معرفی بهترین مدل ماشین شارژی بزرگ دخترانه و پسرانه سنین ۲ تا ۱۰ سال

راهنمای مطالعه پنهان

کودکان عاشق آنند که کارهای بزرگسالان را تقلید کنند و تجربه‌های جدید داشته باشند. به همین خاطر، هر روز بر خیل طرفداران ماشین شارژی دخترانه و پسرانه افزوده می‌شود. در میان اسباب بازی‌های بسیار محبوب و مدرن امروزی، ماشین شارژی و موتور شارژی توانسته‌اند دنیای مهیج‌تری برای کودکان رقم بزنند و با پیدا کردن آپشن‌هایی دقیقا همانند با خودروهای واقعی، در دل علاقمندان خود بیش از پیش جا باز کنند. شاید برایتان جالب به نظر برسد که برخی از این ماشین شارژی‌ها تقریبا هیچ دست کمی از یک ماشین واقعی ندارند. تا جایی که بسیاری دلیل رغبت خود به خرید این اسباب بازی را، تجربه‌ای از جنس دنیای واقعی برای فرزندشان عنوان کرده‌اند. اینکه کودک شما از بچگی با اصولی همچون استفاده صحیح از چراغ‌ راهنما و سایر چراغ‌های ماشین، کنترل سرعت از طریق پدال‌ها و درنهایت استفاده صحیح و بجا از بوق و ترمز آشنا شود، نه تنها برای آنها بلکه به نظر شما هم مهیج، جذاب و دلنشین خواهد بود.

مطمنا شما نیز به عنوان یک پدر و مادر خواستار آنید که کودک خود را به بهترین شکل خوشحال سازید و چه چیزی بهتر از اینکه با او در تجربه‌های آینده‎‌اش سهیم شوید. به همین دلیل فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش این ماشین‌ها به صورت تخصصی تمرکز دارند، خوشحالی فروشی‌هایی هستند که کودکان می‌توانند در آن ساعت‌ها وقت صرف کرده و به شادی وصف ناپذیر دست یابند. با این اوصاف دور از انتظار نیست اگر در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد نمایشگاه‌های حرفه‌ای فروش ماشین شارژی باشیم. زیرا حجم استقبال‌ کنونی از این سرگرمی، راه انداختن چنین نمایشگاه‌هایی را می‌طلبد. در این مطلب قصد داریم بهترین مدل ماشین شارژی دخترانه و پسرانه ۲ تا ۱۰ سال را به شما معرفی کنیم. زیرا اگرچه پیش از این به نظر می‌رسید که تنها پسر بچه‌ها در آرزوی ماشین سواری و داشتن ماشین شارژی به سر می‌برند. اما امروزه دختران خردسال هم به این سرگرمی بسیار علاقمند شده‌اند و هم پای پسربچه‌ها به داشتن آن علاقه‌ نشان می‌دهند.

بهترین مدل ماشین شارژی بزرگ دخترانه سن ۲ تا ۱۰ سال

پیش از آنکه به سراغ معرفی بهترین مدل ماشین شارژی دخترانه ۲ تا ۱۰ سال برویم، لازم می‌دانیم در خصوص یکی از آپشن‌های مهمی که امروزه در خرید ماشین شارژی کودک اهمیت پیدا کرده برایتان بگوییم. در حال حاضر ضد آب بودن مشخصه‌ای است که در این ماشین‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار گردیده و به همین منظور نمونه‌های ماشین شارژی ضد آب در دسته پرطرفدارترین مدل‌های این سرگرمی قرار گرفته‌اند. این مدل‌ها با داشتن موتور مجزا در چرخ‌، دو برد الکترونیکی و نداشتن حفاظ مخصوص و سقف، جذاب‌تر ‌از نسخه‌های پیشین خود به نظر می‌رسند. زیرا این ماشین‌ها حالت سر بسته و وکیوم شده ندارند، به همین دلیل آب از همه جای ماشین به درون آن نفوذ می‌کند. این موضوع  در ایجاد تجربه‌ای به مراتب مهیج‌تر برای کودک تاثیرگذار است.

