بهترین مایکروویوهای ۲۰۲۲; معرفی ۵ مدل از محبوب ترین های بازار

با توجه به وفور برندها و مدل‌های مایکروویو موجود در بازار ، ۵ مدل از بهترین مایکروویوهای ۲۰۲۰ را برایتان گردآوری کرده‌ایم. آگاهی از ملاک‌های مهم جهت انتخاب یک وسیله برقی، چالش اساسی اغلب ما در زمان خرید به شمار می‌رود. ممکن است در گذشته مایکروویوها در حد یک گرم‌کننده ساده و بعنوان وسیله‌ای لوکس در آشپزخانه‌ها عرض اندام می‌کردند، ولی در حال حاضر برای ماندن در بازار رقابت باید حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند. مایکروویوها باید هر روز بر سرعت و قدرت خود در گرم کردن غذا بی‌افزایند تا بتوانند مصرف‌کنندگان را مجذوب خود نمایند. سرعت بیشتر در طبخ غذا اولین آیتم در انتخاب این دستگاه‌ها به شمار می‌رود و با توان خروجی آن ارتباطی مستقیم دارد.

قبل از معرفی بهترین مایکروویوهای ۲۰۲۰ چند ویژگی مهم را بر می شماریم . در حال حاضر مایکروویوها با دارا بودن قابلیت گریل که امکان پخت مواد خام را مهیا می‌سازد، ویژگی ارزنده‌ای یافته‌اند. قابلیت کبابی کردن، این دستگاه‌ها را به مینی اجاق‌هایی زیبا و کم‌جا در آشپزخانه‌ها مبدل ساخته است. این محصولات به لطف برنامه‌های متنوع پخت و تنها با اشاره یک دکمه، دارندگان خود را به کد بانویی تمام و عیار مبدل ساخته‌اند. گنجایش محفظه داخلی با توجه به امکانی که جهت برگزاری میهمانی یا استفاده در امکان شلوغ مهیا ساخته در زمره قابلیت‌های مهم در انتخاب گنجانده شده. جنس محفظه داخلی دستگاه هم در زمره آیتم‌های مهمی است که باید  در زمان خرید محصول مورد توجه قرار گیرد. عدم توجه به جنس داخل دستگاه فرآیند تمیزی را دشوارتر می‌سازد ضمن اینکه به باکتری‌های هم اجازه جولان بیشتری می‌دهد.

با در نظر گرفتن مجموع موارد فوق و لحاظ کردن طراحی زیبا و مدرن، ۵ مدل از بهترین مایکروویوهای سال ۲۰۲۰ را برایتان گردآوری کرده‌ایم. از آنجایی که گزینه قیمت برای همگان دارای اهمیت ویژه‌ای است، تمام این ۵ محصول در زمره مناسب قیمت‌ترین‌های بازار قرار دارند. پس از خواندن این مطلب می‌توانید با خیالی آسوده فارغ از هرگونه نگرانی مالی، به انتخاب مایکروویو مورد نیازتان بپردازید. تا انتهای متن با ما همراه باشید .

۱- ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

 مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34 در حقیقت یک گرمکن کار راه بنداز و جمع و جور تلقی می‌گردد. قیمت فوق‌العاده مناسب این محصول و کیفیتی که به رغم میان‌رده بودن داراست، این دستگاه را میان هوادارانش خواستنی ساخته است. در حقیقت ملاک ما برای انتخاب این دستگاه در زمره بهترین مایکروویوهای ۲۰۲۰ نظر مثبت مصرف‌کنندگان بوده. همه چیز در NN-ST34 از صفحه نمایش LCD  گرفته تا دکمه‌های لمسی، در نهایت سادگی طراحی گردیده است. دسترسی آسان به مزیت‌های این محصول هم در نوع خود مثال زدنی است، به عنوان مثال می‌توان به دکمه QUICK 30 این دستگاه اشاره کرد که با هر بار فشار آن ۳۰ ثانیه بر زمان پختتان افزوده می‌شود.

