راهنمای خرید ساندویچ ساز به همراه پر فروش‌ترین ساندویچ‌سازها در ایران

ساندویچ یکی از هیجان‌انگیزترین غذاها از ۲۵۰ سال پیش تاکنون بوده. اگر به دنبال وسیله‌ای هستید که در هر ساعت شبانه روز این غذای خوشمزه و هیجان انگیز را بدون کوچکترین زحمتی برایتان آماده سازد، ساندویچ ساز همان وسیله مورد نظر شماست. اختراع ساندویچ در جریان بازی قمار اتفاق افتاد، زمانی که فردی به نام جان مونتاگو در حین قمار وقتی برای صرف غذا نداشت و با سفارش تکه‌های نان و گوشت ناخواسته ساندویچ را اختراع کرد. سرعت در آماده سازی غذا که حرف اول را در اختراع ساندویچ می زد با آمدن ساندویچ سازها به میدان سرعت باورنکردنی راه یافت.

فرقی نمی‌کند تازه از خواب بیدار شده‌اید یا از سر کار برگشته‌اید و وقت چندانی برای آماده کردن غذا ندارید یا حتی در نیمه‌های شب از شدت گرسنگی بیخوابی به سرتان زده، در هر صورت وجود یک ساندویچ ساز ناجی شما برای آماده سازی غذایی سریع و خوشمزه است. شما برای خرید یک ساندویچ ساز خوب نیازمند آنالیز ۷ فاکتور اساسی هستید. در این مقاله ضمن بررسی این ۷ مزیت به معرفی ۵ ساندویچ ساز پرطرفدار و پرفروش خواهیم پرداخت تا با دستی پر این مقاله را به اتمام برسانید. در ابتدا به معرفی ۷ ویژگی یک ساندویچ ساز خواهیم پرداخت.

۱- انواع مختلف ساندویچ ساز

ساندویچ سازها به صورت کلی در چهار دسته‌بندی جای می‌گیرند. مدلی که به کمک آن می‌توان نان تست درست کرد رایج‌تر از سایر مدل‌هاست و بیشتر برای صبحانه و درست کردن ساندویچ کاربرد دارد. مدل دیگری از این محصولات هم برای صبحانه کارایی دارد که به آن وافل خانگی می‌گویند و به صورت دو صفحه چدنی یا آلومینیومی به شکل پنجره‌ای مانند هستند. ممکن است از ساندویچ سازتان توقع گریل و کبابی کردن مواد غذایی را داشته باشید که در این صورت می‌توانید از بین ساندویچ سازهای دارای این قابلیت دست به انتخاب بزنید. چهارمین و آخرین مدل از این دستگاه‌‌ها دارای قابلیت پیتزا زنی هستند، مدل‌های پیتزا ساز زیر مجموعه ساندویچ سازها قرار می‌گیرند و قابلیت چشمگیر و وسوسه برانگیزی برای این دستگاه‌ها به شمار می‌روند.

۲- ظرفیت دستگاه ساندویچ ساز

ظرفیت ساندویچ ساز را بسته به کم جمعیت یا پر جمعیت بودن اعضای خانواده‌تان انتخاب کنید. برخی از این دستگاه‌ها قادر به پخت ۲ یا ۴ ساندویچ با هم هستند و با این اوصاف یک خانواده پر جمعیت مطمنا باید از ساندویچ سازهای ۴ خانه‌ی انتخاب کنید تا علاوه بر کاهش زمان پخت و پز، مصرف برق را هم کنترل نماید.

۳- قابلیت جدا شدن صفحات از یکدیگر

این قابلیت از حیث شستشوی ساندویچ ساز حائز اهمیت بسیاری است، به خاطر داشته باشید نباید دستگاه را به صورت مستقیم در زیر شیر آب گرفته و تمیز کنید زیرا در این صورت سیم‌ پیچی‌های داخلی دستگاه امکان آسیب خواهند داشت.