با تمامی این تفاسیر تاکنون هیچ مدلی از ماشین شارژی ضد آب وارد بازار ایران نگردیده است. به همین خاطر چنانچه قصد خرید ماشین شارژی ضد آب برای کودک خود را دارید بهتر است نمونه‌های آپشن دار و پر قدرت دیگر را جایگزین نمائید. در ادامه ۵ مدل از بهترین ماشین‌ شارژی‌های دخترانه را به شما معرفی خواهیم کرد. در نظرداشته باشید، اولویت معرفی محصولات زیر بر مبنای قیمت و ویژگی‌های برتر آنهاست. بر این اساس از مدل‌های پرقدرت‌تر و بالطبع گرانتر آغاز و به گزینه‌های در اصطلاح خوش قیمت‌تر می‌رسیم.

۱- ماشین شارژی مدل بنز AMG HL288

اگر فرزند شما از طرفداران مدل‌های لوکس می‌باشد، این مدل ماشین شارژی کودک مورد پسند او خواهد بود. بنز AMG HL288 در دسته مدل‌های کروک قرار دارد و برند بنز هم که نیاز به معرفی خاصی ندارد. اگر می‌خواهید حس دخترانه بیشتری به فرزندتان القا کنید پیشنهاد می‌کنیم رنگ قرمز این ماشین را انتخاب کنید، هرچند در میان سه رنگ قرمز، سبز و سفید حق انتخاب دارید. نکته جالب در طراحی این ماشین شارژی شباهت بالای آن با مرسدس بنز است که موجب اخذ لاینس نصب لوگو از شرکت بنز گردیده است و علاوه بر این گواهی استاندارد CE  اروپا را هم از آن این خودرو ساخته است.

اگر به دنبال وسیله‌ای هستید که علاوه بر زیبایی، از وزن و ابعاد مناسبی نیز برخوردار باشد، این مرسدس بنز خوش رخ توقع شما را برآورده خواهد ساخت. البته ابعاد صندلی، ۲ موتوره بودن و گیربکس‌های ۲۵ وات تنها به کودکان ۲ تا ۶ سال امکان استفاده از این ماشین را می‌دهد. آنچه استفاده از این ماشین را برای کودک شما دلنشین‌تر خواهد ساخت علاوه بر روکش صندلی چرمی از جنس pu، دارا بودن آپشن‌هایی همچون پنل پخش موسیقی سه وروده USB، SD CARD، AUX می‌باشد.

مشخصات فنی ماشین شارژی مدل بنز AMG HL288

ماشین شارژی مدل بنز AMG HL288

خرید ماشین شارژی مدل بنز AMG HL288

 

وزن مناسب
مناسب برای سن سنین ۲ الی ۶ سال
تحمل وزن ۳۰ کیلوگرم
سیستم صوتی دارد(با سه ورودی USB، SD CARD، AUX)
موتور ۲ موتور و گیربگس ۲۵ وات
درب بازشو دارد
باتری دارد
سایر ویژگی‌ها اهرم هدایت فرمان، مجهز به چراغ LED، دارای کمربند ایمنی، دارای نشان استاندارد معتبر و جهانی CE، دارای مجوز نصب لوگو از کمپانی مرسدس بنز، روکش صندلی این محصول چرم از نوع PU،

۲- ماشین شارژی رنجروور مدل ۶۷۷۲R

به عنوان دومین مورد در میان ماشین شارژی‌های دخترانه، رنجروور مدل ۶۷۷۲R را برایتان انتخاب کردیم. اگر بخواهید دلایل انتخاب این ماشین را بدانید، نظرتان را به داشتن ویژگی‌های ارزنده آن همچون فرمان چند منظوره موسیقی، قابلیت جلو و عقب کردن ، سرعت بالای ۵ کیلومتر در ساعت این محصول جلب می‌کنیم. مطمنا دو موتوره بودن این رنجروور نشانگر قدرت این ماشین شارژی می‌باشد. این ماشین تحمل باری معادل ۳۵ کیلوگرم را دارد و بنابراین کودکان تا سن ۷ سال به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. البته این ماشین نیمه شاسی به اهرم هدایت فرمان نیز مجهز می‌باشد که خیال شما را از هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای آسوده خواهد ساخت.

