معرفی بهترین ساعت هوشمند ردیاب کودک و معرفی برند وونلکس

لزوم آشنایی با ساعت هوشمند ردیاب کودک و برند وونلکس از آنجایی نشات می‌گیرد که، اصولا هیچ پدر و مادری نمی‌تواند فرزند خود را در حالی که با چشمانی گریان و حالتی سرگردان مسیر خود را گم کرده یا دچار سانحه‌ای شده به تصویر بکشد. دغدغه مراقبت از کودک باعث گردیده تا شرکت‌های تولیدکننده گجت‌های هوشمند وارد عمل شوند و نگذارند این تصویر تلخ تبدیل به خاطره‌‌ای برای والدین و کودکان گردد. وونلکس هم از جمله شرکت‌هایی است که در این راستا وارد عمل شده و توانسته نام خود را در لیست بهترین شرکت‌های تولید کننده ساعت هوشمند برای کودک بگنجاند. این ساعت‌های هوشمند علاوه بر امکان رصد لحظه به لحظه کودک با امکانات جانبی پر تعداد خود امنیت روانی زیادی برای والدین و کودکان رقم زده‌اند. در این مطلب ضمن معرفی برند وونلکس و مرور ویژگی‌های یک ساعت هوشمند خوب، به مقایسه آن با ساعت‌های وونلکس خواهیم پرداخت. معرفی ۳ مدل از ساعت‌های وونلکس که بیشترین امتیاز را از کاربران دریافت کرده‌اند هم بخشی از مطالب این مقاله را شامل می‌شود. پس از پایان این مطلب در خواهید یافت تا چه میزان به این ساعت‌های هوشمند برای پایان داده به اضطراب جدایی فرزندانتان و تشویش و نگرانی‌های خودتان نیاز داشتید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کوادکوپتر و معرفی برند سیما (سایما)

نگاهی به تاریخچه شرکت وونلکس از ابتدا تاکنون

شرکت وونلکس تکنولوژی، یک شرکت چینی است که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز کرده. این کمپانی از اولین روزهای فعالیتش، بر تولید محصولاتی کیفی جهت ارائه به خریداران فراتر از مرزهای کشورش تمرکز داشته است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تولید و ساخت ساعت‌های هوشمند و کالاهایی همچون دستبند و تلفن کارت‌ها را وجهه همت خود قرار داد و با استمرار حرکت رو به رشدش موفق به دریافت نشان استاندارد ISO 9001 گردید. وونلکس توانسته مساحت کارخانه خود را به ۲۰۰۰ متر مربع برساند. این کارخانه در حال حاضر با ۵ خط تولید و داشتن بیش از ۲۰۰ نیروی کار به سرپرستی ۱۰ مهندس ناظر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. وونلکس در جهت استمرار حرکت رو به رشد خود نسبت به ایجاد ارتباط تجاری با برند‌های مطرح و توزیع کنندگان شاخص بازار اظهار تمایل کرده و در این راستا از پروژه‌های OEM  و  ODM حمایت می‌کند. قرارداهای منعقد شده بر پایه OEM  و  ODMبه شرکت‌ها اجازه وارد کردن و فروش محصولات وونلکس را با نام تجاری اصلی خود می‌دهد.

با نگاهی اجمالی به سابقه فعالیت وونلکس می‌توان چشم‌انداز رشد این شرکت در زمینه تولید خلاقانه و مبتنی بر تکنولوژی پیشرفته را اینگونه دید. وونلکس سه سال پس از تاسیس درسال ۲۰۱۲ به ساخت تلفن و تبلت پرداخته، در سال بعدی یعنی ۲۰۱۳ طراحی و ساخت دستگاه‌های GPS دار را در برنامه کاری خود نهاده و در سال ۲۰۱۵ با ساخت دستبندهای هوشمند در آستانه طراحی و تولید ساعت‌های GPS دار و هوشمند کودکان قرار گرفته است. این مجموعه در حال حاضر بر توسعه نرم افزار و طراحی صنعتی این ساعت‌های هوشمند تمرکز داشته و یکی از برندهای شاخص در زمینه تولید این گجت‌های ردیاب به شمار می‌رود. مرور رزومه کاری وونلکس به سبب آن بود تا ضمن آشنایی با این شرکت در یابید با محصولاتی تولید شده بر پایه تکنولوژی سر و کار دارید. مجموعه‌ای که ساخت انواع سیستم‌های هوشمند صوتی و تصویری همچون تلفن همراه و تبلیت و سیستم‌های GPS  را از سر گذرانده تا هم اکنون شایسته اعتماد مخاطبان خود در زمینه ردیابی فرزندانشان باشد. در ادامه مطلب به معرفی اجمالی ساعت‌های هوشمند وونلکس خواهیم پرداخت، بهتر است کاغذ و قلم را به دست داشته و هر آپشنی از این ساعت‌ها نظرتان را جلب کرد تیک بزنید، زیرا در پایان متن به معرفی چند محصول از این کمپانی خواهیم پرداخت.

