معرفی بهترین میکرودرم خانگی و راهنمای خرید میکرودرم خانگی و سالنی

خرید میکرودرم خانگی بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند پوست خوبی داشته باشند ولی حاضر نیستند برای رسیدن به این هدف وقت زیادی در مراکز زیبایی و مراقبت از پوست صرف کنند. لایه برداری با دستگاه میکرودرم خانگی به قدری ساده و سریع است که شما می‌توانید در زمان صرف ناهار، شام یا انجام هر کار دیگری به صورت جانبی از این دستگاه استفاده کنید. اگر چه در گذشته تنها این دستگاه‌ها را در مطلب‌ها می‌توانستیم بیابیم اما در حال حاضر پای این ابزار مراقبت از پوست به خانه‌ها هم باز شده و استقبال از آن بسیار عالی بوده است. اگر می‌خواهید از شر پوست‌های مرده، چروک‌های ریز پوستی یا جوش و جای آکنه خلاص شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای راهنمای خرید میکرودرم خانگی با ما همراه باشید، تا هر آنچه در خصوص این دستگاه‌ها نیاز دارد به شما بگوئیم.

میکرودرم ابریژن چیست ؟

بسیاری به دنبال وسیله‌ای برای لایه برداری از پوست خود هستند در حالی که نمی‌دانند دستگاه میکرودرم چیست و این دستگاه همان کاری را برایشان انجام می‌دهد که به دنبال آن هستند. این وسیله کار لایه برداری سطحی پوست را انجام می‌دهد و موفقیت آن در از بین بردن لکه‌های برجای مانده از جای جوش باعث گردیده تا در مرکز توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. عملکرد لایه برداری در این دستگاه به کمک دیسکی با کریستال‌های اکسید آلومینیوم قرار گرفته در نوک آن انجام می‌شود، که با حالت چرخشی به پوست برخورد کرده و لایه‌های سطحی پوست را که عمدتا اضافی و مرده هستند از آن جدا می‌سازد.

 هر چند دستگاه میکرودرم به سبب تغییر در رنگ لکه‌های ناشی از جای جوش اسم و رسم یافته ولی تاثیر آن در از میان برداشتن چین و چروک‌های پوستی را نباید از نظرتان دور کنید. جوان سازی پوست دیگر ویژگی است که این دستگاه در رقم خوردن آن تاثیر گذار است و با ایجاد خراش‌های کوچک بر روی پوست علاوه بر جداسازی لایه‌های مرده پوست در بازسازی آن هم نقشی بسزا ایفا می‌کند. این دستگاه علاوه بر ایجاد خراش‌های سطحی دارای عملکرد مکش نیز می‌باشد که این امر در جریان و گردش بیشتر خون در زیر پوست و کمک به تسریع عمکرد ترمیم پوست تاثیر بسیاری داراست.

حال که با عملکرد دستگاه میکرودرم خانگی آشنا شدید فراموش نکنید بهترین محدوده سنی برای استفاده از این دستگاه ۳۰ تا ۷۰ سالگی و حداکثر مدت زمان استفاده از آن بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه می‌باشد. برای آنکه از خرید دستگاه میکرودرم خود رضایت کامل داشته باشید فراموش نکنید که از این دستگاه انتظار کشیدگی پوستتان در حد عمل بوتاکس نداشته باشید. زیرا درمان توسط این دستگاه بسیار سطحی بوده و به لایه‌های زیرین پوست کاری ندارد، به همین خاصر هم توصیه می‌کنیم پیش از ایجاد چین و چروک‌های عمیق و افتادگی شدید پوست استفاده از این دستگاه را شروع کنید.

میکرودرم ابریژن چیست ؟

نکته دیگر اینکه از دستگاه میکرودرم انتظار پاکسازی پوستتان را نداشته باشید، زیرا همانطور که پیشتر گفتیم دستگاه میکرودرم در واقع وسیله‌ای برای لایه برداری است و برای پاکسازی به سراغ دسته بندی فیس‌براش‌ها یا برس‌های پاکسازی صورت بروید. در آخر آنکه شما می‌توانید برای از بین بردن لکه‌های ناشی از آکنه، پیشگیری و درمان چین و چروک‌های سطحی، ترمیم پوست و حتی تسکین جوش‌های زیر پوستی بر روی دستگاه میکرودرم خانگی حساب باز کنید.

۵ نکته مهم در خرید دستگاه میکرودرم

پیش از خرید دستگاه میکرودرم خانگی ۵ نکته زیر را در نظر بگیرید تا دستگاهی با بهترین عملکرد را از آن خود کنید.

۱- سرعت و قدرت مکش دستگاه

سرعت و قدرت مکش دستگاه

دستگاه‌ میکرودرم را با نام‌های دیگری همچون میکرودرمابراسیون یا دستگاه لایه برداری نیز می‌شناسند که در آن عملیات مکش از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهتر آن است که این دستگاه را با دو قدرت مکش قابل تنظیم خریداری نمائید زیرا در برخی بخش‌ها مانند اطراف چشم قدرت مکشی ملایم مورد نیازتان خواهد بود و برای ناحیه روی بینی به مکشی پرقدرت‌تر نیازمند هستید. به همین سبب دستگاهی با قدرت مکش یکسان برای هر ناحیه ای از پوست شما مناسب نیست.

