مشخصه یکی از موارد مهمی است که باعث گردیده از ایر سافت‌ها در فیلم‌ها، بازی‌ها و تمرینات نظامی استقبال بی نظیری گردد.

تفاوت مدل های A و مدل های + (پلاس) کلت فلزی

 اگر تا اینجای مطلب از ویژگی‌های کلت ساچمه ای ایرسافت گان خوشتان نیامده احتمالا بعد از آشنایی با سه مدل از قوی‌ترین اسلحه‌های ایرسافت‌ گان، مشتاق به استفاده از آنها خواهید شد. این سه مدل در دسته پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین نمونه‌های ایرسافت گان قرار دارند که علاوه بر اینکه از نظر قدرت در میان سایر هم‌نوعان خود تراز اول هستند، همگی در سری A پلاس airsoft gun  قرار دارند.

تفاوت تفنگ ساچمه ای سری A ایر سافت گان با سایر نمونه‌های این برند در داشتن خشاب فلزی آن است.

اصطلاح پلاس + قرار گرفته در عنوان این تفنگ‌ها به مجهز بودن آنها به صدا خفه کن اشاره دارد. پس هر جا در کنار نام محصولات ایرسافت گان این دو کلمه را دیدید می‌توانید از قرار داشتن آپشن‌هایی همچون صدا خفه کن و خشاب فلزی در آنها مطمئن شوید. در ادامه به معرفی این سه محصول می‌پردازیم پس قسمت مهیج مطلب را از دست ندهید.

۱- کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C15A

کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C15A به همراه صدا خفه کن

کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C15A به همراه صدا خفه کن

به نظر می‌رسد شرکت airsoft gun  خواسته با قرار دادن ویژگی‌هایی همچون قدرت و دقت بالا در کنار یکدیگر، برتری خود را در طراحی این محصول به رخ بکشید. این اسلحه با داشتن آپشن‌‌هایی همچون برد شلیک ۴۰ متر، قدرت خیره کننده در هدف‌گیری، صدا خفه کن فلزی با مقاومت بالا، بدنه تمام فلز و بسیار شبیه با نمونه واقعی، کلاس تفنگ‌های ساچمه ای را وارد نسلی جدیدی ساخته است. صدا خفه کن قرار گرفته در این محصول نمایشی نبوده و علاوه بر کاهش صدا بر شلیک دقیق‌تر شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

معیارهای جذابیت در این اسلحه همگی در کنار هم جمع شده تا آنرا تبدیل به گزینه‌ای عالی برای علاقمندان به تیراندازی کند. اگر دلتان می‌خواهد برای یکبار هم که شده تجربه استفاده از تفنگی واقعی را داشته باشید، این اسلحه نه تنها به جهت ویژگی‌های خود بلکه از نظر وزن هم تداعی‌گر این حس برایتان خواهد کرد. با ذکر آخرین نکته جذاب در خصوص +C15A که به قدرت سوراخ کرن اجسام توسط این اسلحه اشاره دارد به سراغ معرفی مدل بعدی می‌رویم. 

۲- کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C10A

کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C10A

خرید کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C10A

هر چند ما این نمونه از کلت بادی airsoft gun  را در رتبه دوم آوردیم ولی باور کنید این اسلحه برای بسیاری نه تنها اولین، بلکه بهترین است. تنها کافیست سراغ +C10A را از دارندگان این اسلحه بگیرید تا برق شادی را در نگاهشان ببینید. علت این میزان مسرت از داشتن این محصول در میان طرفدارن آن به جهت ویژگی‌هایی همچون قدرت بسیار بالا با توان سوراخ کردن اجسام، پرتاب گلوله تا مسافت ۴۰ متر، بدنه و خشاب تماما فلز و در نهایت قیمت مقرون به صرفه آن است. اگر تا اینجای مطلب هیچ یک از این دو مورد چشمتان را نگرفته به احتمال زیاد اسلحه محبوب خود را در آیتم بعدی خواهید یافت.

۳- کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C1911A

کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C1911A

خرید کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل +C1911A

آنچه طرفداران +C1911A را مجذوب این اسلحه ساخته علاوه بر قدرت، استایل خاص طراحی و به ویژه قنداق طرح چوب آن است. البته مطمنا این افراد برای انتخاب +C1911A تنها به این موارد اکتفا نکرده‌اند بلکه مجموعی از ویژگی‌ها از جمله برد پرتاب بسیار عالی ، جنس بدنه ضد ضربه، خشاب و صدا خفه کن تماما فلز آن را لحاظ داشته‌اند. نکته آخری که به نظر می‌رسد افراد بسیاری را به خرید این محصول رسانده قیمت مناسب و رقابتی آن است. پس چنانچه قصد خرید داشته و قیمت تفنگ ساچمه ای فلزی برایتان حائز اهمیت است توصیه می‌کنیم این اسلحه را در نظر داشته باشید.

با استفاده از کد تخفیف: toy20 میتوانید هنگام خرید هر ۳ کلت معرفی شده از فروشگاه این چند تخفیف بیست هزارتومانی دریافت کنید.