خرید مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

 از طراحی بسیار زیبای این محصول می‌توان به عنوان ستاره شانس آن یاد کرد، زیرا هر میزان هم که از حیث کارایی ساده باشد ولی زیبایی آن دلتان را خواهد برد. البته NN-ST34 به رغم سادگی کاربردی بوده و مجهز به قابلیت یخ‌زادیی و برنامه‌های پخت متعدد می‌باشد. به کمک جدول زیر می‌توانید بیشتر با قابلیت‌های این محصول آشنا شوید:

توان خروجی ۸۰۰ وات
گنجایش داخلی ۲۵ لیتر
قابلیت گریل ندارد
تعداد برنامه پخت خودکار ۹ برنامه پخت خودکار
جنس بدنه فلزی

۲- مایکروویو ال جی ۴۲ لیتری مدل MH8265CIS

مایکروویو ال جی مدلMH8265CIS  در زمره مایکرووهایی قرار دارد که از نظر زیبایی و کارایی حرف اول را می‌زنند. آنچه این محصول را در لیست بهترین‌های ۲۰۲۰ صدرنشین ساخته، سرعت و قدرت فوق‌العاده آن در پخت موادغذایی می‌باشد. از نظر گنجایش فضای داخلی، این دستگاه توانسته پاسخگوی نیاز خانواده‌های پر رفت و آمد بسیاری باشد. به نظر می‌رسد MH8265 با داشتن حد اعلایی از مزیت‌های رقابتی همچون آنتی باکتریال بودن تا ۹۹/۹۹%، یخ‌زدایی تا ۹۳% و توان گرمایش یکسان، از سایر هم‌نوعان خود پیشی گرفته.

قابلیت گریل این دستگاه، لذت پخت یک کباب بدون دردسر را برایتان مهیا خواهد ساخت. کم زحمت بودن در ذات این محصول نهفته است، بدنه داخلی آن به شکلی طراحی گردیده که تنها با کمک یک دستمال به آسانی تمیز می‌گردد. ویژگی برجسته دیگر این دستگاه تعدد برنامه‌های پخت آن است، با کمک این ویژگی می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به منو غذاهای رستورانی دست یابید و کد بانویی همه فن حریف شوید. با نگاهی به جدول زیر می‌توانید، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای MH8265 که این محصول را در زمره بهترین‌ها جای داده ببنید:

توان خروجی ۱۲۰۰ وات
گنجایش داخلی ۴۲ لیتر
قابلیت گریل دارد
تعداد برنامه پخت خودکار ۲۸ برنامه پخت متنوع
جنس بدنه سرامیک (ضد خش ،ضد باکتری، پاکسازی آسان )

۳- مایکروویو سامسونگ مدل MG402

مایکروویو سامسونگ مدل MG402 مانند اغلب وسایل برقی این کمپانی در دسته پرفروش‌ترین‌های بازار قرار دارد. به نظر می‌رسد قدرت فوق‌العاده این دستگاه در پخت طولانی، اولین آیتمی است که در نگاه مصرف‌کنندگان عرض اندام می‌نماید. گویا سامسونگ در طراحی این دستگاه با قرار دادن آیتم‌هایی چون ظرفیت داخلی بالا،۱۰سطح گرمایشی متنوع و طراحی بی‌نهایت زیبا خواسته هرگونه محدودیتی را دور بزند.

اگر در دسته کباب دوستان قرار دارید، مطمنا قابلیت گریل این دستگاه با مزیت پخت یکنواخت خود مجذوبتان خواهد ساخت. پرداختن به ویژگی‌های بدنه داخلی این محصول، به سبب مزایایی چون آنتی‌باکتریال بودن، سهولت تمیزی و ضدخش بودن خالی از لطف نخواهد بود. از دیگر ویژگی‌های هیجان‌انگیز MG402 تعدد برنامه‌های پخت خودکار آن است. این مایکروویو دوستدار انرژی بوده و وفور قابلیت در آن موجب نگردیده طراحان از آیتم کاهش مصرف برق صرف‌نظر نمایند. قابلیت‌هایی که این محصول را در لیست بهترین مایکروویوهای ۲۰۲۰ قرار داده عبارتند از:

توان خروجی ۹۵۰ وات
گنجایش داخلی ۴۰ لیتر
قابلیت گریل دارد
تعداد برنامه پخت خودکار منوی پخت خودکار غذاهای محلی
جنس بدنه سرامیک(ضدزنگ و ضدخش با قابلیت پاکسازی اسان وسریع)

۴- مایکروویو سامسونگ مدل MG40j5133AT

مایکروویو سامسونگ مدلMG40j5133AT ، مناسب اشخاصی است که به رغم محدودیت بودجه به دنبال محصولی باکیفیت می‌گردند. مجموعی از ویژگی‌های ارزنده، این محصول را در دسته بهترین‌ مایکروویوهای ۲۰۲۰ گنجانده و موجب شده مصرف‌کنندگان در خرید آن لحظه‌ای تعلل نکنند. اولین موضوعی که بهتر است درباره این مایکروویو بدانید قدرت بالای آن است. این محصول به جهت توان بالای خود می‌تواند هر غذایی را در اسرع وقت برایتان گرم نماید. این مایکروویو از حیث یخ‌زدایی و کاهش مصرف انرژی هم انتظاراتتان را به نحو احسن برآورده خواهد ساخت.

سامسونگ با قرار دادن ۱۰ سطح حرارتی در این محصول بیشتر از سایر شرکت‌ها به این نیاز پاسخ داده و امکان پخت انواع موادغذایی، از گوشت خام گرفته تا حتی پاپکورن را برایتان مهیا ساخته است. مجهز بودن به برنامه‌های متعدد پخت، از دیگر دلایل محبوبیت این مایکروویو به شمار می‌رود. کمپانی سامسونگ با قرار دادن قابلیت تنظیم زمان و ذخیره انرژی تا ۴۰درصد نشان داده خیال کوتاه آمدن و پا پس کشیدن از میدان رقابت را ندارد. طراحی چشم‌نواز این محصول توانسته تایید مشکل‌پسندان را کسب نماید. جزئیات دقیقتری از ویژگی‌های این محصول در زیر آمده است:

توان خروجی ۹۰۰ وات
گنجایش داخلی ۴۰ لیتر
قابلیت گریل دارد
تعداد برنامه پخت خودکار ۹ برنامه پخت خودکار
جنس بدنه سرامیک(ضدزنگ،ضدخش،انتی باکتریال با قابلیت پاکسازی اسان)

۵- مایکروویو کنوود مدل MWL210

 

 مایکروویو کنوود مدل MWL210 در زمره پرفروشترین و در عین حال جز بهترین مایکروویوهای ۲۰۲۰ قرار دارد. آنچه این محصول را در نظر خریداران محبوب ساخته، قیمت بسیار مناسب آن در کنار کارایی جالب توجه‌اش می‌باشد. به لطف توان این دستگاه می‌توانید سالیان سال بدون عیب و نقص از آن استفاده نمایند. قابلیت گریل در این دستگاه، با داشتن دو سطح گریل ترکیبی عرض اندام می‌نماید. این مایکروویو دارای ۵ سطح متنوع پخت می‌باشد که نباید از آن غافل بود. ظرفیت داخلی آن به گونه‌ای است که برای استفاده روزانه‌تان محدودیتی ندارید.

 قدرت این دستگاه در حدی است که نیازهای شما را به خوبی برآورده می‌سازد. از حیث برنامه‌های پخت هم این محصول دستتان را خالی نمی‌گذارد و مجهز به ۸ برنامه طبخ می‌باشد. در جدول زیر نکات دیگری درباره قابلیت‌های این محصول ارائه گردیده است:

توان خروجی ۱۰۰۰ وات
گنجایش داخلی ۲۵ لیتر
قابلیت گریل دارد
تعداد برنامه پخت خودکار ۸ برنامه پخت خودکار
جنس بدنه فلزی
۵/۵ - (۱ امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.