مشخصات فنی ماشین شارژی رنجروور مدل ۶۷۷۲R

ماشین شارژی رنجروور مدل 6772R

ماشین شارژی مدل رنجروور کد ۶۷۷۲R

وزن ۲۰ کیلوگرم
تحمل وزن حداکثر ۳۵ کیلوگرم
سرعت سرعت بالا ۵ کیلومتر در ساعت

سرعت کم ۳ کیلومتر در ساعت

سیستم صوتی دارد(دارای پلاگین MP3)
موتور ۱۲V3.5AH دو موتور
درب بازشو دارد
باتری ۱۲ ولت ۷ میلی آمپری
سایر ویژگی‌ها فرمان چند منظوره موسیقی، نوع چرخ‌ها پلاستیک EVA، استارت سوییچی، لایسنس کمپانی RANGR ROVER، دارای لاستیک درجه ۱

۳- ماشین شارژی مدل پورشه کد ۱۵۵۳

پورشه مدل ۱۵۵۳ را می‌توان از نمونه ماشین شارژی‌های کاملا دخترانه دانست. یکی از آیتم‌هایی که این ماشین را به شدت دخترانه ساخته رنگ صورتی خاص آن است، که مورد علاقه دختران خردسال قرار دارد. آیتم‌هایی که در این ماشین نظر شما را جلب خواهد کرد عبارتند از استارت دکمه‌ای، حالت موزیکال، کنترل از راه دور رادیویی، دارا بودن سیستم پخش MP3 با رابط AUX که در کنار دو موتوره بودن و لیسانسی که این محصول از کمپانی پورشه دریافت کرده، آنرا خواستنی‌تر نیز ساخته است. البته از تمام اینها گذشته، این پورشه آپشن دار توانسته خود را در دسته ماشین شارژی‌های خوش قیمت نیز قرار دهد. این ماشین شارژی دخترانه تا سن ۱۰ سالگی به  فرزندتان سواری خواهد داد و تحمل وزن تا ۳۵ کیلو گرم را دارد.

مشخصات فنی ماشین شارژی مدل پورشه کد ۱۵۵۳

شارژی مدل پورشه کد 1553

ماشین شارژی مدل پورشه کد ۱۵۵۳

وزن ۱۶.۵ کیلوگرم
مناسب برای سن ۲ تا ۷ سال
تحمل وزن ۴۵ کیلوگرم
سرعت ۳ کیلومتر بر ساعت
سیستم صوتی دارد
موتور ۲ موتور
درب بازشو دارد
باتری ۲ باتری ۶.۴A (یک عدد ۱۲.۷A)
کمک فنر دارای ۲ کمک فنر در عقب
سایر ویژگی‌ها دارای پنل USB و AUX، صندلی با روکش چرم مصنوعی، فرمان مکانیکی، چراغ LED عقب و جلو، ریموت سه سرعته بلوتوثی، دارای پنل USB و AUX، پلاستیک فشرده مقاوم، محل قرارگیری پدال چرخ جلو،

۴- ماشین شارژی طرح مینی کوپر مدل DLS06

چنانچه فرزند شما طرفدار ماشین‌های کوچکی همچون مینی کوپر است، پس می‌توانید این خانم خوش سلیقه را با خرید ماشین شارژی با طراحی مینی کوپر خرسند سازید. این محصول دارای آپشن‌هایی همچون باتری ۶ ولت ۴.۵ آمپری با شارژدهی ۲ ساعته، ۲ موتور ،۲ گیربکس، کنترل بلوتوثی با برد ۲۰ متر و سیستم موزیکال است. البته این محصول از داشتن جزئیاتی همچون محافظ صندلی، کمک فنر، اهرم هدایت فرمان و چراغ هم بی نصیب نمانده. با تمامی این تفاسیر اگر هنوز در خرید این ماشین شارژی دخترانه مردید، نگاهی به آخرین محصول معرفی شده در لیست بهترین مدل ماشین شارژی دخترانه بندازید، شاید محصول مورد پسندتان را با قیمت مقرون به صرفه‌تری بیابید.