۴- نچسب بودن صفحات ساندویچ ساز

نچسب بودن صفحات ساندویچ ساز به ویژه از نظر تمیز کردن آنها حائز اهمیت است. دقت داشته باشید اگر علاقمند به استفاده از پنیر در غذاهایتان هستید نچسب بودن ظرفتان اهمیتی دو چندان می‌یابد.

۵- قابلیت تنظیم دما

بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که قادر به تنظیم دمای آن باشید زیرا در این صورت می‌توانید غذای خود را تا هر درجه‌ای که مدنظر دارید گرم کرده یا بپزید. توجه داشته باشید اغلب دستگاه‌های ساندویچ ساز تنها دارای دکمه خاموش و روشن کردن هستند که با یک چراغ سبز و قرمز نشان داده می‌شوند.

۶- میزان برق مصرفی مورد نیاز

هدف اصلی خرید ساندویچ ساز صرفه‌جویی در وقت و انرژی است با این اوصاف باید دستگاهی را انتخاب کنید که در این زمینه نسبت به سایر دستگاه‌ها برتری داشته و مصرف برق آن بالا نباشد. ممکن است برایتان سوال باشد چه دستگاهی مصرف برق بهینه داراست، برای این منظور به میزان وات دستگاه دقت کنید میانگین وات مصرفی یک دستگاه استاندارد عددی مابین ۶۴۰ تا ۱۴۰۰ وات را نشان دهد. اگر قصد خرید ساندویچ ساز برای منزل را دارید مصرف برق دستگاهتان باید عددی معادل ۷۵۰ وات باشد.

۷- عایق بودن دستگاه

 هرچند اغلب دستگاه‌های ساندویچ ساز از قسمت دسته عایق هستند ولی بهترین انتخاب دستگاهی است که تمام عایق باشد .

۵ مدل از پر فروش ترین ساندویچ‌سازهای در ایران

۱- ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

اگر به دنبال یک ساندویچ ساز همه چیز تمام می‌گردید این مدل ساندویچ ساز انتخاب مناسبی برای شماست. ای محصول با داشتن دو صفحه مخصوص پخت ساندویچ و دو صفحه مختص گریل کردن مواد غذایی پکیج کاملی از یک ساندویچ ساز همه کاره است. از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این دستگاه جنس تفلون نچسب صفحات آن است که شستشوی آن را تا حد قابل توجهی آسان کرده است. توان این دستگاه هم در حد بالایی قرار دارد به گونه‌ای که زمان پخت را برایتان تا حد قابل توجهی ارتقا می‌بخشد. اگر هدفتان از تهیه ساندویچ ساز درست کردن تعداد زیادی ساندویچ در یک چشم برهم زدن است این مدل ساندویچ ساز بلک اند دکر برای شما ساخته شده است. در آخر اگر به دنبال ساندویچ سازی می‌گردید که علاوه بر کارایی، فاکتورهای جذابیت و زیبایی را نیز دارا باشد در انتخاب این مدل ساندویچ ساز بلک اند دکر تردید نکنید.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

ویژگی‌های ساندویچ ساز بلک اند دکر

توان مصرفی۱۴۰۰ وات
تعداد صفحات۲ صفحه با تعداد ۴ درگاه جهت آماده سازی ۸ قطعه مثلثی شکل
ویژگی تابهنچسب
دستگیره عایقدارد
صفحات جدا شوندهدارد
قابلیت گریلدارد (دو صفحه جدا شونده جهت استیک پزی)

۲- ساندویچ ساز فوما مدل FU – 1753

این ساندویچ ساز در دسته محصولات پرقدرت آماده سازی ساندویچ و انواع اسنک‌ها قرار دارد. این دستگاه از نظر ظرفیت پاسخگوی خانواده‌های پر جمعیت بوده و برای شستشوی آن نیاز به زحمت چندانی ندارید، از اینها گذشته عایق بودن دسته آن قابلیت حمل و جابه جایی دستگاه را برایتان آسان ساخته است. فوما با داشتن نشانگر led و مجهز بودن به سیستم قطع کن خودکار برایتان آسودگی خاطر را در زمان پخت ساندویج رقم خواهد زد.

