خوشرنگ ترین و پرطرفدارترین رنگ لاک ناخن

مطمنا شما هم مانند هر خانمی برحسب سلیقه و تناسب رنگ لاک با پوستتان، طرفدار رنگ لاک خاصی هستید و در خرید لاک ناخن برای آن رنگ ارجحیت قائل می‌شوید. اما این موضوع نباید منتهی به این گردد که از خوشرنگ‌ترین و پرطرفدارترین رنگ لاک‌ ناخن های بازار غافل بمانید. همانقدر که خانم‌ها در انتخاب رنگ لباس دقت و وسواس به خرج می‌دهند، در خصوص انتخاب رنگ لاک ناخن نیز سختگیر هستند. چه بسا این نکته سنجی در انتخاب لاک بیشتر هم باشد، زیرا رنگ لاک‌ باید با رنگ لباس ست بوده و از انطباق لازم در این زمینه برخوردار باشد. البته رنگ لاک شما از عوامل دیگری همچون آرایش، فصل، روحیه، شخصیت فردی‌تان و محیطی که قصد حضور در آن را دارید نیز تبعیت می‌کند.

در این مقاله لیستی از ۳ رنگ لاک پرطرفدار را برایتان آورده‌ایم، احتمالا از دیدن برخی از رنگ‌ها در این لیست پرطرفدار حسابی متعجب می‌شوید و چه بسا رنگ لاک محبوب خود را نیز در میان آنها بیابید. اما مهم‌تر آن است که با طیف‌های رنگی برای خرید لاک ناخن جدید آشنا شوید تا ست لاک ناخن بزرگتری برای خود ترتیب دهید. به همین خاطر قصد نداریم به راحتی از کنار معرفی خوشرنگ ترین و پرطرفدارترین رنگ لاک ناخن ها بگذریم، بلکه تمامی لاک‌هایی که بیشترین زمان ترند بوده‌اند و همچنان و تا همیشه ترند خواهند ماند را به شما معرفی می‌کنیم. اگر انتظارتان از این متن آن است که ضمن معرفی این لاک‌ها نکاتی در خصوص هماهنگی آن با رنگ پوست و رنگ لباستان نیز بدانید، باید بگوئیم درست آمدید، زیرا در این مطلب تمامی این موارد را به تفضیل با هم مرور می‌کنیم. اگر به مقوله سن در انتخاب رنگ لاک ناخن اهمیت می‌دهید، که البته باید هم اینطور باشد به این موضوع هم خواهیم پرداخت.

خوشرنگ ترین و پرطرفدارترین رنگ لاک ناخن

هیچ مردی از رمز تغییر روحیه یک خانم پس از لاک زدن مطلع نیست، تنها یک زن می‌داند که لاک این ماده رنگی نوستالژیک از بچگی تاکنون چه میزان برایش نشاط ‌آور و روحیه بخش بوده. زیبایی ناخن‌ها امروزه به حدی حائز اهمیت گردیده که ناخنکاری به یکی از مشاغل بسیار پرطرفدار و سودآور تبدیل شده است. زیبایی دستان شما حتما نباید کار یک ناخنکار باشد بلکه با شناختن برخی مواد و اصول می‌توانید بهترین رنگ‌ لاک را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید تا هر بار به دستانتان نگاه می‌کنید روحیه‌تان تازه‌ گردد. لاک تنها وسیله‌ای برای شیک بودن خانم‌ها نیست این محصول با ظاهر کوچک خود می‌تواند در اعتماد به نفس یک خانم هم نقش تاثیرگذاری ایفا کند. در این مطلب قصد دارم با شما سری به دنیای رنگی لاک‌ها بزنم و ضمن معرفی ۷ رنگ لاک پرطرفدار از رمز و راز داشتن ناخن‌هایی زیبا و لاکی ماندگار برایتان پرده بردارم. اگر از رفتن پیش ناخنکار و صرف هزینه‌های گزاف خسته شده‌اید تا انتهای این متن می‌توانید با نصف آن هزینه‌ها و در خانه، به ناخن‌هایی زیبا دست یابید .

۱- رنگ لاک صورتی

رنگ لاک صورتی

کمتر خانمی است که لاک صورتی را امتحان نکرده باشد، زیرا این رنگ در اصطلاح دخترانه‌ترین رنگ لاک ناخنی است که می‌توان یافت. پس هر زمان اصطلاح رنگ لاک ناخن دخترانه را دیدید یا شنیدید بدانید که به احتمال قوی منظور گوینده لاک صورتی است.