مشخصات فنی ماشین شارژی طرح مینی کوپر مدل DLS06

ماشین شارژی طرح مینی کوپر مدل DLS06

ماشین شارژی طرح مینی کوپر مدل DLS06

وزن ۱۲ کیلوگرم
تحمل وزن تا ۲۰ کیلوگرم
سرعت ۳ سرعته
سیستم صوتی دارد
مدت زمان لازم جهت شارژ کامل باتری زمان شارژ ۸-۱۰ ساعت
موتور ۲ موتور و گیربکس
کنترل از راه دور کنترل بلوتوثی برد کنترل تا ۲۰ متر
درب بازشو دارد
باتری ظرفیت باتری ۶ ولت ۴.۵ آمپر
کمک فنر ۴ کمک فنر منعطف
سایر ویژگی‌ها نوع چرخ‌ها پلاستیک EVA، محافظ صندلی دارد، محل قرارگیری پدال چرخ جلو، سه سرعته، صندلی چرم دو درب بازشوPU

۵- ماشین شارژی پورشه مدل ۱۵۲۰

برخی از دختران خردسال علاقه خاصی به پورشه دارند، چنانچه فرزند شما هم از این دست علاقمندی‌ها دارد یا هنوز نمی‌دانید آیا به این سبک خودروها علاقمند است یا خیر، می‌توانید با خرید ماشین شارژی مدل پورشه سلیقه او را محک بزنید. زیرا این محصول از نگاه کمتر کودکی امتیاز پایین دریافت کرده و مطلوب بسیاری از خردسالان است. نوع چرخ‌های این ماشین شارژی از جنس پلاستیک EVA است و با در بر داشتن آیتم‌هایی چون کمک فنر، محافظ صندلی، سیستم موزیکال، چراغ، ‌پنل UsbوAux و قیمت مناسب، گزینه بسیار خوبی برای کودکان ۲ تا ۷ سال می‌باشد. این محصول تحمل وزنی برابر با ۴۵ کیلوگرم را دارد که در نوع خود مثال زدنی است، کما اینکه دارای دو کمک فنر در جلو و عقب خود نیز می‌باشد که این محصول را از آسیب‌های احتمالی در امان نگه می‌دارد.

مشخصات فنی ماشین شارژی پورشه مدل ۱۵۲۰

ماشین شارژی پورشه مدل 1520

ماشین شارژی طرح مینی کوپر مدل DLS06

وزن ۲۰ کیلوگرم
تحمل وزن تا ۳۵ کیلوگرم
سیستم صوتی دارد(سیستم پخش موزیک MP3 با رابط AUX)
مدت زمان لازم جهت شارژ کامل باتری
موتور ۲ موتور
کنترل از راه دور کنترل از راه دور رادیویی
درب بازشو دارد
باتری باتری ۱۲ ولتی
سایر ویژگی‌ها استارت دکمه‌ای، دارای آینه بغل، دارای آداپتور شارژی، کیفیت ساخت بالا، دارای دستگیره حمل، دارای کمربند ایمنی قابل تنظیم برای ایمنی بیشتر کودک، دارای پورت USB، تحت لیسانس کمپانی پورشه، محل قرارگیری پدال چرخ جلو، نوع چرخ‌ها پلاستیک EVA، دارای صندوق عقب، اهرم هدایت فرمان دارد

بهترین مدل ماشین شارژی بزرگ پسرانه ۲ تا ۱۰ سال

بهترین مدل ماشین شارژی پسرانه ۲ تا ۱۰ سال را هم براساس پارامترهایی همچون قیمت و آپشن‌های آنها برایتان گرد‌آوری کرده‌ایم، که با هم نگاهی به این محصولات می‌اندازیم. ترتیب معرفی این محصولات بر اساس ویژگی‌های بیشتر و قیمت بالاتر می‌باشد.

۱- ماشین شارژی مدل آفرود طرح رولز رویس

این ماشین شارژی را می‌توان از نمونه‌های با ابهت ماشین شارژی دانست، که تقریبا هر پسر بچه‌ای را شیفته خود می‌سازد. این محصول از سری نمونه‌های آفرودی است و با داشتن باتری ۱۲ ولتی ۷ آمپر، اجازه رانندگی در تایم بالا را به فرزند شما می‌دهد. از جمله آیتم‌های فوق العاده این محصول می‌توان به طراحی منحصر به فرد و ویژه آن، در کنار سیستم پخش با قابلیت ذخیره سازی و کنترل از راه دور آن اشاره داشت. این ماشین از نمونه‌های ۲ موتوره است، که لذت رانندگی را به صورت ایمن برای فرزندتان رقم می‌زند و پر واضح است که از چنین ماشینی توقع داشتن کمک فنر کاملا به جاست.