از مقایسه نواحی خاص صورت که بگذریم برخی از افراد به صورت طبیعی از پوستی نرم یا زبر برخوردار هستند که این مورد باز هم دلیلی بر این مهم است که دستگاه تک قدرته به کارتان نمی‌آید. علاوه بر آپشن قدرت به فیلترهای دستگاه با قابلیت تعویض هم دقت نمائید زیرا به مرور زمان و با استمرار استفاده از دستگاه این فیلترها باعث کاهش قدرت مکش دستگاه می‌گردند.

۲- جنس قطعات میکرودرم

جنس قطعات میکرودرم

یکی از قطعات مهم در دستگاه میکرودرم سری آن است که به صورت مستقیم با پوست در ارتباط بوده و در حقیقت زحمت اصلی لایه‌ برداری از پوست برعهده این قسمت می‌باشد. در برخی از مدل‌ها از سری‌های دارای الماس مقاوم استفاده شده که به باور استفاده کنندگان از این دستگاه‌ها این جنسیت برای تماس مستقیم با پوست بهترین گزینه است. به سبب مقرون به صرفه نبودن خرید این دستگاه‌ها برای همه و با در نظر گرفتن کارایی سری‌‌های گوناگون، در غالب دستگاه‌ها از سری کریستال اکسید آلومینیوم استفاده می‌گردد.

۳- صفحه نمایش دستگاه میکرودرم

داشتن صفحه نمایش برای دستگاه میکرودرم ضروری است تا راهکارهای لازم جهت استفاده و اطلاعات درمانی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. مدل‌های دارای صفحه نمایش به شما کمک می‌کنند تا برنامه درمانی زمان بندی شده‌ای داشته باشید. صفحه نمایش اغلب این دستگاه‌ها بزرگ و حجیم بوده و به شما در رسیدن به بهترین نتیجه ممکن یاری می‌رسانند.

۴- منبع انرژی دستگاه میکرودرم

دستگاه‌های میکرودرم از حیث منبع تغذیه به دو نوع برقی و شارژی تقسیم می‌شوند که نمونه‌های شارژی آن به جهت سهولت استفاده در هر زمان و مکانی ارجح هستند. نمونه‌های شارژی از لحاظ قیمت بالاتر از سایر نمونه‌ها بوده و باتری‌های آن قابل شارژ هستند.

۵- سری قابل تعویض میکرودرم

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

داشتن سری‌های گوناگون و قابل تعویض در یک دستگاه میکرودرم خانگی به شما این امکان را می‌دهد تا برای نواحی دور چشم از سری مخصوص به آن ناحیه و برای قسمت بینی که دارای پوست سخت‌تری است از سری مخصوص بینی استفاده کنید.

نحوه استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی

نحوه استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی

برای استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی و تاثیر هر چه بیشتر این دستگاه باید ۶ مرحله را از سر بگذارنید، این مراحل عبارتند از:

۱- پیش از هر کاری صورت خود را به خوبی شستشو داده و هرگونه مواد آرایشی و چربی را از روی پوستتان تمیز نمائید.

۲- سپس پوستتان را خشک نمائید به گونه‌ای که کمی رطوبت بر روی آن باقی بماند و کاملا خشک نشود.

۳- در این مرحله نوبت به استفاده از دستگاه می‌رسد که باید آن را بر روی پوست خود نگه داشته و به آرامی حرکت دهید.

۴- پس از اتمام کارتان با دستگاه می‌توانید پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

۵- جهت تسریع در بازسازی پوست و همچنین تاثیر هر چه بیشتر دستگاه بهتر است از کرم‌های کلاژن ساز یا آبرسان استفاده کنید، البته کمپرس یخ و مصرف اکسید دوزنگ و کالامین هم در این مرحله به احیا پوستتان کمک خواهد کرد.

۶- لایه‌ برداری از پوست و استفاده از دستگاه میکرودرم باعث خشکی پوستتان خواهد شد، برای رفع این حالت بهتر است از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که به فواصل زمانی ۴ ساعت یکبار پوست خود را مرطوب کنید و اجازه ندهید که پوستتان در طول دوره درمان تا التیام کامل دچار حالت خشکی گردد.

معرفی بهترین میکرودرم جهت خرید

میکرودرم اینفیس مدل MS7000

میکرودرم اینفیس مدل MS7000

میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

دستگاه میکرودرم مدل Black Head Detector

دستگاه میکرودرم مدل Black Head Detector

سخن آخر

یک دستگاه میکرودرم خانگی خوب قادر است پوست شما را از هرگونه لایه اضافی ومرده رها ساخته و در طراوت و شادابی پوستتان نقشی تاثیرگذار ایفا کند. این دستگاه قادر است پوستی عاری از چروک، آکنه و شفاف به شما تحویل دهد به شرط آنکه نکات گفته شده در متن را در زمان خرید و استفاده از این محصول رعایت کنید.

جهت خرید انواع ابزار مراقبت از پوست میتوانید از فروشگاه اینترنتی اینچند استفاده کنید و کلیه لوازم آرایشی مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

۴/۵ - (۶ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.