فیلم آموزشی طرز استفاده از فیس براش

چنانچه طرز استفاده از فیس براش را بدانید نه تنها می‌توانید صورتتان را به نحو صحیح شستشو دهید بلکه با انتخاب فیس براش چندکاره فیلیپس پکیج مراقبت از پوست را با خود به خانه برید. ویزاپیور ادونس یک دستگاه پاکسازی پوست خانگی از برند صاحب نام فیلیپس است که با تجمیع چند قابلیت در خود توانسته از سایر هم رده‌های خود پیشی بگیرد. این دستگاه توسط متخصصان ژاپنی از شکل یک فیس براش معمولی توسعه یافته و به قابلیت‌هایی همچون شستشوی صورت، ماساژ پوست و چشم مجهز گردیده است. با هم قابلیت‌های این دستگاه و طریقه استفاده از آن را به صورت موردی مرور می‌کنیم.

 

کارایی‌های دستگاه ویزاپیور ادونس

فیلم آموزشی طرز استفاده از فیس براش

شما به لطف فیس براش فیلیپس می‌توانید سه روتین روزانه مراقبت از پوست روزانه را به برنامه خود بی‌افزایید. این روتین‌های سه گانه عبارتند از پاکسازی عمقی و ملایم پوست، ماساژ احیا کننده پوست صورت و شادابی چشم‌ها که با کمک ویزاپیور ادونس انجام می‌شود.

قدم اول: پاکسازی عمقی و ملایم پوست

برای پاکسازی عمقی و ملایم پوست سری مویی فیس براش فیلیپس را بر روی آن قرار دهید. این سری دارای ۱۷۰۰۰ شاخه موی ظریف و بسیار نرم می‌باشد که مجهز به تکنولوژی حرکت دوگانه چرخشی و لرزشی است. این فیس براش دارای کارایی ۱۰ برابر موثرتر از شستشوی صورت با دست و پاک‌کننده‌های دستی آرایشی می‌باشد. برای شروع کار با این سری در ابتدا پوستتان را به مواد شوینده‌ای همچون تونر، ژل شستشوی صورت یا فوم آغشته سازید. شما با صرف ۲۰ ثانیه زمان در هر نقطه صورتتان یعنی گونه چپ، راست، پیشانی، چانه و بینی می‌توانید پوستتان را به صورت عمقی و بسیار ملایم شستشو دهید. به خاطر داشته باشید زاویه حرکت فیس براش باید از ناحیه کنار بینی آغاز و به سمت بیرون صورت یعنی کناره گوش‌ها ادامه یابد.

قدم دوم: ماساژ احیاکننده پوست صورت

فیلم آموزشی طرز استفاده از فیس براش

پیش از آنکه ماساژ احیاکننده پوست صورت را با کمک سری ماساژور فیس براش فیلیپس آغاز کنید، لوسیون یا کرم مورد نظرتان را بر روی پوست خود بمالید. ماساژ لایه‌های زیرین پوست برای ریلکس شدن عضلات صورت، بهبود گردش خون در پوست و داشتن پوستی درخشان تاثیری فوق‌العاده‌ داراست. برای ماساژ صورت از طریق این دستگاه نیاز به صرف ۹۰ ثانیه زمان برای هر ناحیه از صورت خود دارید. فراموش کنید زاویه حرکت دستگاه باید از ناحیه کنار بینی آغاز و به سمت بیرون صورت یعنی کناره گوش‌ها ادامه یابد.

قدم سوم: شادابی چشم‌ها

رسیدن به شادابی چشم‌ها با کمک ویزاپیور ادونس ابتکاری است که فیلیپس در طراحی این محصول به خرج داده است. شما با کمک سری مخصوص ماساژ چشم می‌توانید ماساژی آرامبخش را تجربه کرده و حس طراوت را به چشمان خسته خود ببخشید.

 پس از اتمام کار و استفاده از سری‌های گوناگون فیس براش فیلیپس مشاهده می‌کنید که پوستتان به طرز مشهودی شاداب و احیا گردیده است.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    مطب خوبی بود

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.