اگر دارای رنگ پوستی روشن هستید لاک صورتی برای شما انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود، البته احتمالا بارها به شما توصیه شده که به عنوان فردی با پوست روشن از خرید لاک‌های تیره اجتناب کنید، هرچند این قاعده‌ تاحدودی درست و به جاست اما می‌توانید با خیال راحت و فراغ بال هر صورتی از ملایم تا تیره را برای زرق و برق دادن به دستانتان انتخاب کنید.

البته لاک صورتی تنها مختص دستان سفید نیست، بلکه کسانی که دارای پوست گندمی هستند هم می‌توانند لاک صورتی خنثی را انتخاب کنند تا از نگاه کردن به دستانشان خسته نشوند. فقط کافیست یکبار این رنگ لاک را بر روی دستان گندمگون ببینید تا برای همیشه عاشق این رنگ لاک شوید.

 لاک صورتی روشن را کالباسی هم می‌گویند، این رنگ در دسته رنگ‌هایی قرار دارد که تقریبا با هر رنگ پوستی انطباق داشته و از طرفی برای ست کردن رنگ لباس مناسب با آن چندان با مشکل مواجه نمی‌شوید. اگر پوست شما سبزه است بهتر است رنگ لاک صورتی پاستیلی را امتحان کنید. هرچند این رنگ بر روی دستان روشن هم زیباست، اما از آنجایی که در دسته رنگ‌های خنثی قرار دارد بر روی دستان تیره جلوه‌ای دو چندان می‌یابد. می‌توانید در کنار این لاک دیزاین‌هایی با رنگ آبی آسمانی هم بکار ببرید، تا همچون نگینی شاهد درخشش انگشتانتان باشید.

عموما دختران و خانم‌های جوان از طیف رنگی صورتی استفاده می‌کنند، به همین خاطر هم صورتی را رنگی جوان پسندی می‌دانند و خانم‌های میانسال کمتر به سمت انتخاب این رنگ می‌روند. اگر دوران میانسالی یا پیری خود را می‌گذارنید و بسیار علاقمند به صورتی هستید پیشنهاد می‌کنیم رنگ صورتی کثیف و تیره را انتخاب کنید. البته بهتر است به سایر رنگ‌هایی که در ادامه آمده هم نگاهی بی‌اندازید، زیرا گزینه‌های بعدی قادرند دستان شما را بیشتر محور توجه افراد قرار دهند.

۲- رنگ لاک قرمز

رنگ لاک قرمز

لاک قرمز را می‌توان از آن دست لاک‌هایی دانست که تقریبا هیچ خانمی از استفاده آن سیر نمی‌شود. علاقه به لاک قرمز در میان خانم‌ها به حدی است که هراز گاهی برای دل خودشان هم که شده تمام لاک‌های خود را کنار می‌گذارند، لاک قرمزشان را بر‌داشته و با زدن این لاک خاطرات شیرین کودکی‌ خود را ورق می‌زنند.

اغلب لاک قرمز را انتخابی فوق‌العاده برای افراد دارای پوست روشن می‌دانند. به محض زدن لاک قرمز درخواهید یافت که زیبایی دستانتان چندین برابر افزایش یافته است. البته فراموش نکنید برای آنکه این زیبایی را بیش از پیش سازید از میان لاک‌های قرمز با تناژ آبی انتخاب کنید. اگر پوست شما در دسته پوست‌های تیره قرار دارد هم ناراحت نباشید، زیرا یک لاک قرمز آتشین می‌تواند هرم دستان شما را چندین برابر سازد. اگر کمی حوصله به خرج بدهید و لاک قرمز آتشین خود را با نوارهایی از رنگ‌های خنثی دیزاین کنید، خواهید دید که چطور تحسین اطرافیان برانگیخته می‌شود.

در اصل لاک قرمز اولین رنگ لاکی است که اغلب خانم‌ها با آن آشنا می‌شوند و از حق هم نگذریم جلوه‌ای که لاک قرمز به دست‌ها می‌دهد واقعا مثال زدنی است. شاید به همین خاطر هم تاکنون کمتر عروسک سازی برای زیبا ساختن دستان عروسک خود جسارت به خرج داده و خارج از تناژ قرمز رنگ دیگری را انتخاب کرده است. در هر صورت این لاک هیچگاه طرفداران خود را از دست نداده و اگر شما هم این رنگ را دوست دارید می‌توانید به صورت پرو پا قرص بر روی انتخاب خود بمانید، زیرا هیچ لاکی به پای جذابیت‌های لاک قرمز نمی‌رسد.