سخن آخر

شما در میان اسباب بازی‌های یک پسر بچه حتما نمونه‌های زیادی تفنگ خواهید دید، ولی یک کلت ایرسافتی با دارا بودن آپشن‌هایی پرتعداد برای سرگرمی خود را در میان وسایل تفریحی بزرگسالان هم جای داده است. سرگرم شدن با این وسیله تنها به صورت فردی نیست، بلکه بسیاری از افراد با ترتیب دادن مسابقات هدف‌‌گیری میان همسالان و دوستان خود اوقات بسیار مفرحی را با کمک این اسباب بازی سپری می‌کنند. از اینها گذشته استایل طراحی کلت ساچمه‌ای airsoft gun  به گونه‌ای است که وقتی در دستان شما قرار می‌گیرد به شما احساس قدرت خاصی می‌دهد، البته این احساس به قدرت بالای این تفنگ‌ها در شلیک گلوله هم بی ارتباط نیست.

 جالب است بدانید جذابیت این وسیله به قدری است که برخی اقدام به تهیه ست تفنگ اسباب بازی از این محصول می‌کنند و گویی دنیای جذاب این کلت‌ها برایشان تمامی ندارد. شاید به همین خاطر است که یکی از پر طرفدارترن بخش‌ها در هر فروشگاه اینترنتی و اسباب بازی فروشی بخش مربوط به کلت ساچمه‌ای است. اگر باور ندارید می‌توانید سری به سایت‌های فروشگاهی از جمله «این چند» بزنید تا خودتان شاهد سوالات پر تعداد و هیجان مخاطبان این نوع اسلحه‌ها در کامنت‌هایشان باشید.

 

از نظر شما ویژگی‌های قدرتمندترین و بهترین تفنگ ساچمه ای فلزی چیست؟

آیا تاکنون از محصولات ایر سافت گان استفاده کرده‌اید؟

کدام یک از محصولات کمپانی ایر سافت گان بیشتر نظر شما را جلب کرده‌اند؟

۳.۶/۵ - (۲۶۹ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
20 نظرات
  1. مرتضی قاسمی می گوید

    ممنون از فروشگاه این چند، من کلت فلزی مدل +C1911A را از فروشگاهتون خریدم و واقعاً راضی هستم

    1. مونا حیدری می گوید

      خواهش میکنم، خوشحالیم که مفید بوده ایم

    2. Mhrdd می گوید

      سلام دوستان من دنبال کلتی هستم که ساچمه فلزی شلیک کنه و قدرت خوب داشته باشه و اینکه الکی الکی خراب نشه و طول عمر بالا داشته باشه اگر کسی اطلاعات کافی داره ممنون میشم کمک کنه ایدی تلگرامم

  2. مهرداد نجفی می گوید

    سلام این کلت ها ساچمه فلزی هم میخورن ؟
    قیمت هاشون رو هم بگید لطفاً

    1. مونا حیدری می گوید

      سلام، بله ساچمه فلزی میخورن اما ما توصیه میکنیم از ساچمه پلاستیکی استفاده کنید تا عمر تفنگ بیشتر شود.

  3. Mehran می گوید

    من میخام خریداری کنم فقط کمک ب راهنمایی دارم اونم بین کلت های تمام فلزی C بهتره یا V?

    اگه قیمت هارو هم بگید سپاسگزار میشم
    سال نو تونم مبارک
    سلام ،،،

    1. مینا می گوید

      سلام وقت بخیر، سال نو شما هم مبارک
      جهت مشاهده قیمت ها و خرید آنلاین اینجا کلیک کنید.
      جهت کسب راهنمایی بیشتر در مورد مدل های موجود از تاریخ ۶ فروردین میتوانید با پشتیبانی به شماره ۰۲۱۷۲۲۳۸۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

  4. sorush می گوید

    سلام وقت بخیر ببخشید تفنگ c15a بهتره یا c10a

    1. toy story می گوید

      سلام دوست عزیز کاملا یکسان میباشند

  5. کشیری می گوید

    سلام و درود من از حدود ۳۰ سال پیش تفنگی دارم شبیه رولور ۶ تیر
    ترقه فلزی میخورد
    چند سالی استفاده نکردم
    دنبال ترقه فلزی ۶ میلیمتری براش هستم

  6. کورش می گوید

    سلام کدام یک از محصولات برد و قدرت بیشتری دارد و اینکه آیا صدا خفه کن ها طوری طراحی شده که در برد بیشتر تاثیر داشته باشد یا خیر

    1. مینا می گوید

      سلام، C10A+ از همه بهتره و صدا خفه کن برد تفنگ را کمتر می کند

  7. حسین می گوید

    سلام .ببخشید من یه تفنگ ساچمه ای گاما ۵/۵ دارم .برای شکار پرنده هم استفاده میشه.میخاستم ببینم چنین چیزی کلتش هم هست .ممنون

    1. مینا می گوید

      سلام از کلت های گازی باید استفاده کنید

  8. مظاهری می گوید

    سلام بین c19 و سری v315 وv17و v19 کدوم قویتر و دوام بهتری داره.کلا شما کدوم رو پیشنهاد میدهید .ممنون

  9. مهراب می گوید

    کلتی میخوام ک ساچمه فلزی بخوره لطفا راهنمایی کنین

  10. مهراب می گوید

    سلام کلتی میخوام ک ساچمه فلزی بخوره لطفا راهنمایی کنین

  11. یونس می گوید

    سلام من همه رو امتحان کردم c6 از همه بهتره و گذاشتن تیر فلزی تو اینا پیگرد قانونی داره و قیمت هاشون هم بالای ۱ تومنه

  12. سیاوش می گوید

    سلام میخواستم بدونم کجا میتونم کات گازی سفارش بدم ؟

    1. admin می گوید

      کلت گازی نیاز به مجوز دارد و خرید و فروش و حمل آن غیر مجاز می باشد

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.