 سایر ویژگی‌های این ماشین شارژی را به صورت تیتر وار مرور می‌کنیم و تصمیم گیری و مقایسه را به خودتان می‌سپاریم. همانطور که پیشتر گفتیم طراحی منحصر به فرد اولین آیتم چشمگیر این محصول خواستنی است، که در کنار سایر ویژگی‌ها همچون پخش پلی لیست‌های انتخابی و ذخیره سازی شده، در باز شو، نمایشگر میزان باتری باقیمانده، پورت USB، صندلی چرمی، دستگیره حمل آسان، کلید استارت و کریر عرض اندام می‌کند.

مشخصات فنی ماشین شارژی مدل آفرود طرح رولز رویس

ماشین شارژی مدل آفرود طرح رولز رویس

ماشین شارژی مدل آفرود طرح رولز رویس

وزن ۹ کیلوگرم
سیستم صوتی دارد
تعداد موتور ۲ عدد
کنترل از راه دور دارد
درب بازشو دارد
باتری ۱۲ ولت ۷ آمپر
کمک فنر دارد
سایر ویژگی‌ها دارای اهرم هدایت فرمان، محافظ صندلی، دکمه استارت، کریر، صندلی چرم دو نفره، اهرم هدایت فرمان، محافظ صندلی

۲- ماشین شارژی طرح تویوتا مدل ۵۲۷۵

اگر قصد خرید ماشین شارژی برای پسر بچه‌ای را دارید که به ماشین‌های شاسی بلند علاقمند است، به احتمال قوی این تویوتای مدل ۵۲۷۵ مورد پسندتان واقع می‌شود. البته جذابیت این ماشین شارژی تنها به استایل طراحی آن باز نمی‌گردد، بلکه از جنبه دو موتوره بودن، نشیمن چرمی و راحت، درب و کاپوت بازشو، قابلیت کنترل با بلوتوث، دسته دنده ‌ولوم هم این محصول توانسته نظر بسیاری را با خود همسو سازد. این محصول با داشتن دو موتور و کمک فنر توانسته عنوان ماشین شارژی قوی را از آن خود کند. در آخر آنکه سواری با این ماشین با توجه به امکانات پخش موزیکالی که داراست خالی از لطف نیست.

مشخصات فنی ماشین شارژی طرح تویوتا مدل ۵۲۷۵

ماشین شارژی طرح تویوتا مدل 5275

ماشین شارژی طرح تویوتا مدل ۵۲۷۵

وزن ۲۵ کیلوگرم
سیستم صوتی دارد
تعداد موتور ۲ عدد
کنترل از راه دور دارد (از نوع بلوتوثی)
درب بازشو دارد
باتری ۱۲.۷ولت
نشانگر باتری دارد
کمک فنر دارد
چراغ دارد
سایر ویژگی‌ها دسته دنده ولومی، کاپوت باز شو، درگاه USB، رنگ متالیک

۳- ماشین شارژی مازراتی لوانته مدل ۶۶۰۱

اگرچه جذابیت مازراتی لوانته مدل ۶۶۰۱ در نگاه اول تنها به ظاهر آن بازمی‌گردد، اما پس از کمی توجه ویژگی‌هایی همچون سیستم صوتی و موزیکال این محصول و نمایشگر میزان شارژ آن نظرتان را جلب خواهد کرد. در کنار این موارد طراحان این مازراتی جذاب از ایمنی فرزندان شما هم غافل نبوده‌اند و با قرار دادن تجهیزاتی همچون کمربند ایمنی، ریموت کنترل و در نهایت بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت، به هر طریق ممکن درصدد حفظ امنیت آنها کوشیده‌اند. این ماشین شارژی برای سواری دادن نیاز به شارژ ۸ تا ۱۰ ساعته دارد و کودک می‌تواند در صورت فول شارژ بودن، تا ۲ ساعت با خیال راحت از آن سواری بگیرد.

