مژه مگنتی چیست؟ آموزش استفاده از مژه مگنتی

بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند که مژه مگنتی چیست؟ در حالی که آرزوی داشتن مژه‌هایی بلند، پرپشت و خوش حالت را دارند. رسیدن به ایده‌آل‌ها در آرایش چشم عموما با کمی مشکل همراه است، چه در زمان استفاده از محصولاتی همچون ریمل و چه در زمان شستن و پاک کردن این محصول آرایشی. مژه‌های مگنتی با تسهیل این روند یکی از رویاهای زیباتر شدن چشمان را به ساده‌ترین شکل ممکن به حقیقت مبدل ساخته‌اند. اگر شما هم به دنبال میانبری برای ایجاد این زیبایی مسحور کننده در چشمانتان هستید، بهتر است در درجه اول بدانید مژه مگنتی چیست و سپس با آموزش استفاده از مژه مگنتی  آشنا شوید.

مژه مگنتی چیست؟

ممکن است ندانید مژه مگنتی چیست اما اگر به شما بگوئیم که این مژه با کمک دو آهنربا به یکدیگر متصل شده و به آن مژه مغناطیسی نیز می‌گویند، مطمنا درک روشن‌تری از آن خواهید داشت. پک مژه‌ مگنتی شامل ۴ عدد مژه مصنوعی می‌باشد، که دو عدد آنها در قسمت بالایی پلک و دو عدد دیگر در قسمت زیرین مژه‌ها قرار میگیرند و با چسبیدن آهنرباها به یکدیگر، مژه بر روی پلک فیکس شده و اثرات جادویی خود را نشان می‌دهد.

 این مژه‌ها دقیقا جلوه‌ای همانند یک مژه مصنوعی به چشمان شما می‌دهند، با این تفاوت که دردسرهای استفاده از مژه مصنوعی همچون چسب کاری، ریختن مژه به سبب حساسیت به چسب و عفونت چشم را با آنها نخواهید داشت، ضمنا اگر مژه های مگنتی را به اشتباه بر روی پلک قرار دهید، می‌توانید بارها آنرا برداشته و مجددا نصب نمائید. برعکس مژه‌های چسبی که بعد از یکبار برداشتن، چسب مژه قابلیت خود را از دست داده و باید مجددا از چسب برای نصب آن استفاده نمایید .

آموزش استفاده از مژه مگنتی

پیش از آنکه به آموزش استفاده از مژه مگنتی بپردازیم باید بگوئیم که، تمام مراحل آرایش شما پیش از گذاشتن مژه مگنتی باید تکمیل گردیده باشد. یکی از تفاوت‌های اصلی نصب مژه مگنتی و معمولی در آن است که،معمولا استفاده از ریمل در مژه‌های معمولی پس از چسباندن مژه‌ها صورت می‌پذیرد ، در حالی که روند نصب مژه مگنتی دقیقا عکس این می‌باشد و باید در ابتدا مژه‌ها را با کمک ریمل مورد علاقه خود پوشانده و سپس از مژه مغناطیسی برای ایجاد جلوه بیشتر استفاده نمایید.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ، برخی از خانم‌ها برای آنکه حالت آرایش چشمان خود را طبیعی نشان دهند،بدون زدن ریمل از مژه مگنتی استفاده می‌کنند، اگر شما هم از طرفداران آرایش‌های لایت و‌ طبیعی هستید ،می‌توانید این ابتکار عمل را در نصب مژه به خرج دهید.

مراحل نصب مژه مگنتی به این صورت است که، ابتدا قسمت بالایی مژه را بر روی قسمت فوقانی مژه‌ها قرار داده و پس از آنکه در جای مورد نظرتان قرار گرفت قسمت بعدی  را در قسمت زیرین مژه‌هایتان قرار‌ می‌دهید. به این ترتیب آهنرباها یکدیگر  را جذب کرده و مژه بر روی پلک‌هایتان فیکس می‌گردد. نکته‌ای که در زمان نصب مژه مگنتی باید یه آن دقت داشته باشید آن است که، باید دقیقا نزدیک به ریشه مژه‌ها آنرا قرار دهید و چک کنید که دقیقا روی قوس پلک قرار گرفته باشند. ضمنا بهتر است در زمان استفاده از مژه مگنتی از خط چشم ماژیکی استفاده نمایید.

انواع مژه مگنتی یا مغناطیسی

– مژه مگنتی با موی طبیعی: جنس این مژه‌ها موی طبیعی انسان می‌باشد.

– مژه مگنتی ابریشم طبیعی: همانگونه که از نام این مژه‌ها پیداست، جنس دانه‌های این  مژه ابریشم طبیعی و بسیار لطیف می‌باشد.

– مژه مگنتی ابریشم مصنوعی: مژه‌های ابریشم مصنوعی نمونه‌های ارزان‌تری نسبت به دو نمونه قبلی هستند و جنس آنها ابریشم مصنوعی می‌باشد.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

– مژه مگنتی گوشه چشمی: این مدل تنها دارای دانه‌های کم تعدادی مژه می‌باشد، که در قسمت انتهایی چشم قرار می‌گیرد، اما در تغییر حالت چشمان و خوش حالت ساختن آنها بسیار تاثیر است.

– مژه مغناطیسی تک مگنتی: ممکن است تصور کنید منظور از مژه تک مگنتی آن است که مژه در قسمت زیرین مگنت نمی‌خورد، در حالی که این مژه‌ها به سبب کم عرض بودن نیازی به قرار گرفتن مگنت اضافی ندارند ‌و عموما قسمت انتهایی چشم را پوشش می‌دهند.

– مژه مغناطیسی دو مگنتی: مژه‌های دو مگنتی از عرض زیادی برخوردارند و تقریبا تمام طول پلک را پوشش می‌دهند. نصب این مژه‌ها نسبت به نمونه‌های دیگر سخت تر بوده،ضمن آنکه حالت طبیعی  چندانی ندارند.

مدل های مختلف مژه مگنتی

مزایای مژه مگنتی

– نصب مژه با کمک مگنت و آهنربا بدون نیاز به چسب

– نصب سریع و آسان مژه

– قابلیت استفاده به دفعات زیاد

– ایجاد صرفه جویی در زمان میکاپ و آرایش

– ارزان قیمت در مقایسه با مژه‌های چسبی به سبب تداوم استفاده و عدم نیاز به خرید چسب

– عدم ایجاد حساسیت در اثر استفاده از محصول

۴.۱/۵ - (۸ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.