ویژگی‌های ساندویچ ساز فوما

توان مصرفی۱۳۰۰ وات
تعداد صفحات۲ صفحه با تعداد ۴ درگاه جهت آماده سازی ۸ قطعه مثلثی شکل
ویژگی تابهنچسب
دستگیره عایقدارد
صفحات جدا شوندهندارد
قابلیت گریلندارد

۳- ساندویچ ساز درما مدل MZ10

چنانچه به دنبال یک ساندویچ ساز فانتزی با رنگبندی خاص پاستیلی می‌گردید که پاسخگوی نیاز یک خانواده کم جمعیت باشد این ساندویچ ساز مناسب شماست. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به داشتن تابه‌ی تفلون نچسب، توان قابل پذیرش ۶۰۰ وات و صفحات جدا شونده این دستگاه اشاره داشت که کارکردن با این دستگاه و شستشوی آن را تا حد قابل ملاحظه‌ای آسانتر ساخته است. خوشبختانه ساندویچ ساز درما مجهز به چفت ایمنی است که مانع از ریختن غذا از کناره‌ها و زحمت شما می‌گردد.

ویژگی‌های ساندویچ ساز درما

توان مصرفی۶۰۰ وات
تعداد صفحاتدو صفحه
ویژگی تابهنچسب
دستگیره عایقدارد
صفحات جدا شوندهدارد
قابلیت گریلدارد

۴- ساندویچ ساز وگاترورنیکس VE-119

بدنبال یک ساندویچ ساز پرقدرت برای خانواده پر جمعیت می‌گردید؟ این مدل ساندویچ ساز با داشتن دو صفحه استیل نچسب که امکان آماده سازی ۴ قطعه ساندویچ کامل و ۸ قطعه ساندویچ مثلثی را می‌دهد جایی برای تردید جهت انتخاب باقی نگذاشته است. این محصول امکان جداسازی صفحات را دارا نیست ولی طراحان آن قابلیت شستشو را در آن به عنوان قابلیتی ارزنده برای یک اسنک ساز محفوظ داشته‌‌اند. اگر طرفدار دیزاین‌های مینیمال و مدرن هستید وگاترورنیکس در طراحی این ساندویچ ساز خود سلیقه شما را لحاظ کرده و با طراحی ترکیبی استیل و مشکی به خوبی جوابگوی آن بوده است.

ویژگی‌های ساندویچ ساز وگاترورنیکس

توان مصرفی۱۴۰۰ وات
تعداد صفحات۲ صفحه با تعداد ۴ درگاه جهت آماده سازی ۸ قطعه مثلثی شکل
ویژگی تابهنچسب
دستگیره عایقدارد
صفحات جدا شوندهندارد
قابلیت گریلندارد

۵- ساندویچ ساز دسینی ۱۴۰۰ وات

محصولات دسینی نیاز به معرفی چندانی ندارند زیرا نام این برند به تنهایی کیفیت را با خود یدک می‌کشد، ساندویچ ساز دسینی هم از این قاعده مستثنی نیست. این ساندویچ ساز با داشتن توان بالای مصرفی، جنس استیل نچسب و صفحات جداشونده مجموعی از قابلیت‌های ارزنده را داراست. علاوه بر این دستگیره قفل شونده این دستگاه هرگونه دغدغه ناشی از باز شدن دستگیره در حین استفاده از شما خواهد گرفت.

ویژگی‌های ساندویچ ساز دسینی

توان مصرفی۱۴۰۰ وات
تعداد صفحات۲ صفحه با تعداد ۴ درگاه جهت آماده سازی ۸ قطعه مثلثی شکل
ویژگی تابهنچسب
دستگیره عایقدارد
صفحات جدا شوندهدارد
قابلیت گریلدارد
اولین امتیاز را شما ثبت کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.