معرفی بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری و پخش بو بالا

جذب خانم‌ها از طریق عطر کار سختی نیست، اما انتخاب اینکه کدام عطر جذابیت بیشتری برایتان رقم می‌زند موضوع چالش‌برانگیزی است. چالشی بودن این موضوع را از درخواست‌های پر تکرارم در خصوص ساختن این ویدیو حدس می‌زنم. نکته‌ای که در انتخاب عطر مناسب باید مد نظر داشته باشید، گزینش آن براساس حس و حالتان است. به عنوان مثال برای یک مهمانی باید عطری با بوی تند انتخاب کنید، زیرا می‌خواهید حضورتان در یک ضیافت را اعلام نمائید. به فراخور شرایط روحیتان ممکن است نیازمند احساس آرامش باشید، در این صورت نیز باید به دنبال عطری تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش بروید.

همچنین اگر علاقه زیادی به شناختن انواع عطر و ادکلن های موجود در بازار دارید پیشنهاد میکنم مقاله آشنایی با انواع عطر و ۸ شیوه صحیح استفاده از آن را حتماً مطالعه کنید زیرا در انتخاب بهترین عطر با توجه به ذائقه شما میتواند کمکتان کند.

۱- Acqua di Gio Profumo -GIORGIO ARMANI

جیورجیو آرمانی – آکوا دی جیو پروفومو

چنانچه عطرشناس باشید و رایحه‌های مختلف را به خوبی بشناسید، مطمنا قبول دارید که آکوا دی جیو پروفومو یکی از بهترین عطرهای مردانه است که تاکنون ساخته شده. این محصول با بوی کلاسیک و فوق العاده خود همیشه بهترین بوده. آکوا در سال ۲۰۲۰ هم عنوان بهترین‌ را کسب کرده و رایحه آن اگر بهتر از ورژن اصلی خود نباشد کمتر از آن هم نیست. این محصول در مقایسه با رایحه اورجینال جورجیو آرمانی کمی سنگین‌تر، شیک‌تر، تندتر و رایحه چوب قوی‌تری داراست. در حقیقت PROFUMO عطری است که شما با انتخاب آن ثابت می‌کنید بچه نیستید بلکه رئیسید!

۲- Ombre Leather- TOM FORD

تام فورد – آمبر لیدر

اگر همیشه به دنبال نامبر وان بودن هستید، تام فورد آمبر لیدر را به شما پیشنهاد می‌کنم. این ادکلن دقیقا مناسب برای یک آقای با پرستیژ می‌باشد؛ کسی که معمولا چیزی را خریداری نمیکند، مگر اینکه بهترین باشد. موضوع جالب توجه درباره این ادکلن تلفیقی است که از پرستیژ با فاز باحالِ خفن خلق کرده. اگر بخواهم این ادکلن را برایتان توصیف کنم می‌توانم آنرا به یک موتورسوار چرم پوش قیاس کنم. تام فورد شبیه کسی که ریسک‌پذیر بوده و همیشه بر روی لبه تیغ راه میرود و دقیقا همین موضوع آنرا خاص کرده است .

درباره تنالیته بوی این ادکلن باید بگویم که بویی چرم‌مانند داراست. توصیف دقیق بوی تام فورد کمی پیچیده است. بوی چرم این ادکلن شیرین بوده ولی در عین حال بوی چرم کثیف هم نمیدهد، بلکه بویی شبیه بوی ژاکت چرم نو دارد .

۳- VERSACE – Versace Eros

ورساچه – ورساچه اروس

اگر می‌خواهید خوشبوترین مشت دنیا را به مخاطبتان بزنید، ورساچه اروس را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید این مشت محکم خواهد بود، چون بوی این ادکلن بسیار قوی بوده و از پوست شما بیرون می‌زند. پخش بوی این ادکلن به قدری فوق‌العاده است که ابری خوشبو دورتان تشکیل میدهد. اولین تجربه رویارویی من با این ادکلن به سفری با یکی از دوستانم باز می‌گردد. به محض اینکه بوی ادکلن به مشامم رسید گفتم: «این چیه؟ عجب چیز خفنیه!!!» البته من از این موضوع خیلی عصبانی بودم، چون دوستم ادکلن خوش‌بوتری زده بود. بله درست حدس زدید من به بوی شگفت‌انگیز ورساچه حسودیم شد !

رایحه این ادکلن مجموعی از بوهای شیرین، نعنایی، عطر مرکبات و بوی گرم را در خود گنجانده. البته ته بویی از ترشیدگی هم از این ادلکن به مشام می‌رسد، ولی خب ورساچه‌اس دیگر!