خوشبختانه لاک قرمز از آن دست تناژهای رنگی است که بدون هیچگونه محدودیت سنی از دوران طفولیت تا هر زمان که دوست دارید می‌توانید از آن استفاده کنید. هرچند برخی از خانم‌های میانسال به بالا طیف رنگی تیره‌تر این لاک را بر می‌گزینند.

۳- رنگ لاک بنفش

رنگ لاک بنفش

برخلاف لاک‌های قبلی که تقریبا هر خانمی حداقل یکبار هم که شده آنرا امتحان کرده، ممکن است برخی از افراد هیچگاه به سراغ لاک بنفش نروند و تصور کنند این رنگ آنچنان به دست‌هایشان نمی‌آید، در حالی که نمی‌دانند از خیر یکی از لاک‌های پرطرفدار گذشته‌اند. ممکن است تصور کنید چرا بنفش؟ اول از همه باید بگوئیم با خرید لاک بنفش در واقع شما کمی آرامش را به دستان و چشمان خود هدیه داده‌اید. البته استفاده از این لاک زمانی جنس آرامش به خود می‌گیرد که رنگ بنفش ملایمی را انتخاب کنید. این موضوع از دیدگاه روانشناسی هم اثبات شده تا جایی که برخی از افراد مستعد استرس و تنش را توصیه به استفاده بیشتر از رنگ بنفش می‌کنند.

اگر شما هم روزمرگی‌های پر تنشی را تجربه می‌کنید، پس وقت آن رسیده که به ست لاک‌های خود یک لاک بنفش کم رنگ اضافه کنید. البته علی الرغم تاثیر مثبتی که رنگ لاک بنفش روشن یا لاک یاسی می‌تواند در روحیه هر فرد داشته باشد، افرادی که دارای پوستی روشن هستند بهتر است از خیر استفاده از رنگ لاک بنفش ملایم بگذرند، زیرا این طیف رنگی پوست افراد سفید را بی رنگ و رو نشان می‌دهد. به عنوان فردی با پوست روشن چنانچه در انتخاب لاک بنفش تناسب رنگی را رعایت کنید، باید بگوییم این رنگ بهترین رنگی است که به دستان شما می‌آید.

البته به همین راحتی‌ها از انتخاب مابقی تناژهای این رنگ نگذرید، بنفش متمایل به بادمجونی هم در دسته رنگ‌های پرطرفدار است که پیشنهاد می‌کنیم برای پوست‌های روشن مورد استفاده قرار گیرد تا جلوه بیشتری به دست‌ این افراد ببخشد.

 رنگ لاک یاسی که از خانواده بنفش می‌باشد در دسته رنگ لاک دخترانه قرار دارد و اگر می‌خواهید به عنوان یک خانم جوان زیبایی دستان خود را به رخ بکشید انتخاب بسیار مناسبی است. ممکن است برایتان سوال باشد که از این رنگ لاک جذاب در چه فصولی از سال می‌توانید استفاده کنید؟ یاسی را می‌توانید به عنوان رنگ لاک پاییزی و همچنین رنگ لاک تابستانی بشناسید. غالب طرفداران این رنگ که کم تعداد هم نیستند ترجیحشان بر انتخاب نمونه‌های مات این لاک برای پاییز و نمونه‌های براق آن برای تابستان است.

۴- لاک آینه‌ای یا لاک کروم

لاک آینه‌ای یا لاک کروم

لاک آینه‌ای یا لاک کروم اولین لاکی است که با اختلاف بسیار زیاد در میان انواع لاک طرفدار پیدا کرده است. اگر تنها کمی به دنیای فشن و مدلینگ علاقمند باشید یا از استایل‌های ترند تبعیت کنید بی‌شک این لاک را امتحان کرده‌اید. براق بودن بسیار زیاد این لاک تداعی کننده انعکاس آینه‌ای بوده و به همین جهت هم لاک آینه‌ای نامگذاری شده است. درخشش بسیار زیاد این لاک به دستان شما جلوه‌ای بسیار زیبا می‌بخشد و مخاطبانتان را وادار می‌کند التفاتی ویژه به دستانتان داشته باشند. مزیت‌ دیگر لاک کروم ماندگاری و دوام بسیار خوب آن است. این مدل لاک در رنگبندی‌های گوناگونی عرضه می‌شود و به قدری جوابگوی خواست شماست که نیازی به طراحی آن برای زیباتر به نظر رسیدن دستانتان نخواهید داشت.

۲ شیوه متفاوت استفاده از لاک آینه‌ای

لاک آینه‌ای را می‌توانید به سه شکل تهیه و استفاده کنید، در ادامه هر سه شیوه استفاده از کروم را برایتان توضیح می‌دهم و انتخاب از میان آنها را به عهده خودتان می‌گذارم .