ویژگی ساعت‌های هوشمند ردیاب کودک وونلکس چیست؟

شما برای خرید ساعت هوشمند، فارغ از برند آن باید ۷ فاکتور مهم را لحاظ کنید. این فاکتورها عبارتند از سازگاری ساعت مچی هوشمند با تلفن‌های همراه گوناگون، آلارم یا هشدارهای ساعت هوشمند، صفحه نمایش یا نمایشگر ساعت، تم و تصویر نقش بسته بر روی پس زمینه، طول عمر و مدت زمان شارژدهی ساعت هوشمند، برنامه‌ها و امکانات جانبی و در نهایت گزینه قیمت که تاثیر بسزایی در خرید ساعت هوشمند و انتخاب شما خواهد گذاشت. با لحاظ کردن این موارد به بررسی ساعت‌های هوشمند ردیاب کودک وونلکس می‌پردازیم تا ببینیم این ساعت‌های هوشمند از شاخص‌های لازم برای ردیابی حر‌فه‌ای کودک برخوردارند یا خیر؟

ساعت‌های هوشمند وونلکس با انواع موبایل‌ همخوانی داشته ضمن آنکه در برخی از مدل‌ها قادر به برقراری تماس اضطراری با کودک نیز هستید، این آپشن در آسودگی خیال شما از بابت موقعیت‌یابی فرزندتان تاثیر بسزایی دارد. این نکته در صدر نکات مهم در خرید ساعت هوشمند قرار داده شد زیرا برای یک واچ هوشمند کودک حائز اهمیت بسیاری است و در اصل این ساعت‌ها بدون داشتن این قابلیت حرف زیادی برای گفتن ندارند.

 آلارم یا هشدارهای ساعت هوشمند برای گجت‌های ردیاب کودک اهمیتی دو چندان داراست، زیرا تنها زنگ خطر اطلاع از وضعیت کودک این نوتیفیکیشن‌ها هستند. ساعت‌های وونلکس از این لحاظ دارای قابلیت‌های پرتعداد بوده و به لطف آلارم آنها نه تنها می‌توانید از موقعیت کودکتان اطلاع حاصل کنید بلکه در برخی مدل‌ها با تعیین محدوده مجاز و امکان برقراری ارتباط آنلاین او را به لحظه لحظه همراهی کنید.

میزان شارژدهی و طول عمر باطری در دستگاه‌های وونلکس توسط نمایشگر قابل رویت است و در صورت کم شدن میزان شارژ با آلارم به شما اطلاع داده می‌شود، ضمن آنکه عموم ساعت‌های این برند از نوع صفحه کوچک هستند که این امر در نگهداری شارژ دستگاه تاثیرگذار است.

بهترین صفحه نمایش برای یک ساعت هوشمند مدل  LED است. ساعت‌های وونلکس علاوه بر داشتن نمایشگرهای LED  از تم‌های بسیار جذاب و مهیجی برای کودکان برخوردارند و با نمایش اطلاعات به صورت رنگی اشتیاق کودک به استفاده از ساعت را دو چندان می‌سازند.

تم و تصویر پس زمینه طراحی شده برای ساعت‌های هوشمند این برند همانگونه که پیشتر گفتیم بسیار جذاب بوده و با داشتن چند تم متعدد جلوه‌ای غیر تکراری به این ساعت‌های ردیاب بخشیده‌اند. این آپشن نه تنها در ساعت‌های ردیاب کودک بلکه در سایر ساعت‌های هوشمند هم به عنوان یکی از پارامترهای اصلی تمایز میان آنها به شمار می‌رود.

اگر بخواهیم از برنامه‌ها و امکانات جانبی چشمگیر ساعت‌های وونلکس یاد کنیم مطمنا امکان برقرای تماس تصویری در برخی از مدل‌های این برند توجهتان را به خود جلب خواهد کرد. امکان برقراری تماس دو طرفه یا اضافه کردن چند کودک به نرم افزار ساعت هم در دسته امکانات ویژه دستگاه‌های وونلکس قرار دارند.

قیمت ساعت‌های هوشمند وونلکس بسته به امکانات آن متغیر است ولی در نهایت این برند از لحاظ قیمت محصولاتی به شدت رقابتی روانه بازار می‌نماید که نسبت به قابلیت‌های پرتعداد دستگاه‌های آن بسیار مقرون به صرفه هستند.