کمتر پسر بچه‌ای است که با دیدن این مازراتی زیبا به وجود نیاید. یکی از ویژگی‌های بارز و بسیار چشمگیر این خودرو ۴ موتوره بودن آن دانست که این محصول را به گزینه‌ای عالی برای استفاده در بیرون از منزل مبدل ساخته است. این ماشین قدرت خود را تنها در مسیرهای هموار نشان نمی‌دهد بلکه به لطف کمک فنر‌های مناسبش، حتی در مسیرهای ناهموار نیز کودک شما را همراهی می‌کند. ویژگی که در خصوص کمک فنرهای این ماشین شارژی باید به آن اشاره کنیم حالت گهواره‌ای با قابلیت تکان درجای آن است. به لطف این ویژگی، سواری گرفتن از این ماشین بسیار نرم و راحت گردیده و در دست اندازها خبری از تکان‌های آزار دهنده نخواهد بود.

مشخصات فنی ماشین شارژی مازراتی لوانته مدل ۶۶۰۱

ماشین شارژی مازراتی لوانته مدل 6601

ماشین شارژی مدل مازراتی لوانته کد ۶۶۰۱

وزن ۲۲ کیلوگرم
تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم
سیستم صوتی دارد
مدت زمان لازم جهت شارژ کامل باتری حدود ۸ تا ۱۰ ساعت
موتور ۴ موتور با دور موتور ۳۵ وات با ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه
کنترل از راه دور دارد
درب بازشو دارد
باتری ۱۲ ولت ۷ آمپر
کمک فنر دارد
سایر ویژگی‌ها کاربری در مکان های بیرون از منزل , پارک , آسفالت، نوع فرمان: مکانیکی – قابلیت چپ و راست کردن ماشین، دارای میله فرمان فلزی، دارای استارت برای روشن کردن ماشین، سه سرعته، دارای ۳ دنده – جلو، عقب و خلاص، دارای دستگیره حمل چمدانی، ۳ سرعته

۴- ماشین شارژی مدل BMW GT3

این بی ام دابلیو با استایل مسابقه‌ای‌اش انتخابی عالی برای پسر بچه‌هایی است که عاشق فعالیت‌های رقابتی همچون رالی هستند.  کمتر  پسر  خردسالی است که از محصولات ابر خودروسازی جهان استقبال نکند. الگوبرداری طراحان این خودرو اسباب بازی از نمونه واقعی BMW GT3 باعث گردیده تا هیچ جای فکر کردنی برای انتخاب آن باقی نماند. عشق به محصولات صنعت خودروسازی آلمان از دوران خردسالی در  ذهن کودکان ایرانی شکل می‌گیرد، چرا که خودروهای اسباب‌بازی‌ ساخته شده براساس مدل‌های واقعی BMW  آنقدر جذاب و شبیه خودرو اصلی هستند که کودکان را مجذوب و مسحور خود می‌سازند.

این ماشین سوپر اسپورت مجهز به دو‌‌موتور پر قدرت ۳۵ وات و گیربکس‌های قدرتمند با تحمل وزن ۳۵ کیلوگرم می‌باشد. کودک شما می‌تواند از سن ۲ تا ۶ سالگی خاطرات شیرینی با این ماشین رقم بزند.  این محصول همچنین دارای ۲ فن خنک کننده می‌باشد و صندلی چرمی راحت آن به کودک اجازه می‌دهد بدون هیچگونه احساس خستگی از آن استفاده کند. از نظر ویژگی‌های سرعتی هم می‌توان به سرعت ۳ الی ۷ کیلومتری آن اشاره داشت. داشتن ۴ کمک فنر قدرتمند به این محصول انعطاف پذیری بالایی بخشیده است. در آخر آنکه راحتی تنها مختص به مصرف کنندگان اصلی این ماشین شارژی نیست، بلکه مجهز بودن آن به  دستگیره مخصوص حمل باعث گردیده شما به عنوان فردی که باید جابه‌جایی آنرا عهده دار شوید هم از حمل آسان آن خرسند شوید. با این اوصاف چنانچه به فکر ترتیب دادن یک سوپرایز فوق‌العاده برای فرزندتان هستید، در لیست سوپرایزهای خود این ماشین را هم لحاظ کنید.