ژل و پودر کروم: برای جلا بخشیدن به ناخن‌هایتان با کمک پودر کروم ابتدا باید ناخن‌ها را ژلیش کنید و پس از خشک شدن از پودر کروم برای آینه‌ای کردن آن استفاده کنید. پودر را بر روی ناخن کشیده و به قدری اینکار را ادامه می‌دهید که به رنگ دلخواهتان برسید.

لاک و پودر کروم: برای استفاده از این شیوه نیاز به یک لاک معمولی دارید پس از زدن لاک بر روی ناخن با کمک یک قلمو پودر را بر روی ناخنتان پخش کرده و صبر می‌کنید تا کاملا خشک شود، در پایان هم پودرهای اضافی را پاک ‌کنید.

لاک مایع: اگر به کاشت ناخن یا ژلیش کردن آن علاقه ندارید می‌توانید از لاک آینه‌ای مایع استفاده کنید. این لاک برای آینه‌ای کردن ناخن شیوه سریع و آسانی است هرچند نمی‌توانید با آن جلوه‌ای مانند ناخن‌های ژلیش شده و کروم زده داشته باشید، در هر صورت این شیوه حاضر آماده و آسانی برای جلوه دادن به ناخن‌هاست.

۵- لاک هولوگرامی

لاک هولوگرامی

اگر می‌خواهید با یک انتخاب به چند رنگ دست یابید لاک هولوگرامی همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این لاک با الهام از مدلهای هولوگرام با جلوه‌های رنگارنگش اختراع شده و درخشش آن بر روی ناخن‌ها چشم برداشتن از آنرا کاری سخت کرده است. جلوه دادن به ناخن با کمک برق ناخن شیوه قدیمی برای زیباتر کردن دستانمان بود، در حال حاضر لاک هولوگرامی یک تنه این کار را برایمان انجام می‌دهد. برای استفاده از لاک هولوگرانی نیازی به آموزش خاص ندارید، این لاک‌ها مانند مدل‌های معمولی لاک مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال فصل مناسب برای انتخاب این مدل لاک می‌گردید با توجه به دنیای رنگی که این لاک‌ها در خود دارند استفاده از آنها برای بهار و تابستان انتخاب بهتری است. اگر بخواهم علاوه بر ترکیب و تلفیق رنگ‌ها در این مدل لاک از نکات مثبت آن بیشتر برایتان بگویم ماندگاری بالای آن نسبت به سایر مدل‌ها مطمنا توجهتان را به خود جلب خواهد کرد. این لاک‌ها بعضا تا یک ماه ماندگاری خود را بر روی ناخن حفظ می‌کنند. در نهایت اگر می‌خواهید در استایل طراحی ناخن‌هایتان خاص باشید لاک هولوگرامی راز این خاص بودن را به خوبی می‌داند.

۶- لاک مات

لاک مات

هر‌ چند در معرفی گزینه‌های اول هر دو مورد لاک‌ها از دنیای پر زرق و برقی می‌آمدند ولی هستند فراوان افرادی که علاقه‌ای به جلوه‌های براق نداشته و به این منظور لاک مات را ترجیح می‌دهند. لاک مات را می‌توان سلیقه افراد شیک پسند دانست و اگر طرفدار دو گزینه اول نیستید قطعا از لاک مات خوشتان می‌آید و زیبایی دستانتان ر در پس سادگی این لاک‌ها جستجو می‌کنید. البته می‌توانید به عنوان یک زنگ تفریح پس از استفاده چند وقته از لاک هولوگرامی و آینه‌ای از لاک مات برای رفع خستگی استفاده کنید. این لاک دارای طیف رنگی بسیار متنوعی است و در دسته شیک‌ترین لاک‌ها قرار دارد.

۷- لاک سفید

لاک سفید

شاید توقع دیدن لاک سفید را در میان دسته‌بندی لاک‌های پرطرفدار نداشته باشید ولی احتمال زیاد خودتان هم از طرفداران این لاک هستید. کمتر کسی است که در ست لاک‌های خود حداقل یک لاک سفید نداشته باشد یا گه گاهی برای فرنچ کردن ناخن‌هایش دلتنگی نکند. فکر میکنم اغلبمان با این رنگ لاک به آرامش و صلح درونی می‌رسیم و حال خوشی برای دستانمان می‌خریم.