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

حال که با پاره‌ای ویژگی‌های کلی ساعت‌های هوشمند وونلکس آشنا شدیم به معرفی و بررسی ۳ مدل پر طرفدار از محصولات ردیاب کودک این کمپانی خواهیم پرداخت. هرچند برای شما به عنوان یک بزرگسال صرفا کارایی این ساعت‌های هوشمند حائز اهمیت است ولی برای کودکتان مطمنا زیبایی و طراحی این محصولات در درجه اهمیتی بیشتری قرار دارد. در این راستا وونلکس در تولید محصولات خود استایل‌های خاص کودکانه را لحاظ داشته و با بکارگیری رنگ‌های شاد و بک گراند‌های جذاب سعی داشته تا کودک را در مسیر ردیابی توسط والدین ترغیب نماید.

۱- ساعت هوشمند ردیاب کودک وونلکس مدل KT15

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند تمام عیار برای موقعیت‌یابی فرزندتان هستید تا به صورت حرفه‌ای امنیت او را تامین کنید، KT15 از عهده اینکار به خوبی بر می‌آید. این ردیاب هوشمند به جهت پشتیبانی از سیستم‌های GPS ، AGPS ، LBS ، Wif ، قادر به ارائه گزارشی دقیق از موقعیت مکانی کودک می‌باشد. این دستگاه با امکان تماس و مکالمه دو طرفه ضمن قابلیت تماس اضطراری از طریق کودک، راه هرگونه نگرانی را برایتان مسدود خواهد کرد. این محصول ضد آب بوده و با مجهز بودن به دوربین، امکان برقراری تماس تصویری را برایتان مهیا ساخته است. شما می‌توانید تردد کودکتان را با تعیین محدوده مجاز و تعریف ناحیه‌ای امن کنترل کنید و در صورت خروج از این منطقه با دریافت آلارم از طریق دستگاه مطلع شوید. ویژگی‌های ارزنده دیگر این دستگاه عبارتند از قابلیت اضافه کردن چند کودک به دستگاه، مشاهده مسیرهایی که کودک پیشتر از آنها گذشته و نگهداری از این تاریخچه‌های عبور و مرو تا یک ماه، دقت مسیریابی وای فای از ۳ تا ۵ متر، جی پی اس از ۳ تا ۱۰ متر و ال بی اس از ۱۰۰ تا ۵۰۰ متر

۲- ساعت هوشمند ردیاب کودک وونلکس مدل KT20

این گجت ردیاب قادر به مکان‌یابی به سه روش مجزا و از طریق سیستم GPS ، LBS و Wifi می‌باشد. کودک تنها با فشار یک دکمه می‌تواند والدین را از وضعیت اضطراری خود مطلع سازد. داشتن صفحه نمایش رنگی و رابط کاربری آسان علاقمندی به استفاده از این دستگاه را برای کودکان چند برابر ساخته است.  این دستگاه به شما امکان برقراری تماس و مکالمه صوتی و تصویری ، تعریف ناحیه امن ، ارسال و دریافت پیام صوتی، تنظیم زمان استفاده از دستگاه را می‌دهد. با خرید این ساعت هوشمند نگرانی از بابت خراب شدن آن در زمان آب بازی کودک نخواهید داشت زیرا در برابر آب هم مقاوم لازم را داراست. نکته آخر آینکه این مدل از نظر استایل طراحی هم برای کودکان بسیار جذاب است و با سیستم عامل ‌های اندروید و ios  همخوانی دارد .

۳- ساعت هوشمند وونلکس مدل KT06

این دستگاه از دیگر ردیاب‌های کار راه بنداز وونلکس است که مجموعی از قابلیت‌های یک دستگاه ردیاب خوب از جمله مجهز بودن به سیستم GPS، AGPS ، LBS و Wifi، مکالمه دو سویه والدین با کودک، تماس فوری در مواقع خطر، تعیین محدوده مجاز برای تردد و بازی کودک را داراست. برای تماس اضطراری از طریق این ساعت تنها کافیست کودک به مدت ۳ ثانیه دکمه هشدار  را نگه دارد تا والدین از قرار داشتن او در معرض خطر مطلق شوند.  این ساعت هم ضد آب بوده و مجهز به آلارم برای اطلاع از کم شدن میزان شارژ باطری می‌باشد. نکته آخر اینکه خرید این ساعت ردیاب وونلکس از نظر قیمتی مقرون به صرفه است.

امروزه استفاده از گجت‌های هوشمند ردیاب به جهت ایجاد محیطی امن برای کودک و امنیت خاطر برای سرپرست و والدین کودک با استقبال بسیاری مواجه گردیده است. امکان برقراری ارتباط پیوسته و رصد لحظه‌ای کودک تنها از طریق گوشی موبایل و فشار یک دکمه قابلیت برجسته‌ای که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. شما می‌توانید با خرید ساعت هوشمند ردیاب برای فرزندتان، هدیه‌ای از جنس آرامش به خانه ببرید.

ویژگی مهم یک دستگاه ردیاب کودک از نظر شما چیست؟

آیا تاکنون از سیستم ردیاب برای ارتقا امنیت فرزندتان استفاده کرده‌اید؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.