مشخصات فنی ماشین شارژی مدل BMW GT3

ماشین شارژی مدل BMW GT3

ماشین شارژی مدل BMW GT3

وزن ۱۸.۱۱ کیلوگرم
مناسب برای سن سن ۲ تا ۶ سال
تحمل وزن تا ۳۵ کیلوگرم
سرعت ۳ الی ۷ کیلومتر
سیستم صوتی دارد(سیستم صوتی USB , SD CARD , MP3)
مدت زمان لازم جهت شارژ کامل باتری ۸ تا ۱۲ ساعت
موتور ۲ موتور ۳۵ وات
کنترل از راه دور دارد(به وسیله بلوتوث با برد ۲۰ متر)
درب بازشو دارد
باتری ۱۲ واتی با ۷ آمپر
کمک فنر دارد
سایر ویژگی‌ها دارای کلید START، دارای فن خنک کننده، جنس چرخ‌ها پلاستیک EVA، دارای اهرم هدایت فرمان، دارای ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی، قدرت موتور ۱۶۰۰۰ دور در دقیقه، دارای پدال گاز، دارای سه دنده جلو عقب و خلاص، دارای ۴ کمک فنر قوی با انعطاف پذیری بالا

۵- ماشین شارژی سیان طرح لامبورگینی مدل FKP37

به نظر می‌رسید جای یک لامبورگینی در لیست بهترین مدل ماشین شارژی پسرانه به شدت خالی است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم نظر شما را به این مدل ماشین شارژی طرح لامبورگینی مدل FKP37 جلب کنیم. اینکه چه چیزی این محصول نماد سرعت و لوکس بودن را نزد فرزند شما خواستنی‌تر می‌سازد‌ ویژگی‌هایی همچون بدنه آیرودینامیک، ظاهر تهاجمی، چراغ‌های هد و دم LED، درهای بالارونده با پشتیبانی هیدرولیکی و جزئیاتی ریزبینانه و واقع بینانه می‌باشد. شما می‌توانید لقب خودروی چابک را به این ماشین شارژی نسبت دهید‌، زیرا در طراحی آن موتورهای خورجینی، چرخ‌هایی با ویژگی ضد لغزش، سوئیچ دو سرعته، حرکت در دو جهت مخالف جلو و عقب و نمایشگر ولتاژ باتری لحاظ گردیده است .

از تمام اینها گذشته این لامبورگینی زیبا با داشتن قابلیت تنظیم شروع نرم و روان و گرفتن ضربه ۴ چرخ، راحتی کودک شما را در زمان سواری را تضمین می‌کند. این ماشین شارژی پسرانه در دسته محصولات ۳ سرعته قرار دارد و شما به لطف کنترل بلوتوثی آن می‌توانید، هدایت خودرو را در مقاطع حساس به دست گیرید. معمولا همانطور که لامبورگینی‌ها در خیابان‌ها‌ رقیب ندارند و چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند‌، این ماشین شارژی‌ها هم به رغم قیمت مناسبشان، در میدان بازی رقبای دیگر را کنار می‌زنند.

مشخصات فنی ماشین شارژی سیان طرح لامبورگینی مدل FKP37

ماشین شارژی سیان طرح لامبورگینی مدل FKP37

ماشین شارژی مدل سیان طرح لامبورگینی کد FKP37

وزن ۱۳ کیلوگرم
مناسب برای سن ۱ تا ۷ سال
تحمل وزن ۳۰ کیلوگرم
سرعت ۳ کیلومتر بر ساعت
سیستم صوتی دارد
مدت زمان لازم جهت شارژ کامل باتری ۸ ساعت
موتور ۲ موتور و گیربکس
کنترل از راه دور دارد بلوتوثی با برد کنترل ۲.۴ گیگاهرتز۲۰ متر
درب بازشو دارد
باتری ۱۲ ولت ۴.۵ آمپر ساعت
کمک فنر ۲ کمک فنر منعطف
سایر ویژگی‌ها استارت با دکمه استارت، نمایشگر شارژ دارد، کنترل سرعت سه سرعته سیستم Slow Starter، صندلی صندلی ارگونومیک بدون روکش، کمربند ایمنی دارد، نوع تایر پلاستیک فشرده PP، جنس بدنه PP(Polypropylene) iron، ۲ درب خفاشی،

جهت خرید انواع ماشین شارژی دخترانه و پسرانه میتوانید به فروشگاه این چند مراجعه کنید و ماشین مورد نظر خود را زیر قیمت بازار و با ارسال سریع و رایگان دریافت کنید

۴/۵ - (۶ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.