۸- لاک مشکی

لاک مشکی

برخلاف دوستداران لاک سفید هستند کسانی که لاک مشکی را به هر رنگ دیگری ترجیح دهند و اگر کمی منصفانه به سلیقه آنها توجه کنیم به آنها حق می‌دهیم. مطمنا کسانی را دیده‌اید که در استایل لباس پوشیدن خود تنها از رنگ مشکی تبعیت می‌کنند و با وجود تک رنگ بودن لباسهایشان خاص و خواستنی به نظر می‌رسند. به تبع این مد پوشاکی علاقمندان به رنگی لاک مشکی هم نمی‌توانند چشمانشان را بر روی تضاد رنگ ایجاد شده توسط این لاک ببندند. علاوه بر لاک مشکی طرح ناخن مشکی هم طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید غافلگیر شوید اگر بگویم تعداد طرفداران طرح ناخن مشکی بیشتر از علاقمندان به خود این لاک است. برای استفاده از این طراحی بر روی ناخن‌هایتان ۳ راه دارید. اولین راه به طراحی ناخن‌هایتان با دست بر می‌گردد بسته به اینکه چقدر در اینکار حاذق هستید می‌توانید آنرا انجام دهید یا دستانتان را به ناخنکار بسپارید. اگر دوستدار طرح ناخن مشکی هستید ولی نمی‌خواهید زحمت زیادی متحمل شوید می‌توانید از استیکرهای برچسبی مشکی مخصوص طراحی ناخن کمک بگیرید. این استیکرها به آسانی و با کمک کمی آب از جلد خود جدا شده و با قرار گرفتن بر روی ناخن‌ها به آن چسبیده و با کمک یک برق ناخن یا تاپ کات فیکس می‌شوند. اگر باز هم به دنبال شیوه ساده‌تری برای داشتن طرح ناخن مشکی می‌گردید شابلون ناخن گزینه دیگری است که به ذهنم می‌رسد. استفاده از این شابلون‌ها به قدری ساده است که مطمنا خودتان به خوبی از عهده آن بر می‌آیید و نیاز به توضیح ندارد .

۹- لاک اکلیلی

لاک اکلیلی

فکر کنم زمانی که هنوز خبری از لاک کروم و هولوگرامی نبود همه ما طرفدار لاک اکلیلی بودیم. این لاک‌ها در ضیافت‌ها زیبایی منحصر به فردی به ناخن‌های ما می‌داد و جذابیت آن به حدی بوده و هست که بسیاری همچنان طرفدار آن باقی مانده‌اند. لاک‌های اکلیلی در کنار تلالو درخشانشان ما را به یاد کودکیمان هم می‌اندازند. در کودکی اغلبمان اکلیل نقش جذابی را ایفا می‌کرد و در بزرگسالی هم به ایفای این نقش خود ادامه می‌دهد. موضوع مثبت دیگری که احتمالا درباره لاک اکلیلی می‌دانید و من یادآور می‌شوم ماندگاری خوب آن نسبت به سایر لاک‌های معمولی است. شما می‌توانید بر روی ناخن‌هایتان لاک ساده بزنید و از لاک اکلیلی برای دیزاین قسمت‌هایی از آن استفاده کنید.

۱۰- لاک صورتی

لاک صورتی

در پایان

هرچند برای آقایان این قاعده جاری نیست ولی به عنوان یک خانم حتما می‌دانید که بخشی از اعتماد به نفس خانم‌ها منوط به داشتن ناخن‌هایی مرتب، لاک زده و زیباست. با این اوصاف قطعا خانم‌ها از کنار این آیتم زیبایی و جذابیت به راحتی عبور نمی‌کنند و چه بسا ساعت‌ها برای خرید ست لاک ناخن خود وقت صرف نمایند. زیرا این پالت‌های رنگی کوچک قرار است روزهای زیادی حال و روحیه آنها را عوض کنند، در جمع‌های زیادی نگاه‌های خریدانه را به سمت انگشتان آنها معطوف سازند و در نهایت با ست شدن با رنگ لباس‌ آنها ظاهر و استایلی متفاوت و جذاب برایشان رقم بزنند. از تمام اینها گذشته لاک‌های می‌توانند مروری بر خاطرات شیرین کودکی و لاک زدن‌های نه چندان مرتب و تمیز، اما بی نهایت مهیج و توام با حس خوب آن دوران باشند.

جهت خرید انواع لاک ناخن، تقویت کننده ناخن، ناخن مصنوعی و لاک پاک کن می توانید به فروشگاه این چند مراجعه کنید و لوازم آرایشی خود را زیر قیمت بازار همراه با ارسال سریع و رایگان خریداری کنید

۴.۵/۵ - (۱۵ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. عطیه حاج محمد می گوید

    مطلب بسیار مفیدی بود

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.