۴- CREED – Aventus

کرید – اِوِنتوس

مطمنا همه ما از توجه و تحسین احساس خوبی پیدا می‎کنیم، ادکلن کرید اونتوس یکی ازبهترین عطرهای مردانه برای تحسین شدن به شمار می‌رود. ماندگاری بسیار بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ادکلن می‌‌باشد. شما می‌توانید این ادکلن را صبح اسپری نمائید و ببینید که چطور تا شب دوام آورده و البته تمجید دیگران را هم برایتان به ارمغان می‌آورد. رایحه این ادکلن در عین میوه‌ای و شیرین بودن کاملا مردانه است و بوی چرم فوق‌العاده‌ای می‌دهد. البته در پشت صحنه تولید این ادکلن تیم حرفه‌ای قرار دارد که با عشق خاصی کارشان را انجام می‌دهند. من تیم کرید را دوست دارم و هرکاری که انجام دهند جایگاه خاصی در قلب من خواهد داشت .

داغ ترین مطالبی که هم اکنون دیگران می خوانند

۵-PACO RABANNE – Pure XS  

پاکورابان – پیور ایکس اس

پیور ایکس اس پاکورابان ادکلنی است که پس از استفاده از آن آرزو می‌کنید، ای کاش زودتر آنرا خریده بودید. رایحه این ادکلن، به قدری حس خوش‌آیند به مخاطبتان می‌دهد که شما حتما از آن تعریف خواهید گرفت. این ادکلن آمیزه‌ای از بوی گرم، دلپذیر و جذاب دارد، البته شیرینی رایحه آن وانیلی می‌باشد. طراحی شیشه این محصول بسیار زیباست کما اینکه بزرگ بودن آن احتمالا باعث می‌شود در چمدان سفر شما جایی نداشته باشد .

۶- PRADA – Prada L’Homme

پرادا – پرادا لهوم

اگر دنبال یک ادکلن بسیار شیک، باکلاس و در عین حال رسمی میگردید، پرادا لهوم را انتخاب کنید. رایحه‌ای شبیه بوی یک هتل پنج ستاره، توصیف مناسبی برای این ادکلن می‌باشد. اگر کت و شلوار پوشیده‌اید و میخواهید به مراسم عروسی یا سر قراری رسمی بروید، پرادا را فراموش نکنید. بوی تمیزی و تازگی پرادا من را یاد سبدهای رختشویی تمیز می‌اندازد، البته نه حالت بد آن بلکه بالعکس حالت خوبش. این ادکلن شاداب‌ترین ادکلنی است که تا بحال داشته‌ام. به نظرم شایسته است پرادا رایکی از باکلاس‌ترین رایحه‌های ۲۰۲۰ در نظر بگیرم .

۷- DOLCE & GABBANA – The One EDP

دولچه گابانا – دِ وان ای دی پی

دولچه گابانا دِ وان ای دی پی مناسبترین گزینه برای افرادی است که دنبال یک عطر زمستانی با حس گرمی و راحتی می‌گردند. این ادکلن بهترین انتخاب برای فصل سرماست. رایحه آن بسیار گرم بوده و می‌توان عطر ادویه و تنباکوی تند آنرا به خوبی حس کرد. من اغلب هوس میکنم این ادکلن را بزنم، دولچه گابانا رایحه مورد علاقه من در زمستان است. زمانی که احساس سرما می‌کنم یا دنبال سوئیشرتی گرم میگردم در ذهنم بوی آن را حس میکنم، انگار در این مواقع مرا صدا می‌زند. در حال حاضر هم این ادکلن یکی از عطرهای پر استفاده من محسوب می‌گردد .

۸- Invictus Aqua –  PACO RABANNE

پاکورابان – اینوکتوس آکوا

چنانچه در منطقه‌ای گرم زندگی میکنید یا سفری به منطقه‌ای گرم در پیش دارید از برداشتن عطر تابستانی اینوکتوس آکوا غافل نشوید. این عطر رایحه‌ای شبیه بوی مرکبات داشته و مانند نسیم تازه اقیانوس در تابستان مرطوب می‌باشد. من در سفر خود به مکزیک این ادکلن را بهمراه داشتم و به نظرم برای عزیمت به مناطق گرم صد در صد انتخاب مناسبی است .

عطر محبوب سال ۲۰۲۰ شما چیست؟ حتما آن را برایمان کامنت کنید

 

۴.۳/۵ - (۱۲ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.